شناسه خبر : 45055
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«رد پابرهنه‌ها» در شهر آفتاب

سردار حمید حسام به ایبنا کتاب «رد پابرهنه‌ها» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

وی درباره محتوای این کتاب توضیح داد: این کتاب خاطرات مرتضی نادری، معاون گردان تخریب لشکر 32 انصارالحسین(ع) در دوران دفاع مقدس است که در قالب خاطرات شفاهی گردآمده است.

حسام با بیان این‌که مراسم یاد شده به کوشش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: این بنیاد برای برنامه رونمایی از کتاب «رد پابرهنه‌ها» از حضور کامران پارسی‌نژاد، گلعلی بابایی و محسن پرویز دعوت کرده است.

نویسنده «سفر به روایت سرفه‌ها» درباره دلیل نامگذاری کتاب تازه‌اش با عنوان «رد پابرهنه‌ها» توضیح داد: رزمندگان گردان تخریب، بدون این‌که ردی از خود به جا بگذارند،‌ عاشقانه و بی‌ادعا در دفاع مقدس خدمت می‌کردند. به همین دلیل عنوان «رد پا برهنه‌ها» را برای کتاب برگزیدم.

به گفته حسام، آیین رونمایی از این کتاب، 17 اردیبهشت 1395 از ساعت 16 جمعه در سالن کتابنای «شهر آفتاب» (بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) برگزار می‌شود. 

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi