شناسه خبر : 45084
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشر شاهد با ۴۸ اثر جدید در نمایشگاه بین المللی کتاب

نشر شاهد
نشر شاهد با ۴۸ اثر جدید در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می‌یابد.
 
 بنیاد شهید و امور ایثارگران از فرصت نمایشگاه بین المللی کتاب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر علاقه‌مند به کتاب استفاده می‌کند و به معرفی آثار و برنامه‌های انتشاراتی خود با هدف ترویج این فرهنگ می‌پردازد.
 
غرفه نشر شاهد با 140 عنوان کتاب از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت و ادبیات پایداری در این دوره از نمایشگاه حضور دارد و آثار خود را در اختیار علاقه مندان به حوزه ایثار و شهادت قرار می‌دهد. 48 عنوان از این کتاب‌ها برای نخستین بار چاپ شده، 12 عنوان تجدید چاپ شده و 80 عنوان نیز مربوط به کتاب‌های 3 سال اخیر نشر شاهد است. برپایی نشست تخصصی «بررسی و آسیب‌شناسی نشر کتاب در حوزه ایثار و شهادت»، رونمایی از کتاب‌های چاپ اولی نشر شاهد و قرعه کشی مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی مکتب شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در طول برپایی نمایشگاه در این غرفه انجام می‌شود.
 
علاقه مندان برای حضور در غرفه نشر شاهد در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند به بخش ناشران عمومی، سالن شماره 3، راهروی یک غرفه شماره 1176 در مراجعه کنند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است ...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در بزرگراه خلیج فارس قرار دارد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi