شناسه خبر : 45103
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 , 13:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرکس درباره برجام تشکیک کندبا صهیونیست‌هاست!


سخنگوی دولت تشکیک کنندگان در برجام را در خط آمریکا و اسرائیل توصیف کرد.
محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: دولت توانست با مذاکرات سخت و حساس تحریم‌ها را از اقتصاد ایران حذف کند، اما برخی می‌گویند «کو محصول برجام؟» با همین صراحت عده‌ای مطالبه یا نفی می‌کنند. بگذریم که عده‌ای از ابتدا با مذاکرات و اجرای برجام مخالف بودند و با بدبینی می‌گفتند امکان دستیابی به توافق ممکن نیست، اما این دولت توانست. آنها پس از حصول توافق مورد به مورد در برجام تشکیک کردند.
نوبخت گفت: قصد تخریب و توهین به کسانی که در برجام ایجاد تشکیک می‌کنند را ندارم، اما این افراد در همان صفی قرار گرفتند که تندروهای آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و با همان نگاه به برجام نگاه می‌کنند.
این اظهارات عجیب و از سر سهل‌اندیشی در حالی است که پیش از این رئیس بانک مرکزی تصریح کرد دستاورد ایران از اجرای تعهدات برجام تقریباً هیچ بوده است. قبل از وی علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی چندین بار از دبه‌کردن آمریکا در اجرای برجام و لغو نشدن تحریم‌ها گلایه کرده که با حمله تند رئیس‌جمهور مواجه شد. پس از وی نیز ظریف از سنگ‌اندازی آمریکایی‌ها نکوهش کرده و گفت: 30 ماه مذاکره نکردیم که بایک سند توخالی مواجه باشیم.
این قبیل اظهارات که از وزیر صنعت و برخی معاونین وزارت خارجه نیز شنیده شده رو به تزاید است و لابد با استدلال آسان آقای نوبخت باید همه این مقامات را همسو با اسرائیل توصیف کرد.

اینستاگرام
سلام. جناب آقای نوبخت، چه خوب می شد سخنگوی محترم دولت کمی درباره مطالبی که می خواهندبیان کنند ابتدا حلاجی نموده سپس ایرادفرمایند. حضضرتعالی تشکیک کنندگان یا همان منتقدین را همسان امریکاییها و صهیونیستها می دانید، جالب است که ابتدا گفتید قصدتوهین ندارم، واقعا این ها توهین به منتقدان یا بقول خودتان تشکیک کنندگان برجام نیست؟ شما الحمدلله مسلمان هستید، خودتان را پیرو ائمه اطهارعلیهم السلام می دانید، لطفا فقط کمی درسیره زندگی ائمه اطهارعلیهم السلام و بزرگان دین و مذهب مطالعه فرمایید تا ببینید این بزرگواران دربرابرپیروان دیگرادیان ونحله ها چه برخوردی داشتند.ببینیدامام هشتم(ع) درجلساتی که مامون برای مناظره با دیگرادیان تشکیل می داد چه برخوردی داشتند، آنوقت شما با مومنان هم مذهب و هم دین و همشهری و هموطنتان که فقط درامر برجام انتقادیا بقول شما تشکیک دارند اینطور برآنها می تازید و امریکایی و صهیونیستشان می خوانید؟ امیدواریم این مطالب ازشما نباشد و تکذیب فرمایید.مافکرمی کردیم حضرتعالی فردمومن و انقلابی و ولایتمدار و حافظ اسلام ناب و منافع ملی هستید، امیدواریم ما درمورد شما تشکیک نکنیم. انشاا...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi