شناسه خبر : 45232
دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قهرمانان مسابقات گلبال و شنای جانبازان بصیر معرفی شدند

مسابقات قهرمانی کشور جانبازان بصیر به مناسبت گرامیداشت روز جانباز با حضور 200 ورزشکار جانباز بصیر از سراسر کشور در دو رشته گلبال و شنا از 15 تا 19 اردیبهشت ماه در شهرستان رامسر برگزار شد.
در مسابقات گلبال به دلیل بهبود سطح کیفی رقابت ها برای سومین سال متوالی، رقابت ها به صورت دسته برتر و دسته یک قهرمانی کشور برگزار می شود که در سال جاری این رقابت ها با  حضور 10 تیم در دسته برتر و 11 تیم در دسته یک برگزار  شد و در پایان استان های آذربایجان غربی، مازندران، کرمان در دسته برتر  به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آورند. در دسته یک تیم نیز شهرستان های استان تهران اول، تیم تهران الف دوم و تیم استان  قم مقام سوم را کسب کردند.
در رقابت های شنا که در کلاس پزشکی B1 و در 2 ماده 50 متر آزاد و 50 متر قورباغه برگزار شد خلیل اقدام پناه  از تهران، صلاح سعید پور از کردستان و  محمدرضا بیگدلی از تهران به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند. در ماده 50 متر  قورباغه  نیز سعید خورشیدی از تهران مقام اول،  رحمان پائیزی و محمدجواد خوشدل از استان فارس دوم و سوم شدند.
شایان ذکر است این رقابت ها با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان و خانه نور ایرانیان بصیر برگزار شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi