شناسه خبر : 45411
شنبه 25 ارديبهشت 1395 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره فرهنگی ورزشی راست قامتان برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی راست قامتان به مناسبت روز جانباز برگزار شد

فاش نیوز - به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع)و هفته جانباز،باهمت اداره کل ایثارگران ناجا و همکاری انجمن جانبازان نخاعی و انجمن راست قامتان و انجمن کانالین (یک پا قطع) مسابقات ویژه جانبازان 70% ویلچری تحت  عنوان" جشنواره فرهنگی ورزشی راست قامتان" برگزار گردید.

 این جشنواره روز پنجشنبه (95/2/23)در مجموعه ورزشی غدیر وابسته به نیروی انتظامی با حضور تعداد 128 جانباز ویلچری دررشته های دارت،تنیس روی میز،شطرنج، فوتبال رومیز،بسکتبال(پرتاپ روی حلقه) انجام شد.

این جشنواره  یکی از مسابقات بی سابقه ای بود که برای جانبازان عزیز از سوی مسئولین پیش بینی شده بود و همه موارد که برای مسابقات ویژه جانبازان ویلچری می بایستی صورت گیرد تمهیدات لازم اندیشیده شده بود و همه چیز عالی بود از جمله سهولت در تردد در مجموعه،پیش بینی نیروها برای کمک به ورزشکاران، پذیرایی مناسب،جوایز ویژه،سالن،تزیین سالن، تجهیزات ورزشی ویژه، بهره گیری از داوران مختص رشته های ورزش جانبازان همه و همه دست به دست هم داده بود تا این اتفاق مهم و زیبا بوقوع بپیوندد.

و از همه مهمتر مراسم تجلیل از تعدادی جانبازان مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی بود که این عزیزان چون چند ماهی است که جانباز نخاعی شده بودن و هنوز توانایی نشستن روی ویلچر را نداشتن و با برانکارد به مراسم تشریف آورده بودند که زینت بخش مراسم بودند و باعث دلگرمی ورزشکاران شده و تک تک جانبازان حاضر برای احوالپرسی خدمت این عزیزان می رسیدند.

 حضور سردار اشتری فرماندهی کل نیروی انتظامی در مسابقات شور و شعف را در مسابقه بیشتر نمود و در پایان مسابقات توزیع جوایز و احکام و مدال توسط ایشان و سایر مسئولین به جانبازان برتر اهدا گردید.

این هشتمین دوره جشنواره ورزشی ویژه جانبازان بود که برای این عزیزان برگزار گردید و همه چیز برای حضور جانبازان ویلچری مهیا شده بود و از قبل همه موارد برای حضور این عزیزان پیش بینی شده بود .لازم است موار زیر نیز بیان گردد:

1- نیروهای زیادی را برای کمک کردن به جانبازان گذاشته بودند و تردد جانبازان به سهولت لنجام می شد و جانبازان ویلچری دغدغه ای در این خصوص نداشتند.
2- تعدادی از جانبازان مدافع حرم در این جشنواره حاضر بودند که باعث نشاط بیشتر و دلگرمی ورزشکاران شده بود و توسط سردار اشتری و سایر مقامات ارشد نیروی انتظامی و جانبازان حاضر مورد تشویق و تجلیل قرار گرفتند.
3-تعداد  128 جانباز نخاعی و دوپا قطع و یک پا قطع  از جانبازان نیروی انتظامی، سپاهی، بسیجی، ارتشی، نیروهای مردمی و جانبازان مقابله با فتنه 88و مدافع حرم در مسابقات شرکت کرده بودند.
4- از نکته بسیار جالب این جشنواره این بود که صرفاً برای جانبازان نیروی انتظامی برگزار نکردند بلکه هر کسی که جانباز وبرای هر ارگانی بود دعوت کرده بودند.
5- شایان ذکر است برای مراسم اختتامیه و توزیع جوایز، بالاترین مقام ارشد دستگاه یعنی سردار اشتری تشریف آمده بود و به عبارتی برای ادای احترام و ارج نهادن به جانبازان عزیز این اقدام شده بود که اقدام این بزرگوار و تشریف فرمایی او به مسابقات جای تقدیر و تشکر را دارد.

 امید است ان شاء الله با حمایت سایر نهادها و سازمان ها بتوانیم چنین جشنواره هایی را برای بالا بردن روحیه ورزش و همچنین ترغیب و تشویق جانبازان به امر ورزش برگزار نماییم و شاهد شادی و نشاط در سیمای این عزیزان باشیم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام
این جشنواره برنده نداشت آیا بهتر نبود اسامی مدال آوران هم با جایزه هاشون نوشته می شد .
دوست عزیزم آقا سعید .حرف شما کاملا منطقی است میبایستی اسامی برندگان جشنواره نوشته شود ولی همانطور که در خبر آمده بود جشنواره در پنج رشته ودر 12 کلاس برگزار شد و به نفرات اول تا چهارم و ورزشکار اخلاق هر رشته جوایز اهدا گردید و جمعا 54 مدال تقدیم شد.و بنظر می رسد اسامی با این تعداد بالا از حوصله برندگان خارج باشد .اگر مدیریت محترم سایت فاش نیوز صلاح بدانند اسامی برای درج ارسال می شود.
با تشکر از شما برادر نکته ببین
سلام
خسته نباشيد.كار بزرگ و مفيد است كه اميدواريم در همه استانه توسعه يابد.
لطفا از كيفيت برگزاري و شركت كنندگان و كيفيت مسابقات بيشتر توضيح دهيد. اطلاعات بيشتر موجب تشويق ما و انگيزش بيشتر براي شركت در همچين جشنواره هايي است. بخصوص جوايز مسابقه و تعداد نفرات هر گروه را ذكر نمايي خوب است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi