شناسه خبر : 45398
جمعه 24 ارديبهشت 1395 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام ضدایثارگری آموزش و پروش کرمانشاه

منصور- اقدام ضد ایثارگری آموزش و پروش کرمانشاه درحالی که ادارات مختلف به بهانه های مختلف از ایثارگران تجلیل می کنند متاسفانه آموزش و پرورش کرمانشاه در اقدامی عجیب اقدام به حذف امتیاز فرزندان شاهد در فرم سازماندهی نیروی انسانی نموده است که جای تامل دارد.

 در حالی که سال های پیش ۱۴ امتیاز در فرم برای فرزندان شاهد در نظر گرفته میشد متاسفانه حذف شده و عذر بدتر از گناه دریافت مزایای این عزیزان را بهانه می کند، که باعث نگرانی این قشر از ایثارگران شده است.

امید است مسئولان ذیربط جواب قانع کننده ای داشته باشند

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خوب حالا که این کارشکنی آشکارشده آیانهادی بااین تخلف برخورد کرده.!؟
یاذره ذره دارن این ریشه های انقلاب رو می خشکونند!!
اموزش وپرورش با مدیریت جناب فانی پوسیده ومزمحل شده وقتی که نهاد تربیت وتعلیم کشوری سیاسی شود فاتحه همه چیز خوانده شده است قعطی رجال در این وزارت خانه ملموس است اوردن چند پیر مرد بازنشسته انگیزه های مهم وابزارهای تعلیم تربیت هدر رفته اموزش وپرورش تافته جدا بافته از سایر وزارت خانه هاست ماده 51و هزاران مورد دیگر هست که اجرا نمیکند
در بقیه جاها هم فقط برای رفع تکلیف است و الا پشیزی برا ایثارگران قائل نیستند و اگر بود ماده 51 را که هرسال وعده می دهند اجرایی می کردند .
تازه اولشه باید منتظره بعدی باشیم
آقای روحانی واقعا چه فکر کرده وزریر رو عوض نمی کنه
مگه نمی دونه هر دولتی با معلم جماعت درافتاد آخرش ور می افته
آقای روحانی برا کارمندان بخصوص معلما خیلی زحمت کشید
برا شادی روح معلما فاتحه
نه تنها در آموزش و پرورش بلکه تمام ارگان ها تمام تلاششان برای پس زدن و سرکوب کردن فرزندان شهید است.حالا به هر نحو ممکن.در آموزش پرورش با کم کردن 14امتیاز ایثار گری هیچ چیزی از فرزندان شاهد کم نمی شود چون که با لیاقت و توانایی های خود امتیاز می گیرند.قطره قطره خون شهیدان حرام بر کسانی که سعی دارن خونشان و حق خانواده هایشان را به هر طریقی پایمال کنن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi