شناسه خبر : 45392
جمعه 24 ارديبهشت 1395 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیب ثروت به سمت جیب دولت

محسن ناطق- اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب با آنچه در بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده تفاوت دارد. سال هاست دولت برای کسب درآمد زایی به طرحهای پیشنهادی جایزه می دهد. درآمدهایی که از جیب مردم به جیب دولت واریز می شوند نامحدود ادمه دارند. تمام تولید کشور به نفع دولت است در حالیکه دولت اسلامی طبق قرآن مجید باید برای مردم باشد.

 طی سال های اول انقلاب دولت برای تحکیم و قدرتش هر کاری کرد و مردم هم قبول داشتند اما در حال حاضر که دولت بسیار قدرتمند و ثروتمند است چرا  هنوز درآمدهای دولت از اجرای پروژه های عمرانی تمامی ندارند؟ تمام پروژه های اقتصادی دولت فقط در اه و هدف ثروت دولت است که دولت هیچ نیازی به این ثروت ها ندارد و همیشه در سرمایه گذاری غرب سوخته شدند.

 باید درآمد زایی دولت را از جیب مردم به سمت اقتصاد برای مردم تغییر دهیم. آن وقت قدر و قیمت ایثارگر معلوم می شود زیرا در حال حاضر ایثارگران هیچ درآمدی برای دولت ندارند مگر آنها که بودجه ای را به بنیاد تزریق کنند و از آن طریق به جیب دولت بازگشت کنند.
بایستی ثروت کشور برای طرحهای کمک به کشاورزی و تولید دام از راه مهار سیلاب ها در مناطق سیل خیز و زیرکشت بردن اراضی بایر اقدام نماید.
باید برای رفع مشکلات حاشیه نشینی شهرها فقط با ایجاد درآمد برای حاشیه نشین ها از طریق مشاغل زیبا سازی محیط به سمت زیبا سازی محیط زشت حاشیه و اصلاحات آن مناطق تغییر کند .
البته موارد طرح های بسیاری در اختیار استانداری هست و طرح های تخصصی را داریم اما سیاست های دولت برعکس فرامین مقام معظم رهبری و نیازمندی مردم در جهت رونق اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد برای نجات مردم نه ثروت دولت است.
در بسیاری از مواقع اقدامات کورکورانه دولت گاهی به نفع مردم و اکثر مواقع به ضرر مردم است در حالیکه دولت در حال حاضر نیاز به قدرت و ثروت بیشتر ندارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خودکردگان راتدبیرنیست ...
سلام محسن جان، تا زنده ایم ما برده ایم،
ببین پلیس راه چه بازی با مردم می کند، یکی نیست به اینها بگوید تمام قانون شهروندی اجرا شده و فقط قانون زورگیری اروپایی مونده که راهنمایی و رانندگی سر مردم پیاده می کند.
حق و حقوق مردم را هم اروپایی کنید؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi