شناسه خبر : 45311
سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت نمایندگان مازندران در پی شهادت مدافعان حرم

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان، بیانیه مجمع نمایندگان استان مازندران در پی شهادت جمعی از مدافعان حرم در سوریه را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بار دیگر آسمان مازندران به عطر دل‌انگیز شهادت، جوانمردان این دیار علوی معطر شد. این بار خان طومان شاهد ایثار و رشادت و جهاد عاشقانه سربازان انقلاب، امام و رهبری بود. آنها در اوج صلابت برای دفاع از حرم در مسیر راه سرخ شهیدان از جان خود گذشتند.

مازندران که در تاریخ انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با سپاه سرافراز و همیشه قهرمان 25 کربلا پرچم مردانگی و غیرت را به اهتزاز درآوردند همچنان با ایستادن برابر نظام سلطه، داعش و تکفیری‌ها رسم عشق، ایثار و جوانمردی را به‌جا آوردند.

ما نمایندگان مردم شریف و سربلند استان مازندران، ضمن محکوم کردن جنایات تکفیری‌ها، شهادت و جانبازی جمعی از فرزندان این سرزمین ولایی را به مقام معظم رهبری، مردم بزرگ مازندران و خصوصاً خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند بزرگ علو درجات را مسئلت می‌نمائیم.

با تشکر

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi