شناسه خبر : 45553
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل درمان و بیمه ایثارگران ایلام!

ممنون زحمات شما هستیم چون نظرات ومشکلات قشر زجرکشیده دفاع مقدس را منتشر می کنید راستی سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی عزیزان ایثارگرهست چرا مثل شما دست به نشر مشکلات ایثارگران نمی زند؟؟!!

جانباز45درصدازایلام - باعرض سلام خدمت عزیزان فاش نیوز قبل از هزصحبتی باید عرض کنم که ممنون زحمات شما هستیم چون نظرات ومشکلات قشر زجرکشیده دفاع مقدس را منتشر می کنید راستی سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی عزیزان ایثارگرهست چرا مثل شما دست به نشر مشکلات ایثارگران نمی زند؟؟!!

شما از جیب خودتان هزینه می کنید ولی آنها ازپول بیت المال هزینه می کنند! شما وظیفه ی انسانی خودرا انجام می دهید ولی آنها وظیفه ذاتی خود را هم انجام نمی دهند..و خیلی چراهای دیگر...که این را همه ی ایثارگران خوب می دانند. اما مشکلی که هست موضوع بیمه تکمیلی ایثاترگران استان ایلام بویژه در شهرایلام است.

درشهرایلامن (مرکز استان) از پارسال که بیمه تکمیلی ایثارگران به شیوه جدید برقرار شدکلی مشکل برای ایثارگران بوجود آمده است. پارسال خیلی پیگیرشدیم گفتندسیستم جدید است وتا یک ماه روبراه می شود! ولی سال گذشت که هیچ، الان هم که دو ماه از سال جدید گذشته مشکل همچنان باقی است وشایدهم بیشتر شده است!!

مشکل عمده: یکی کمبود متخصص طرف قرارداد است. به عنوان مثال فقط یک پزشک زنان برای ایثارگران درنظرگرفته شده که این پزشک علاوه بر ایثارگران، سایر عموم مردم را هم ویزیت می کند. با این وصف باید برای ویزیت ودیدن دکتر از چندروز قبل نوبت داشته باشید. این هم فدای سرمسئولان بنیاد!.

مشکل اینجاست که بارها و بارها منشی خانم این دکتر می گوید سیستم بنیاد قطع است وباید آزاد ویزیت بشوید؟!! بنیاد هم می گوید ایراد ندارد آزاد حساب کنید بعد مدارک را بیاورید تا بیمه ایران پرداخت کمد. بعد از تحویل مدارک ودهها کپی وغیره و معطلی فراوان درنمایندگی بیمه، 45روز تا دوماه طول میکشد تا مبلغ به حساب ایثارگر واریز شود. مشکل مضحک این است که درصد بالایی از مبلغ به سود بیمه کسر میگردد؟! مشکل دیگر کمبود مراکز سونوگرافی طرف قرارداد با ابثارگران درشهر ایلام است که فقط یک مورد درشهرایلام  وجود دارد وآنهم عینا" مثل شرایط پزشک زنان است که توصیف شد؟!!

خلاصه کلی مشکل وبدبختی با بیمه تکمیلی در شهرایلام داریم که کسی جوابگو نیست!... کاش همان روش قبلیِ نصفهِ نیمه کارت طلایی اجرا میشد.! ای کاش

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام.وضعیت ایلام دست کمی ازگیلان ندارد.الخصوص درموردپرداختهاودریافتش ازبیمه ابران که یک تادوماه طول میکشدواین دراین حالیست که گفتندبروزمیشود!!!برادرظاهراهمه جاهمین است.حرف حساب که جواب ندارد......باتشکرازفاش نیوزوجانبازگرانقدرایلام.
مشکل ریزگردها و تاثیرات منفی مضاعف آن بر تنفس جانبازان شیمیایی استان ایلام، شلختگی و عدم توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام را این بار به اطلاع جمعیت ایثارگران کشور میرسانیم نه ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران گران کشور، باشد که شاید مددی شود!!!
مدت 78ماه خدمت جبهه و سپاه راداشتم 18ماه آن بجای سربازی حساب شد و خودم حق بیمه آن را پرداخت نمودم برای پرداخت بقیه حق بیمه ام بعداز 3بار به تهران رفتن و شکایت های مکرر .در سال 88سپاه پاسداران فقط 37هزار تومان بابت 5سال سابقه بیمه ام پرداخت کرد و سهم من شد 12میلیون تومان که باید پرداخت می کردم .ازما گذشت...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi