شناسه خبر : 45505
یکشنبه 26 ارديبهشت 1395 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وابستگی به نفت و غرب

محسن ناطق- دولت به فروش نفت خام و هزینه در امور اجرایی و عمرانی عادت کرده است لذا بدون فروش نفت هیچ کاری از دستش برنیامده جز اینکه قیمت حاملهای انرژی و مالیات را افزایش بدهد و کار را تا حدی پیش ببرد که برجام ننگی برای تاریخ کشور شود تا کماکان همان رویه سابق دوران طاغوت یا وابستگی به نفت و غرب را پیش گیرد.

  شاهد بودیم ثروت و قدرت زیاد دولت در مقابل فقر و فقدان تولید داخل موجب سقوط رژیم منحوس شد. چرا دولت تدبیر و امید همچنان همان رویه دوران طاغوت را پیش گرفته است؟ آیا می خواهند کشور اسلامی را برای توسعه وابسته به غرب تبدیل کنند؟ چرا برای احداث راههای ترانزیتی که پس از صرف هزاران میلیارد بودجه فقط درآمدش عوارض از جیب مردم و تعدادی کامیون عبوری از کشور آنهم با باکهای اضافی گازوئیل است؟ چرا طرح ها و پروژه های اشتغال زا با استفاده از منابع ملی راکد یا تبدیل امکانات بالقوه به بالفعل مثال مهار سیلابهای ویرانگر با سازه های کوچک و بندهای خاکی و احیای اراضی بایر کشاورزی در کل کشور اجرایی نمی شوند؟

  چرا فرهنگ اصیل تشیع که همواره موجب رشد و تعالی مادی و معنوی بوده با وابستگی به کفار تبدیل کردند؟ چرا دولت قبول نمی کند بای برد-برد با شیطان بزرگ تبدیل به بازی باخت و نابودی سرمایه های کلان ارزی در صنعت هسته ای شده است. آیا نمیتوان قبول کرد برجام سراب و فریب دشمنان در جنگ اقتصادی است؟ چرا همچنان نشسته ایم و منتظر فاجعه بعدی فریب ساده لوحان از سیاست بازان حرفه ای غربی هستیم در حالیکه رهبر معظم انقلاب و قرآن کریم تکلیف معامله با کفار را مشخص کردند.

هیچگونه تدبیر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi