شناسه خبر : 45308
سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

آیین اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی، خانواده شهدا و شخصیت های کشوری ولشکری برگزار شد.

فاش نیوز -  آیین اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی، خانواده  شهدا و شخصیت های کشوری ولشکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، آیین اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی عصر دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه  در شب میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور  معاونت سازمان فضای مجازی سراج، سردار نجات معاونت فرهنگی سپاه، سردار ذوالقدر و  تنی چند از فرماندهان سپاه، حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی، خانواده  دانشمندان شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و شهدای 8سال دفاع مقدس و فاجعه منا در سالن دعای ندبه بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم از فعالان انقلابی فضای مجازی و از  خبرگزاری فارس و تسنیم به عنوان رسانه های برتر تقدیر شد.

همچنین این مراسم منتخبان بخش های فناوری اطلاعات، نرم افزارهای چندرسانه ای و تلفن همراه و بخش بازی و پویانمایی نیز معرفی شدند.

ابتدای برنامه با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران رسمیت و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با اجرای تاتر "«بر بال فرشتگان» توسط "مردان نقره ای" با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره مدافعین حرم ادامه یافت.

سپس معاون سازمان فضای مجازی سراج به عنوان میزبان ضمن خیرمقدم به حاضران،  با اشاره به نمایشگاه رسانه های دیجیتالی، آن را به عنوان بزرگترین رویداد رسانه ای در سالهای اخیر برشمرد و  گفت: ‌ این نمایشگاه برگزار شد تا فعالان فضای مجازی بخشی از ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند که امیدواریم توفیق آن را داشته باشیم که در سال‌های آتی نیز نمایشگاه را برگزار کنیم. چرا که در این نمایشگاه جبهه انقلاب همصدا شدند تا زبان انقلاب شده و شعارهای آن را طنین‌اندازی کنند.  

وی یادآورشد: ذکر چند نکته در این میان ضروری است. اولین آن این است که مجموعه‌های مردم نهاد متعلق به جناح انقلابی اگر جدی گرفته شوند و از ظرفیت آنها به درستی استفاده شود این قابلیت را دارند که تمامی تولید محتوا نشت و انتشار آن به همراه زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای مربوط به فضای مجازی را بر عهده گیرند تا خواسته‌های رهبر انقلاب را تأمین کنند.

نکته بعدی این است که دستگاه‌ها به دغدغه‌های رهبر انقلاب توجهی ندارند. پنج سال از ایجاد شورای عالی فضای مجازی می‌گذرد اما هیچ اتفاقی نیفتاده است و حتی یک گام برای تعبیر خواسته‌های حضرت آقا برداشته نشده است.

امینی گفت: ما در دوران پسابرجام نیازی نداریم که شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در امر فضای مجازی به ایران بیایند چرا که آنها نخواهند آمد مگر با شروطی که برجام دو و سه را برای ما در پی داشته باشند. آنها بیشتر به دنبال واردات خودروهای پرمصرف، مک‌دونالد و لوازم آرایشی هستند.

سپس بخش هایی از فعالیت رسانه ها در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتالی به صورت فشرده پخش شد که در نوع خود کار ارزنده ای بود. 

سپس سردار نجات معاون فرهنگی سپاه نیز دراختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتالی ضمن  قدردانی از تمامی  فعالان رسانه های دیجیتالی گفت: فضای مجازی باید همراه با ابتکار و هنر باشد تا بتواند با تمام اقشار جامعه ارتباط برقرار کند و اثرگذار باشد.

وی گفت: به اعتقاد من درفضای مجازی کار هنرمندانه ای انجام شده است.  وی خطاب به خانواده شهدا بیان داشت: همانطور که پدران شما در زمان جنگ کار هنرمندانه ای انجام دادند و درجنگ پیروز شدند، شما هم اگر در این جنگ وارد شوید پیروز می شوید. اسلام واقعی در مقابل دشمنان سنگر را ترک نمی کند.

در بخش دیگری از این برنامه گروه "نسیم قدیر" متشکل از 100 دانش آموز قطعه ای زیبا برای مدافعان حرم و پس از آن به مناسبت اعیاد شعبانیه اجرا کردند که بسیار ستودنی بود.

همچنین درحاشیه این مراسم نمایشگاه عکسی از شهدای 8سال دفاع مقدس و مدافع حرم در بیرون از سالن برگزار شده بود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi