شناسه خبر : 45052
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«درد» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

سه رمان «درد» از صادق کرمیار، «فصل جوانی» نوشته قاسمعلی فراست و «سایه اژدها» به قلم محمدعلی گودینی پس از واگذاری حق نشر آن‌ها به انتشارات علمی و فرهنگی با طرح و چاپی جدید روانه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌شود.

«درد» که پیش از این توسط انتشارات عصر داستان منتشر شده است، رمان مستندی است از جانبازی که خاطرات دوران جبهه‌اش را مکتوب می‌کند. به گفته‌ نویسنده در نوشتن این کتاب از کمک‌های اطلاعاتی سردار شهید احمد سوداگر و جانباز، محمد مهین‌خاکی استفاده شده است. این اثر که تلاش و همت دلاوران اطلاعات عملیات در عرصه دفاع مقدس را روایت می‌کند، دربرگیرنده‌ اطلاعات سال‌های 63 تا پایان جنگ است.

همچنین کتاب «فصل جوانی»، روایت نوجوانی‌ است که در روزهای جنگ، با تب و تاب موتورسواری به همراه دایی‌اش به منطقه جنوب می‌رود، اما سر از کردستان در می‌آورد و اتفاقات متعددی را مشاهده می‌کند. قاسمعلی فراست که در بین نویسندگان به آشنایی‌اش با تئاتر و دیالوگ‌نویسی‌های کم‌مانندش شهرت دارد، این کتاب را نوشته است. فصل جوانی پیش از این توسط انتشارات عصر داستان منتشر شده که پس از امضای تفاهم‌نامه بین بنیاد شعر و ادبیات داستانی و موسسه انتشارات علمی و فرهنگی با تلاش این موسسه انتشاراتی روانه بازار می‌شود.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi