شناسه خبر : 45206
یکشنبه 19 ارديبهشت 1395 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاش دولتمردان ما کمی مثل این سید بودند!

 
دبیر‌کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد، امام سید علی خامنه‌ای رهبر بزرگ مقاومت است. وی به رهبر انقلاب اطمینان داد جلوی دشمنی‌های جدید نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی جمعه شب خود در مراسم «هیئت حمایت از مقاومت اسلامی» که از طریق ویدئوکنفرانس در جمع کارگران در «حناویه» و «بیروت» پخش می‌شد گفت: «ما از موضعی که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش درباره حزب‌الله بیان داشتند، تشکر می‌کنیم، ایشان همیشه در موضع یک رهبر بزرگ و خردمند و پدری دلسوز و مهربان قرار داشته‌اند. امام خامنه‌ای به خوبی معنای جنگ روانی و شرایط جنگ روانی و فشارهای جنگ روانی را می‌دانند. ایشان از موضع حمایتگرانه خود از مقاومت سخن گفتند، مقاومتی که به آن اعتماد دارند به آن احترام می‌گذارند و به آن امید دارند ما نیز امروز به ایشان می‌گوییم ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما خیالت راحت باشد این چیزهایی که این‌ها می‌گویند و انجام می‌دهند و آنچه اینان آرزو دارند و به آن امید بسته‌اند همچون سرابی است در کویر، که انسان تشنه از دور آن را آب می‌پندارد، اما هنگامی که به سراغ آن می‌آید چیزی نمی‌یابد و خدا را نزد آن می‌یابد که حساب او را به طور کامل می‌دهد. اینان زیان خواهند کرد و چون سگ رانده خواهند شد و در این نبرد جدید شکست خواهند خورد.» سید حسن نصرالله بار دیگر تأکید کرد که «امام خامنه‌ای و تمامی مسئولان ایران موضع قاطع نهایی و سرنوشت‌سازی در حمایت از مقاومت دارند.»
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: «حمایت‌های مردمی یکی از مهم‌ترین عوامل قدرت ‌مقاومت است و به همین علت امروز شاهد تلاش‌ها برای ضربه زدن به حامیان مردمی مقاومت هستیم.»
به گفته دبیرکل حزب‌الله «هرکس مقاومت را به تروریسم متهم کند خودش تروریست است. دشمن برای ضربه زدن مالی به مقاومت و خشکاندن منابع مالی آن تلاش می‌کند، عربستان سعودی امروز پرچم مقابله با مقاومت را به دوش می‌کشد و اتحادیه عرب برای ضربه زدن به مقاومت براساس خواست سعودی‌ها فهرستی از گروه‌های تروریستی تهیه کرده است.»
مقاومت در اوج
سید حسن نصرالله تصریح کرد: «با وجود همه تلاش‌ها در سال‌های گذشته برای اعمال فشار بر مقاومت، مقاومت امروز در بهترین و قوی‌ترین شرایط خود قرار دارد. ما توانایی عبور کردن از همه این فشارها و چالش‌ها را مانند گذشته داریم. پیش‌بینی ما آن است که فشارها بر کشورهایی که از مقاومت حمایت کنند از جمله ایران تشدید خواهد شد.»
وی اضافه کرد: «ما برای تحمل شرایط و چالش‌های جدید آمادگی داریم و صبر بهترین پاسخ به تلاش‌ها برای ضربه زدن به حمایت‌های مردمی از مقاومت است. دشمنان مقاومت به این نتیجه رسیده‌اند که باید کمر مقاومت را بشکنند و به همین علت به سوریه حمله کردند چون می‌دانند که سوریه مهد مقاومت است.»
سید حسن نصرالله از مواضع عراق، تونس،‌ الجزایر،‌ اندونزی و هر کشور و فردی که در کنار مقاومت هستند و از آن حمایت می‌کنند نیز تشکر کرد.
ائتلاف آل‌سعود و اسرائیل
وی تأکید کرد، عربستان سعودی سردمدار جنگ و توطئه چینی علیه منطقه است و شاهزاده ترکی فیصل علناً با صهیونیست‌ها دیدار می‌کند، نقاب‌ها کنار رفته است و عربستان سعودی همچنان به تماس‌ها و ارتباطات با صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.
سید حسن نصرالله همچنین عربستان را عامل شکست آتش‌بس در حومه جنوبی حلب دانست و تأکید کرد که سعودی‌ها تحت فشار به مذاکرات می‌روند و وقتی اهدافشان محقق شود برای شکست مذاکرات تلاش می‌کنند. عربستان در مذاکرات یمن نیز خواستار تسلیم طرف مقابل است نه راه حل.
دبیرکل حزب‌الله اظهار داشت: «هیچ کس نباید فریب دستیابی به راه‌حل‌های ریشه‌ای در منطقه را بخورد و نباید از نبرد و رویارویی غافل شود. ماه‌های سختی در پیش است.»
سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنانش از مردم خواست تا مشارکت فعالی در انتخابات شوراها در لبنان داشته باشند.
وی همچنین گفت: «در زمینه پرونده ریاست جمهوری در لبنان چیز جدیدی وجود ندارد و هر کس خواهان انتخابات ریاست جمهوری است باید بداند که بخشی از حل این موضوع در لبنان و بخش دیگر آن در عربستان است.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi