شناسه خبر : 45070
پنجشنبه 06 خرداد 1395 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ایثارگران ورزشی سنندج

طی مراسمی

ایثارگران حوزه ورزش و جوانان کردستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ایثارگران حوزه ورزش و جوانان کردستان تجلیل شدند

طی مراسمی در گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ایثارگران دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عصر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در ورزش و جوانان استان، گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگران است و وظیفه آحاد جامعه است که ضمن تکریم آنان، ‌با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حق آنان را ادا کنند.

حامد جولایی افزود: جانبازان در تمامی مراحل ثابت کرده‌اند الگویی ماندگارند و علی‌رغم مشکلاتی که دارند مظهر صبر و استقامت هستند.

وی تصریح کرد: حفظ کیان و عزت امروز ایران اسلامی مرهون کوشش‌ها و ازخودگذشتگی شهدای 8 سال دفاع مقدس است و به منظور پاسداشت خون این عزیزان برنامه‌ای مدون برای سرکشی و بازدید از خانواده همکاران شاهد به مناسبت‌های مختلف در دستور کار این اداره‌کل قرار می‌گیرد.

در پایان این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اشاره کرد: مردم سلحشور ایران زمین تا ابد مدیون از خودگذشتگی و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران سرافراز هستند و این مراسم و تقدیر کمترین کاری است که می‌توان در این زمینه انجام داد.

طی این مراسم از علی نادری و یوسف طاهری به عنوان ایثارگر در دستگاه ورزش و جوانان تجلیل شدند.

امیر کریمی ووشوکار کردستانی عضو ثابت تیم ملی شد

جولائی همچنین در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندای مردان به پایان رسید و در پایان امیر کریمی  جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کرد.

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان تصریح کرد: در بخش ساندا، 45 ووشوکار منتخب از استان‌های سراسر کشور در مسابقه‌های درون اردوی حضور داشتند و به مدت یک روز در 10 وزن به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 75 کیلوگرم، امیر کریمی ورزشکار قروه‌ای در مقابل سجاد عباسی ورزشکاری از استان زنجان قرار گرفت و موفق شد با اقتدار این ووشوکار را شکست دهد و به عضویت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آمد.

جولائی افزود: تیم ملی ووشوی ایران خود را برای حضور در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا که از 10 الی 15 شهریورماه در تایوان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

گفتنی است، سجاد حسینی و سیدجمال موسوی در رده سنی جوانان در 5 تیر ماه سال‌جاری در رقابت‌های درون اردوی نیز شرکت می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi