شناسه خبر : 45397
جمعه 24 ارديبهشت 1395 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت از ایثارگران را توسعه دهید

فرزند جانباز- چند وقتی است به لطف خدا و همت مسئولین دلسوز و نمایندگان محترم و مردمی مجلس نهم فوق العاده ایثارگری به کارمندان فرزند شهید تعلق گرفته است. با انتشار متن قانون برنامه ششم توسعه شکر خدا شاهد قوانین متعدد حمایتی از ایثارگران و خانواده این قشر فداکار جامعه هستیم که متاسفانه در سال های متمادی بعد از جنگ ظلم های خواسته و ناخواسته بر آنها تحمیل شده است.

 حال که در آستانه تصویب قانون برنامه ششم توسعه هستیم پیشنهاد می شود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قانون حق ایثارگری را حداقل به کارمندان فرزند جانباز25درصد به بالا تعمیم دهند .حداقل فایده تصویب این تبصره رفع تبعیض بین فرزندان ایثارگر در ادارات است و اینکه شاهد این نباشیم که جمله" جانبازان شهدای زنده هستند" بیشتر در مقام شعار خودنمایی کند.

 درآخر از مجلس نهم که در مقاطع گوناگون حمایت های خود را به صورت قاطعانه نسبت به ایثارگران و خانواده آنها ابراز داشته اند انتظار میرود نسبت به تصویب تبصره ای در قانون برنامه ششم توسعه اقدام کنند تا کارمندان فرزند جانباز 25درصد به بالا از حق ایثارگری برخوردار شوند.

ومن ا... التوفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چه خوش خیالی اخوی به شخص جانبازان 20درصد نمیدهند قانون مصوب را بایگانی کرده اند ماده 51 چند ساله در اموزش پرورش خاک میخورد ولی بنظرم هرچه به جانبازان وخانواده هایشان برسند نتیجه ان ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بیمه خواهد شد
قانون بدون اجرا؟ نه فایده ای ندارد
جانبازان زیر25درصدبنده خداکه توادارات زنده هستندشامل نمیشه درد اینه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi