شناسه خبر : 45030
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزی که مرتضی هدیه‌اش راگرفت

بازپخش هفدهمین قسمت مجموعه «ملازمان حرم»، گفت وگو با همسر شهید مرتضی خدادادی، یکشنبه این هفته به روی آنتن شبکه افق می رود.

تیپ فاطمیون یکی از مهمترین گروه های مبارز مسلح علیه فتنه تکفیری ها در سوریه به شمار می رود، نیروهایی از کشور افغانستان که خالصانه و مجاهدانه و تنها برای دفاع از اسلام ناب و مکتب تشیع، در مقابل داعشی ها و دیگر گروه های تروریستی مقاومت می کنند.

تاکنون بسیاری از اعضای تیپ فاطمیون در جبهه نبرد علیه تکفیری ها به شهادت رسیده اند، شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که برای دفاع از آرمان های اصیل و بر حق خود، لحظه ای درنگ نکرده و عاشقانه به سوی شهادت می شتابند.

مرتضی خدادادی از جمله شهدای تیپ فاطمیون است که پاییز سال گذشته، به دست تکفیری های تروریست شهید شد و افتخاری دیگر برای این تیپ خلق کرد.

هفدهمین قسمت مجموعه «ملازمان حرم» روایتی است از زندگی این شهید افغانی و گفت وگو با همسر فداکارش؛ این بانوی صبور از روزهایی می گوید که مرتضی راهی جبهه جنگ علیه تکفیری ها شد و روزی که خبر شهادتش را شنید.

تکرار این قسمت مجموعه «ملازمان حرم» یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می شود؛ علاقمندان به این مجموعه می توانند در ساعت های ۷,۳۰، ۱۲ و ۱۵.۳۰ روز بعد بیننده بازپخش هفدهمین قسمت آن باشند.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi