شناسه خبر : 45408
شنبه 25 ارديبهشت 1395 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تیرهای زهراگین حرمله های سایبری!!

محمدرضا سابقی - رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش..
دینت را نشانه رفته اند، ایمانت را ، بصیرتت را وتمامیت کرامت انسانی ات را ،دشمن چه حقیرانه وابلهانه همه خوبی ها و فضایل اخلاقی ات راهدف قرار داده است ونابودی ات راآرزومی کند وغافل از شور وشعور الهی و مستحکمت که مقابل تمام هجمه های شیطانی دشمنان به قامت ایستاده است. توهستی ودانایی ات ، تو هستی و ذکاوتت، هوشیاری ات ، بصیرتت وایمان سرشار،جوشان وسراسر صلابت و جوانمر دی وپایمردی ات.
نوجوان وجوان انقلابی! حرمله های زمان، فتنه گران مکار،با تیرهای زهرآگین وسه شعبه ( آمریکا ، انگلیس واسرائیل ) خود ،گلوی اندیشه نابت را به نشانه نشسته اند ، تیرهای سهمگین وزهرآلودی چون ؛ ماهواره،اینتر نت و سی دی های مبتذل را به چله کمان نهاده وبا دستان آلوده به هزاران جنایت ، قلب سرشار از عشق به خدا وصفایت را قصد نموده اند،خفاشان خون آشام و خائنان کوردل غیرت فرزندا ن خمینی کبیر را توان دیدن نداشته و ندارند که چه عاشقانه در تمام صحنه های زندگی به پیروزی وسربلندی نایل گشته اند. کوردلان بد طینت بدانند که نور معنویت و ایمان قلبی فرزندان با بصیرت انقلاب اسلامی، بساط روبه ویران آنان رادرهم می کوبد و پرچم پر افتخار اسلام را در سرتاسر عالم به اهتزاز در خواهند آورد.
فرزندان اسلام، صراط مستقیم هدایت را با توکل به خدا و دیدن حماسه کربلای دفاع مقدس بدست آورده اند و به پیش می روند و دشمنا ن زبون را نیز با خفت و خذلان به عقب خواهند زد.
دنیا بداند که صبح پیروزی نزدیک است ونزدیک ومسلمانان عالم در انتظار یوسف زهرا (عج ) به انتظار نشسته اند و لحظه شماری می کنند. أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ...!

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
دنیا بداند که صبح پیروزی نزدیک است ونزدیک ومسلمانان عالم در انتظار یوسف زهرا (عج ) به انتظار نشسته اند و لحظه شماری می کنند. أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ...!
تخریب رسانه های رنگارنگ مجازی و وجود اشخاص رذلی همچون حرمله صفت ها که در این قسمت مشغولند.. و تیرهایی بدتر از تیر دهم عاشورا شلیک می کنند..ورود به رسانه های اینترنتی نیاز به هوشیاری و ایمان دارد.
تخریب رسانه های رنگارنگ مجازی و وجود اشخاص رذلی همچون حرمله صفت ها که در این قسمت مشغولند.. و تیرهایی بدتر از تیر دهم عاشورا شلیک می کنند..ورود به رسانه های اینترنتی نیاز به هوشیاری و ایمان دارد.
تخریب اسلام و ایثار ..
فتنه انگیزی
اختلاف افکنی
توهین به آرمان شهدا
فراموشی رزمندگان و ایثارگران
مواظب خودمان باشیم.
زیان و ضرر استفاده بد از امکانات اینترنت بر هیچ کسی پنهان نیست و فساد آن بر همه اشکار است و ماهواره که بجز چند شبکه محدود تقریبا تمامش ابزار شیاطین است . اینکه اشخاصی خودشان را در معرض اصابت تیرهای زهراگین و مسموم ان قرار میدهند جای تاسف دارد.
عالم محضر خداست.
الم یعلم بان الله یری

قلم. روشن کن امشب محفلم را
به کاغذ بسپر اسرار دلم را
چرا صد چشمه خون می جوشد از دل
چرا گلهای غم می روید از دل
قلم اسرار دل را بر ملا کن
حکایت کن. شکایت با خدا کن
بگو از مرد و از نامردمیها
ز شک و غفلت و سردرگمی ها
چرا محراب ومنبر لاله گون شد
چرا باغ ولایت رنگ خون شد
قلم از راز غیبت پرده بردار
دلم را در فراق یار مگذار
قلم ممنونتمم دستت مریزاد
بمانی تا ابد آزاد آزاد
(پیمبر را به قران و علی اش رهرو هستم ....... که (والعصر) و (نون و القلم) را پیرو هستم)

ای بدبختی ای بدبختی !! خداییش این حدیث مصیبت کی از سر ما دست برمی داره ؟ خدایشش بگید !
دوستان دیدی آدمایی رو که دو کلمه حرف حق می زنی باهاشون ، جواب که ندارن زود یه حدیث و آیه قران می ذارن تو دامنت که دیگه حرف نزنی . نه می دونن ما چقدر خدا رو دوست داریم و متشرعیم با ما اینجور تا می کنند . حالا حکایت دیشب ماست . شب تا صبح نشده زبونمو با این روایت بست : ‌
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi