شناسه خبر : 45319
سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آئین گرامی‌داشت شهید بلباسی برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید محمد بلباسی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر در حالی برگزار شد که هنوز پیکر پاک شهید مفقود بوده و به کشور بازنگشته است.

این مراسم با هدف تجدید میثاق دوباره با شهدا و دلداری به مادر شهید بلباسی برگزار شد.

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم مرگ در بستر را شایسته شهید بلباسی ندانست و با بیان اینکه شهید لایق جهاد فی سبیل‌الله و شهادت در راه خدا شد، اظهار کرد: پاداش جهاد در راه خدا بزرگ و حافظ عزت و منافع ملت و دین است و انقلاب اسلامی با ماهیت اسلام ناب محمدی در برابر استکبار جهانی به وجود آمد در حال مقاومت در برابر این مستکبران است.

معلمی با بیان اینکه اگر جهاد نباشد خطر آن ملت را تهدید می‌کند، اظهار کرد: آزادسازی مناطق جنگ‌زده از عوامل استکبار و پیشبرد اهداف الهی، جهاد در راه خدا و گرامی‌ترین مرگ است.

محمد بلباسی متولد 1358 از شهرستان قائم‌شهر است که در روز 17 اردیبهشت 95 در خان طومان سوریه طی محاصره گروه تکفیری به شهادت رسید.

از شهید بلباسی سه فرزند به نام‌های فاطمه، حسن و مهدی به یادگار مانده و فرزند چهارم شهید نیز در راه است. 

 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi