شناسه خبر : 45393
جمعه 24 ارديبهشت 1395 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان در هفته جانباز

 مسابقات ورزشی ویژه جانبازان قطع نخاع و قطع دوپا در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی سروقامتان، روز پنج شنبه همزمان با هفته جانباز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار صادق معینی مشاور فرماندهی و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار،‌ ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و همچنین میلاد امام سجاد (ع) از برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی ویژه جانبازان قطع نخاع و قطع دوپا در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی سروقامتان، همزمان با هفته جانباز خبر داده بود.

سردار معینی افزود:‌ برابر تدابیر سردار فرماندهی ناجا مبنی بر برگزاری مسابقات ورزشی برای جانبازان ضایعه نخاعی، و با توجه به رویکرد راهبردی مرکز امور ایثارگران ناجا در امر ورزش و سلامت جانبازان موصوف، برنامه هایی برای تحقق این هدف تدوین گردیده که به مرور زمان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مشاور فرماندهی ناجا گفت: این جشنواره در طول یک روز در رشته های بسکتبال،‌ دارت، تنیس روی میز،‌ شطرنج و فوتبال دستی ویژه جانبازان قطع نخاع و قطع دوپای ارتش،‌ سپاه،‌ بسیج، ناجا و نیروهای مردمی، به صورت آزمایشی در تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت:در نظر است در برنامه های آتی این مسابقات در سراسر کشور و به صورت استانی برای جانبازان و خانواده هایشان برگزار شود که نفرات برتر در هر استان برای رقابت در سطح کشوری به مسابقه نهایی راه خواهند یافت.

رئیس مرکز امور ایثارگران ادامه داد: همانطور که برای همگان آشکار است ورزش علاوه بر فراهم نمودن زمینه های سلامت جسمانی،‌ در افراد ایجاد شادی و طراوت نموده و در بهبود تعامل اجتماعی و روابط خانوادگی آنها نیز نقش بسزایی خواهد داشت؛بنابراین با نگرش به وضعیت خاص جسمی جانبازان ضایعه نخاعی و برای حفظ و ارتقای روحیه آن عزیزان و خانواده شان لازم است بیش از پیش در امر ورزش برنامه های مدون و مناسبی طرح ریزی و اجرا گردد.

 

منبع: فارس و ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi