شناسه خبر : 45062
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدان مسلمی سواری و حاجیوند غیاثی تجلیل شدند

در همایشی که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج کارگری برگزار شد از دو تن از شهدای مدافع حرم خوزستان تجلیل شد.

در این همایش که از سوی سازمان بسیج کارگری برگزار شد از شهید ناصر (منصور) مسلمی سواری و شهید علیرضا حاجیوند غیاثی از شهدای مدافع حرم خوزستان و شهدای جامعه کارگری تجلیل شد.

در این آیین مهندس محمدابراهیم کریمی، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور، آیت الله حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و برادر شهید سید محمدرضا حسن زاده و هوشمند صفایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حضور داشتند.

شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، بعد از شهید سید مهدی موسوی دومین شهید مدافع حرم خوزستان است که در روز دوم خرداد ماه سال 1360 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان دیده به جهان گشود.

این شهید دارای دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر است و در آبان ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید منصور (ناصر) مسلمی، پس از انتقال به اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در منطقه عین 2 تشییع شد که پس از آن به شهرستان حمیدیه منتقل و با بدرقه دوستان و بستگان در کنار شهدای قبرستان سیدهادی آرام گرفت.

شهید علیرضا حاجیوند غیاثی نیز در سال 1364 به عنوان هفتمین فرزند خانواده بعد از چهار دختر و دو پسر در دزفول دیده به جهان گشود.

این جوان دزفولی در بهمن ماه سال 1394 در دفاع از حرم در سوریه شربت شهادت نوشید و پیکر مطهر در روز جمعه 16 بهمن ماه سال 1394 به خوزستان و دزفول منتقل شد.

پیکر این شهید مدافع حرم در صبح روز شنبه 17 بهمن ماه از شهدای گمنام امامزاده رودبند تشییع شد و در کنار دیگر شهدای والامقام در شهید آباد دزفول آرام گرفت.

شهید علیرضا حاجیوند غیاثی بعد از شهید امیرعلی هیودی و شهید سید مجتبی ابوالقاسمی سومین شهید مدافع حرم دزفول است.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi