شناسه خبر : 45384
جمعه 24 ارديبهشت 1395 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داعش برای ضربه به ایران است!

مشروح سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله به مناسبت روز جانباز دبیر کل حزب الله گفت آمریکایی ها داعش را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به منطقه آوردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از تلویزیون العالم، سید حسن نصرالله به مناسب روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز در مراسمی با عنوان «جانبازهای ما افتخار ما هستند» به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: ماه شعبان مملو از اعیاد و مناسبت های اسلامی است. این ماه سرشار از مفاهیم جهاد، فداکاری و صبر بر جراحت و اسارت است. این ماه پر از عطر همکاری با حضرت مهدی در آینده است. در این ماه، سالروز میلاد بزرگمردانی از رهبران و امامان ما واقع شده است. در این ماه میلاد امام اباعبدالله الحسین و امام زین العابدین واقع شده است. سالروز میلاد ابوالفضل العباس آن فرمانده قهرمان مجروح دلیر در این ماه قرار دارد. همچنین سالروز آن آرزوی مومنان و آن وعده الهی یعنی صاحب الزمان در این ماه است. 
همچون همیشه ما روز ولادت ابوالفضل العباس را به عنوان روز « جانباز مقاوم» می دانیم. حضرت عباس علیه السلام نماد جانباز مقاوم است. او مجاهدی مقاوم، مخلص، پاک، طاهر، دلیر، شجاع، مصمم، و دارای اراده و عزمی استوار است. وی مطیع امام زمان خود بود و در پیش روی او به نبرد می پرداخت و پرچمدار امام حسین بود. او مجروحی بود که زخم هایش او را از اسب سرنگون نکرد و باعث نشد در جای خود متوقف شود بلکه او با وجود زخم های بسیار به سوی هدف خویش و به سوی شهادت حرکت خود را ادامه داد.
میلاد حضرت عباس و همچنین روز جانباز مقاوم را به جانبازان گرامی و خانواده های شان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
سید حسن نصر الله که برای جانبازان مقاومت سخن می گفت خاطرنشان کرد: جانبازان مقاومت و نیروهای مقاومت ده ها سال با توطئه صهیونیستی مبارزه کرده اند و امروز با توطئه ای جدید که کاملاً مشابه توطئه صهیونیست هاست به مقابله برخاسته اند و در این راه شهید و زخمی داده اند و این مصائب را تحمل کرده و صبر کرده اند.
در چنین ایامی باید به همه «روز نکبت» را یاداور شوم. تلاش می شود این موضوع نیز مثل بسیاری از دیگر مسائل مرتبط با فلسطین و امور مربوط به نبرد با اسرائیل به فراموشی سپرده شود. ده ها سال است که تلاش می شود امت اسلامی را به سوی فراموش کردن چنین مسائل سوق دهند و کاری کنند که امت اسلامی را در برابر امور انجام شده قرار دهند. 
در چنین روزهایی در سال 1948 نکبت بزرگ فلسطین رخ داد و ملت فلسطین و تمامی ملت های منطقه دچار این مصیبت شدند. با رخ دادن نکبت بزرگ، زمینه برای سیطره صهیونیست ها بر مقدسات فلسطینی در سال 1967 فراهم شد. در چنین روزهایی در سال 1948 صدها فلسطینی از خانه و کاشانه شان بیرون رانده شدند. بیش از ده هزار فلسطین به شهادت رسیدند. صهیونیست ها بر بیست شهر و چهارصد شهرک فلسطینی و بخش عمده سرزمین فلسطین چیره شدند و این درد و رنج همچنان ادامه دارد و همچنان آثار و نتایج این نکبت امت اسلامی را می آزارد و به وجدان، امنیت، آسایش، کرامت، شرف، آبرو، ثبات و آینده امت اسلامی لطمه وارد کرده است. امت اسلامی هنوز از آثار این نکبت و موضعی که امت اسلامی در آن مرحله اتخاذ کردند رنج می برد.
انگلیسی ها و در پی آنها غربی ها بودند که گروه های تروریستی صهیونیستی را به سرزمین فلسطین آوردند. آنها بودند که تروریسم و وحشی گری را وارد سرزمین فلسطین کردند و از این طریق رژیم صهیونیستی را سرپا کردند و یک ملت را به طور کامل ویران کردند و یک منطقه را به طور کامل در آستانه ویرانی قرار دادند تا از این طریق طرح استعماری انگلیس برای سیطره پیدا کردند بر تمامی منطقه را اجرا کنند. و این مساله رخ داد. انگلیس و غرب سریعاً کشور اسرائیل را به رسمیت شناختند و ملت فلسطین را نادیده گرفتند و کاری کردند که ملت فلسطینی ده ها سال بجنگد و مبارزه کند و تلاش کند تا جهانیان حقوق آنها را به رسمیت بشناسند تا چه رسد به اینکه امکان بازگشت به کشورشان برای آنها فراهم شود.
در سال های اخیر توطئه، عملکرد و نکبتی مشابه با نکبت فلسطین در منطقه ما به راه افتاد. این طرح با مدیریت و طرح ریزی وارث انگلیس در منطقه که آمریکا باشد عملی شد. 
همانطور که انگلیس گروه های تروریستی صهیونیستی را به اسرائیل آورد و نکبت فلسطین رخ داد و این نکبت محقق شد هم اکنون آمریکا و همپیمانان منطقه ای آمریکا، گروه های تروریستی تکفیری وحشی به منطقه ما آوردند تا باقی مانده روح مقاومت، اراده مقاومت، عنوان مقاومت و وجود مقاومت را در سایر حکومت ها، ملت ها، احزاب و جنبش های ما ویران کنند. من هم اکنون شواهد این مطالب را بیان می کنم. البته باید توجه داشت که یک فرق عمده میان نکبت سال 1948 با نکبت کنونی که می خواهند بر ما وارد کنند وجود دارد. فرق اساس این است که در این زمان مردان، زنان، کشورها، دولت ها ، ارتش ، ملت ها، احزاب، جنبش ها و جریان هایی در منطقه و امت اسلامی هستند که این ها زنده، قوی، هوشیار و بصیر هستند و مصمم هستند که طرح آمریکا با ناکام گذاشتند تمامی ابزارهایش، ناکام بگذارند. برخلاف طرح انگلیس که پیروز شود و ابزارهایش توانستند بر فلسطین چیره شوند، اجازه موفقیت به طرح آمریکایی داده نخواهد شد.
این یک فرق اساسی است که میان نکبت کنونی و نکبت سابق وجود دارد. زخمی های شما و شهدای شما شاهد بر این حقیقتی که هم اکنون ذکر کردم هستند. 
از اخبار جدیدی که درباره این هجوم وحشیانه می شنویم فجایع وحشتناکی است که داعشی ها در شهرک صدر و مناطق مختلف بغداد مرتکب شدند. تلفات این حملات وحشیانه نزدیک  به صد شهید و صدها زخمی بود و داعش با افتخار تمام کشتار مردان، زنان و کودکان را در شهرها به عهده می گیرد. داعش وقتی در جبهه های نبرد شکست می خورد انتقام این شکست ها را از مردم عادی در شهرها و روستاها می گیرد. در عراق وقتی داعش در جبهه های نبرد شکست می خورد در محله های بغداد بمب منفجر می کنند. در سوریه نیز اوضاع همین است. وقتی داعشی ها در تدمر شکست می خورند در دمشق و در منطقه سیده زینب بمب منفجر می کنند. در لبنان نیز به همین گونه عمل می کنند. وقتی آنها در رشته کوه های شرقی و در قلمون و بلندی های عرسال شکست می خورند در بیروت و منطقه برج البراجنه بمب منفجر می کنند. این ماهیت داعش است.
وقتی مقام معظم رهبری(حفظه الله) و بسیاری از مسئولان و علما و سران سیاسی منطقه و جهان عرب و اسلام، آمریکا را مسئول این مسائل و این اوضاع می دانند برخی مردم می پرسند این مسائل چه ربطی به آمریکا دارد در حالی که این مسائل را جنبش های جهادی اسلام گرا که تندرو هستند و برخی از آنها تکفیری هستند رقم می زنند این وسط آمریکا چه کاره است. آیا ممکن است آمریکا از گروه هایی که این طرز تفکر را دارند و به این شکل عمل می کنند حمایت کند؟ 
برخی می گویند دلیل شما برای اینکه آمریکا مسئول تمامی اقدام هایی است که این گروه های تروریستی انجام می دهند چیست. آنها می گویند آمریکا هیچ ارتباطی با داعش، جبهه النصره و القاعده ندارد و تمامی اوضاعی که هم اکنون ما شاهد آن هستیم خارج از کنترل آمریکاست و برعکس گفته شما آمریکا اصل راه حل، امنیت و صلح محسوب می شود.
کسانی که چنین تصوراتی دارند از لحاظ هوشیاری، بصیرت، فرهنگ سیاسی دچار مشکل هستند این افراد در درک دشمن، تشخیص دشمن، ابزارها، اهداف و طرح های دشمن دچار مشکل هستند.
ما برای اثبات سخن خود شاهدی از گذشته و شاهدی جدید می آوریم. شاهد گذشته ما این است که هیلاری کلینتون که وزیر خارجه وقت آمریکا بود در بیست و پنجم اوت سال 2009 در کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا ابراز داشته بود « اجازه دهید به خاطر بیاوریم کسانی که ما امروز به آنها می جنگیم( این سخنان مربوط به زمانی بود که آمریکایی ها با القاعده مشکل پیدا کرده بودند) از بیست سال پیش تا کنون از آنها پشتیبانی مالی کرده ایم. ما اینکار را کردیم زیرا با اتحاد جماهیر شوروی درگیر بودیم. زیرا شوروی اقدام به حمله به افغانستان کرده بود و ما دوست نداشتیم که ببینیم آنها بر آسیای مرکزی سلطه پیدا کنند. پس دست به اقدام زدیم و ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا با کنگره توافق کردند که مجاهدان را با همکاری سازمان اطلاعات و ارتش پاکستان تقویت و سازماندهی کنند. قرار شد که برخی افراد که دارای تفکر وهابی و برداشت وهابیت از اسلام بودند از عربستان و دیگر جاها به افغانستان بیاوریم و اینگونه با شوروی مقابله کنیم. این یک تجربه موفق بود و شوروی ها عقب نشستند و میلیاردها دلار زیان کردند و این مساله منجر به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد. اما آنچه ما کشتیم باید درو کنیم. بعد از آن ما پاکستان را رها کردیم و همکاری با ارتش پاکستان را متوقف کردیم و آنها را رها کردیم تا با نتایج ایجاد القاعده مواجه شوند». 
شما پاکستان را ببینید از بیست سال پیش تا کنون هر روز یا هر هفته ما شاهد انفجار در مساجد هستیم. حتی در مساجدی که امام جماعت آن یا نمازگذارانش سلفی هستند نیز بمب گذاری می کنند. ما شاهد انفجار در تجمع های مذهبی هستیم. شاهد انفجار در شهرها، روستاها، مراکز ارتش، پلیس و کلیساها هستیم. همین دو هفته پیش نیز در یکی از تفریحگاه های پاکستان انفجاری رخ داد که صدها نفر بر اثر آن جان باختند. 
هیلاری کلینتون ادامه داد « ما آنها را رها کردیم تا با نتایج این اقدام مواجه شوند. برای آنها مشکل ایجاد شد. بروید و مساله موشک های استینگری که در افغانستان و در دستان این افراد باقی مانده است سر و سامان دهید. همچنین مساله مین هایی که در مرزها کاشته شده است حل کنید. ما هم اکنون هزینه وقت تلف شده ای را می دهیم که در تلاش برای جبران آنچه از دستمان رفته بود صرف کردیم».
این یک شاهد برای اثبات حرف ماست. این سخنان را یک روزنامه نگار نگفته است بلکه وزیر خارجه آمریکا گفته است. الان همین شخص یکی از نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. تصویر و صدای وی نیز موجود است و ممکن است شبکه تلویزیونی المنار طی روزهای آینده سخنان وی را با دقت ترجمه کرده و پخش کند. این تصویر ویدیویی در سایت های اینترنتی نیز موجود است و امکان دریافت آن برای افراد وجود دارد.
آمریکا و اسرائیل و غرب در منطقه مشکی دارند که آن مشکل اتحاد جماهیر شوروی نیست. مشکل آنها در منطقه، محور مقاومت است. مشکل آنها نام جمهوری اسلامی ایران است، مشکل آنها نام جمهوری عربی سوریه است. مشکل آنها جنبش های مقاومت لبنان و فلسطین است. نام مشکل آنها رویکردی بزرگ به سوی مقاومت در کشورهای عراق و یمن است. نام مشکل آنها خیزش و بیداری اسلامی است که طی چند سال گذشته در جهان اسلام به وجود آمده است. 
آنها خود را با این سوال مواجه می دیدند که چگونه باید با این دشمن جدید جنگید. مشکل آمریکا و غرب با این دشمن جدید چیست. زیرا بسیاری از این افراد نماز می خوانند، روزه می گیرنند، زنان شان حجاب می پوشند اما برای غرب نیز مشکلی ندارند. مثلا آنها با عربستان که در آن نماز گذارده می شود، روزه گرفته می شود و حجاب رعایت می شود و حج و عمره گذارده می شود مشکلی ندارند. مشکل آنها این نیست که شما بگویید من مسلمانم. مشکل آنها به پوسته ظاهری دین مربوط نمی شود. مشکل آنها با دولت ها، ملت ها، احزاب و جریان هایی است که با اشغالگری اسرائیل و توهین به مقدسات اسلامی و مسیحی مخالفت می کنند. مشکل آنها با همه کسانی است که با سلطه آمریکا بر منطقه مخالفت می کنند. مشکل آنها با همه کسانی است که می خواهند این امت، کرامت و عزت و مقدسات و شرفش را باز پس گیرد. مشکل آنها با همه کسانی است که می خواهند نفت و گاز و ثروت های این امت برای همین امت باشد نه اینکه در خدمت شرکت های بزرگ آمریکایی و غربی باشد.
مشکل آنها با همه کسانی است که فرهنگ مقاومت، عنوان و روح مقاومت را داردند مشکل آنها با کسانی است که روح، فکر، اراده، تصمیم و اقدام مقاوت در عرصه میدانی را دارند. 
آنها راهکارهای مقابله با مقاومت را بررسی می کنند. چنانچه بخواهند به صورت مستقیم با آنها درگیر شوند شکست می خورند. اسرائیل در سال 2006 به طور مستقیم با مقاومت وارد نبرد شد و شکست خورد. آنها در فلسطین و در غزه وارد جنگ مستقیم شده اند و شکست خورده اند. چه باید کرد؟ پاسخ بازگشت به طرح سابق است. آنها باید همان راهی را در پیش بگیرند که با استفاده از آن اتحاد جماهیر شوروی را شکست دادند. این بهترین اقدام برای آنهاست. غربی ها با خود می گویند بر اساس این طرح ما به طور مستقیم با کشورهای و جنبش های مقاومت درگیر نمی شویم ولی آنها را نابود می کنیم. توان این طرح برای ویران کردن بسیار زیاد است. اسرائیلی ساختمان ها، راه ها، زیرساخت ها را نابود می کنند. آنها ما را می کشند اما آنگونه که امام خمینی و سید عباس موسوی می گویند ملت ما بیدارتر می شود. آنها ما را زخمی می کنند اما ما با همان جراحت بر ادامه راه اصرار می ورزیم همچنان که حضرت عباس علیه السلام چنین کرد. تجاوز صهیونیست ها نمی تواند در ما روح، فرهنگ، فکر و اولویت مقاومت را بکشد. اما اینان(تروریست های تکفیری) به نظر غربی ها و آمریکایی ها چنین توانی را دارند. آنها توان آن را دارند که به روح، فرهنگ و فکر مقاومت لطمه وارد کنند. زیرا آنها به نام اسلام و به نام مکه و مدینه و به نام حرمین شریفین با شما خواهند جنگید. آنها با نام صحابه رسول خدا و امهات المومنین با شما خواهند. آنها تحت عناوین فتنه با شما خواهند جنگید جنگی که کودکان بر اثر آن پیر می شوند و بزرگان بر اثر آن سالخورده و فرتوت می شوند. جنگی که بر اثر آن عقل ها از سر می پرد و رویاها بر باد می رود. این همان نکبت بزرگ است که از نکبت فلسطین بسیار بزرگ تر است. اگر ما اجازه دهیم که این نکبت به پیروزی رسد فلسطین از دست خواهد رفت و اهداف نکبت فلسطین محقق خواهد شد. 
آنها برای تحقق اهداف شان از همان تجربه پیشین استفاده کردند و بار دیگر مجاهدان را از سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس، یمن، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان و هرکشوری که در دنیا اِستان داشت جمع کردند. آنها مجاهدان را از اروپا، فرانسه و انگلیس و دیگر جاها جمع کردند و به سوریه و عراق آوردند.
شاهد دیگر ما برای اثبات سخنان مان مصاحبه یک ژنرال معروف آمریکایی به نام وسلی کلارک با شبکه تلویزیونی سی.ان.ان است. کلارک از سال 1997 تا سال 2000فرمانده کل نیروهای ناتو بوده است. این مصاحبه در روز جمعه هفدهم، فوریه سال 2015 انجام شد. وی در این مصاحبه می گوید «این واشنگتن و همپیمانانش بودند که برای مقابله با حزب الله لبنان گروه داعش را به وجود آوردند».
 البته مقابله با حزب الله تنها هدف داعش نبوده است و اهداف دیگری نیز برای ایجاد داعش وجود داشته است.
وسلی کلارک می گوید« هدف از ایجاد داعش نابود کردن حزب الله است». وی خاطرنشان می کند « ما با کمک مالی دوستان و همپیمانان مان داعش را ایجاد کردیم و داعش را برای مقابله با حزب الله تجهیز کردیم».
کلارک گفت پس از آنکه همپیمانان آمریکا از داعش پشتیبانی مالی و حمایت به عمل آوردند میلیون ها دلار برای سیاه نمایی چهره حزب الله و مبارزه با این حزب و محاصره آن خرج شد. هدف نخست حزب الله است. علاوه بر این واشنگتن در تسهیل برنامه رسانه ای ترساننده از جنایات داعش سهیم بوده است. 
شما ببینید هم اکنون پخش شبکه تلویزیونی المنار از ماهواره ها متوقف شده است و پخش برنامه های این شبکه از ماهواره های اروپایی و آمریکایی ممنوع است. بر روی اینترنت نیز سایت المنار را فیلتر می کنند و به ما اجازه فعالیت نمی دهند اما داعش هزاران سایت دارد که برای جهانیان برنامه پخش می کنند. این آمریکایی ها هستند که این تسهیلات را برای داعشی ها به وجود می آورند و زمینه ای ایجاد می کنند تا تمامی جهانیان این صورت زشت، وحشتناک و تاریک از اسلام را دریافت کنند. حتی ملت های منطقه دچار وحشت شده اند. به گونه ای کار کرده اند که وحشت پیشاپیش داعشی ها حرکت می کند. گفته می شود که داعشی ها سر می برند، می کشند، سینه می شکافند، تجاوز می کنند، برده می گیرند، ویران می کنند به آتش می کشند و قصابی می کنند. این تبلیغات صورت می گیرد تا مردم بترسند و از ترس فلج شوند، کوچ کنند و در بروند و منطقه را رها کنند و زمینه را برای اجرای خواسته های آمریکایی ها مهیا سازند. 
این ژنرال آمریکایی می گوید هدف داعش همان هدفی است که آمریکا و اسرائیل در جنگ سی و سه روز از تحقق آن عاجز ماندند هدف از ایجاد داعش نابود کردن حزب الله است. آنها از حزب الله تنها نابودی حزب الله را نمی خواهند بلکه داعش در آینده خطری برای نوار غزه، کرانه باختری و جنبش های مقاومت فلسطین خواهد بود. 
داعش را آوردند تا با جمهوری اسلامی ایران بجنگد. آنها داعشی ها را آوردند تا با تحول عراق مبارزه کند. داعش برای مقابله با نظام مقاومتگر سوریه آورده شد. آنها داعش را در عراق، سوریه و افغانستان قرار دادند. آنها می خواهند داعش در مرزهای شرقی و غربی ایران مستقر شود. آنها می خواهند چنانچه بتوانند داعش را در درون ایران مستقر کنند. رژیم آل سعود هم اکنون برای تحقق این هدف تلاش می کند. آنها به دنبال آن هستند که داعش را در درون عراق و سوریه مستقر کنند. تلاش می شود که داعش را وارد لبنان، مناطق قلمون، رشته کوه شرقی و بلندی های عرسال کنند. 
دبیر کل حزب الله ادامه داد: ما باید بصیرت و معرفت خود را افزایش دهیم تا بدانیم که ما طی این سال ها با چه خطری مواجه بوده ایم.
این ژنرال آمریکا از دو مساله سخن می گوید. یکی اینکه آمریکایی ها برای نابودی حزب الله فعالیت می کردند. آمریکایی ها در راستای منافع اسرائیل چنین کارهایی می کنند. آمریکایی ها هم اکنون دارای مشکل هستند. آنها در یمن به مشکل برخوردند. یمنی ها به حمایت از فلسطین برخاستند و نیروهای اشغالگر عراقی را از یمن بیرون راندند اما هم اکنون آمریکایی ها به بهانه داعش به یمن بازگشته اند. آنها در عراق مشکل داشتند ملت عراق با سلاح و سیاست در برابر آمریکایی ها مقاومت کردند و آنها را از عراق بیرون راندند اما هم اکنون آمریکایی ها به بهانه داعش بار دیگر به عراق بازگشته اند. سوریه که در زمان حافظ و بشار اسد بر خواست آمریکا شوریده بودند هم اکنون آمریکا برای بازگشت به سوریه برنامه ریزی می کند و تلاش می کند از طریق سیاسی یا از طریق صدها نظامی که به بهانه داعش به شمال سوریه فرستاده است بار دیگر به این کشور بازگردد. بنابراین داعش وسیله ای است که برای خدمت به اهداف آمریکا به کار گرفته می شود. داعش بار نابودی دشمن اسرائیل و تحقق اهداف آمریکا به کار گرفته می شود. 
بر اساس گفته های وسلی کلارک هدف دوم از ایجاد داعش سیاه نمایی چهره حزب الله و محاصره حزب الله است تا از این طریق حزب الله نابود شود. من می خواهم به تمامی مسلمانان چه سنی و چه شیعه بگویم ای مسلمانان آنچه در منطقه می گذرد نبرد شیعه و اهل سنت نیست. این غربی ها هستند که تلاش می کند به این درگیری ها رنگ و بوی مذهبی و طائفه ای بدهند. این درگیری ها نبرد میان مسلمانان نیست. بلکه قضیه از این قرار است که آمریکایی ها همچنان که گروه هایی را برای نبرد با شوروی ها به افغانستان آوردند گروه هایی را نیز برای نبرد با محور مقاومت ایجاد کردند و به منطقه آوردند. هدف دیگر آن ها نابود کردن روح بیداری اسلامی بود. آنها همه چیز را در منطقه نابود کردند. الان دیگر اولویت منطقه ایجاد اصلاحات، دموکراسی، انتخابات و تغییر نیست. اولویت کنونی اولویت مقاومت و مبارزه با تروریسم است. تروریسمی که خود آنها به منطقه آورده اند و بر تمام ملت های منطقه ما تحمیل کردند. 
سید حسن نصرالله افزود مسلمانان نباید فریب این شعارها، عنوان ها، پرچم های سیاه و ریش های بلند را بخورند زیرا این افراد آلت دست دولت آمریکا هستند و آمریکایی ها و غرب امکانات در اختیار آنها قرار داده اند.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi