شناسه خبر : 45061
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کنگره 14 هزار شهید کارگر بهمن ماه

مهندس محمدابراهیم کریمی در همایش روز بسیج کارگری در کلانشهر اهواز برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند باید همه حق کار را خوب ادا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهید عبدالحسین برونسی یکی از چهره های مخلص کارگری بود که در سال 1363 به شهادت رسید و پس از احراز شهادت این بزرگوار در 9 اردیبهشت همان سال برایش در مشهد تشییع نمادینی انجام دادند.

 مسئول سازمان بسیج کارگری کشور ادامه داد پیکر مطهر شهید برونسی بعد 27 سال به وطن بازگشت و تشییع شد که 9 اردیبهشت روز تشییع نمادین این شهید والامقام به روز بسیج کارگری نامگذاری شد.

وی بیان کرد: هر ساله به منظور گرامی داشت شهید برونسی در سالروز شهادت و تشییع نمادینش مراسماتی در نقاط مختلف برگزار می شود و نامش گرامی داشته خواهد شد.

کریمی در ادامه معرفی شهدای شاخص قشرهای مختلف را یکی از باقیات صالحات سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد و ادامه داد: از سال 1389 که این موضوع راه اندازی همه اقشار موظف شدند هر ساله یک شهید شاخص معرفی کنند که امسال شهید محمد افضلی به عنوان شهید شاخص بسیج کارگری معرفی شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در ادامه عنوان کرد: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام کنگره 14 هزار شهید کارگر بهمن ماه برگزار می شود.

وی در همین رابطه توضیح داد: در آستانه برگزاری کنگره 14 هزار شهید کارگر نیز 14 استان به عنوان استان های صنعتی انتخاب می شوند تا یادواره هایی به فاصله زمانی کم به منظور بزرگداشت شهدای کارگر در آنها برگزار شود.

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر کنگره شعری برگزار خواهد شد تا شاعران کشور اشعار خود را برای شهدای این قشر قرائت کنند.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi