شناسه خبر : 45083
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه شهدا از بدحجابی ناراحت می شوند

شهید والامقام احمد بنوان از جمله افراد السابقون بسیجی بود که از همان روزهای اول دفاع مقدس در پایگاه بسیج مسجد امام حسین علیه السلام حضور داشت . دو ویژگی بارزدر شخصیتش شاخص بود که او را محبوب دل بسیجیان پایگاه می کرد . احمد حجب و حیای خاصی داشت و خیلی نظم و انضباط را رعایت می کرد. همیشه یک دست لباس بسیجی سبز رنگ به تن داشت که به وی آراستگی و جلوه خاصی می بخشید . او آن لباس ها را با هزینه شخصی خود خریده بود .


 

فکر می کنم در اواخر سال 59 در جبهه کوت شیخ خرمشهر (دقیقا یادم نیست ) از ناحیه چشم مجروح شد و او را به تهران منتقل و در بیمارستان ارتش بستری کردند . هنوز یکی دو روز از خبر بستری شدنش نگذشته بود که او را در بسیج محله دیدم . چشمانش متورم و قرمز و باندپیچی شده بود . با تعجب از او پرسیدم : اینجا چه می کنی ؟ تو الان باید استراحت کنی ؟

گفت : وقتی در بیمارستان ارتش چشمهایم را باز کردند ، چشمم به پرستاران بیمارستان افتاد که اصلا حجاب مناسبی نداشتند . دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و لباسهایم را برداشتم و با لباس بیمارستانی از آنجا فرار کردم . بعد با قطار به اندیمشک آمدم .

شهید احمد بنوان در سال 1344 در اندیمشک متولد شد که در عملیات بیت المقدس بر اثر ترکش خمپاره به شهادت رسید . او در قسمتی از وصیت نامه اش در خصوص تلاش جباران و ظالمان برای از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی چنین نوشته است :


 

« خواهران گرامی ! ما ملت ایران سالها زیر ظلم و ستم جباران و قاتلان بودیم و در این سال ها فرهنگ ما یعنی همان فرهنگ اصیل اسلامی از بین رفت . بجای آن فرهنگ غلط غربی جایگزین شد . بهرحال اینک که فرزند حسین (ع) ، خمینی کبیر پرچم پرافتخار اسلام را به دست گرفته است و به جلو می رود و می خواهد نظام پلید طاغوت را از بین ببرد ، باز جباران و ظالمان می خواهند این جمهوری اسلامی نوپا را از بین ببرند . ما هم برای اینکه این اسلام عزیز که تازه زنده شده است از بین نرود به خواست خود به جبهه می رویم تا با کافران بعثی بجنگیم ...پیام من به ملت حزب الله این است که همیشه در صحنه بوده و دست خائنین به اسلام را رو کنند ...»

راوی : برادر عبدالله فاطمی ، رزمنده اندیمشکی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
شهدا از مال مردم خوردن حرام خواری بیشتر ناراحت میشن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi