شناسه خبر : 45110
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 , 16:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایستگاه‌های مترو رنگ دفاع از حرم گرفتند؛

همراهی مسافران مترو با مدافعان‌حرم

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم به عنوان رویدادی ارزشی حمایت کرد.

محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به حمایت این شرکت از جشنواره فیلم مدافعان حرم گفت: با توجه به این که جشنواره فیلم مدافعان حرم جشنواره ای ارزشمند، پرمعنا و تاثیرگذار است و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر پرداختن به موضوع مدافعان حرم، از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره خواستیم تا اقلام تبلیغاتی خود را در اختیار معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو قرار دهند.

وی افزود: در حال حاضر طی دو روز گذشته در ۱۰۱ ایستگاه مترو اطلاع رسانی درباره جشنواره فیلم مدافعان حرم انجام و پوسترهای آن در این بخش ها نصب شده است. همچنین تیزر مدافعان حرم هم در مانیتورهای داخل واگن های قطار مترو اکران می شود. همچنین ما آمادگی داریم بعد از برگزاری این جشنواره خروجی فعالیت های این رویداد یعنی فیلم ها را به طور حضوری برای مسافران مترو به نمایش بگذاریم تا به نوعی دین مان را به مدافعان حرم در حد توان ادا کرده باشیم.

صائبی با اشاره به این که این برای اولین بار است در مترو به موضوع مدافعان حرم پرداخته می شود، ادامه داد: اگرچه قبلا با جشنواره عمار که جشنواره ای ارزشی است همکاری داشتیم اما ماموریت خاصی برای پرداختن به موضوع مدافعان حرم قبل از این در مترو نداشتیم. خوشبختانه این فضا با پرچمداری خبرگزاری ارزشی فارس  فراهم شد تا به طور روزانه حدود دو و نیم میلیون مسافر مترو که از در ده روز آینده با شروع نمایشگاه کتاب شهر آفتاب بر تعدادشان افزوده می شود، مخاطب جشنواره فیلم مدافعان حرم قرار بگیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi