شناسه خبر : 45452
شنبه 25 ارديبهشت 1395 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن روز جانباز در سمنان برگزار شد

جشن روز جانباز با شکوه هرچه تمام و با حضور گسترده مسئولان استان و شهرستان و خانواده های معزز جانبازان و ایثارگران شهرستان سمنان همراه با اجرای موسیقی حامد زمانی، خواننده نسل جوان و متعهد کشور، عصر روز سه شنبه 21 اردیبهشت 95 در سالن غدیر سمنان با برنامه های متنوع برگزار شد.
در این آئین که با حضور تعدادی از جانبازان مدافع حرم صورت پذیرفت ابتدا حجت الاسلام حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اعیاد شعبانیه خصوصا زادروز خجسته حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به حاضران تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای جانبازان، از خانواده های ایثارگران به سبب قبول زحمت و حضور صمیمانه در جشن روز جانباز تشکر کرد.
در ادامه، نوجوانان باستانی کار زورخانه مهدیشهر به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند. حضور چهار نفر از جانبازان 70 درصد و چهار جانباز جوان مدافع حرم در مقابل جایگاه، ذکر خاطرات کوتاه از رزم بی امان فرزندان میهن در مقابل جبهه داعش و درخواست دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام بر جذابیت این محفل معنوی افزود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi