شناسه خبر : 45604
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکر از نمایندگان مجلس به خاطر مصوبات اخیر

صادقی -  با سلام؛ جانباز زیر 25 درصد هستم که با خبرگزاری شما تماس گرفتم. پیرامون اصلاح قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران باید خاطر نشان کرد جانبازان زیر 25 درصد به عنوان بخش بزرگی از جامعه ایثارگران کشور بعد از جنگ تحمیلی قسمتاً مورد بی مهری قرار گرفتند که از مصادیق آن می توان از ارائه تسهیلات به جانبازان گرامی بالای 25 درصد و همسر و فرزندان این قشر نام برد؛ در حالی که اسمی از جانبازان زیر 25 درصد در بسیاری از قوانین نیامده بود؛ بخصوص در قانون جامع ایثارگران که پرداخت شهریه و سایر امتیازات را به جانبازان عزیز بالای 25 اختصاص می داد و به جانبازان زیر 25 درصد توجه نشده بود.

بحمدالله با اصلاح این قانون در دوشنبه 27 اردیبهشت 95 مجلس محترم در اصلاحیه بند ت ماده 66 قانون جامع ایثارگران با اضافه کردن جانبازان زیر 25 درصد در مورد شهریه و کمک هزینه مدارس شاهد، گام بزرگی در برقراری عدالت در وضع قوانین برداشت.

بنده به عنوان یک دانشجوی دکتری از تمامی دست اندرکاران و عزیزانی که چه در رسانه ها پیگیر این موضوع بودند و چه از بزرگواران و نمایندگان مجاهد و ایثارگر مجلس شورای اسلامی که با وجود فشار کاری این جمع بزرگ از جانبازان را فراموش نکردند صمیمانه تشکر می کنم.

اینستاگرام
خوشبین نباش صادقی جان . بعدیا میان یه تذکره بهش اضافه میکنن .
در ضمن از سال نود یک تا حالا کدومش اجرایی شده ؟ ضمانتش چیه ؟ اجرا کننده قانون کدوم نقدعلی میزاییه ؟ اصلا دوایر دولتی و غیر دو لتی واسه قانون جامع تره خورد کردن.؟
حالا گیرم نو بر بهار بستنی ....... فکر میکنی واقعا حقت همین قدره ؟؟؟ اگه اگه اگه تازه اجرایی بشه ؟
داداشم همین جور که گفتم موقعی تشکر کن که دو زار کف دستتو گرفته باشه نه پنج زار بهمراه آبروتو داده باشی . یاعلی مدد .
برادرعزیزجانباز گرامی وسرفراز لطفا ایه یاس نخوانید
8923
برادر عزیز جانباز، ضمن تایید مفهوم مطلب شما، ولی اگر قانونی نباشد قابلیت پیگیری هم ندارد؛ مانند شما میدانم و میدانم چه میکنند ولی با هم و با فکرو قدرت هم ان شاء ا... اجرا می شودفقط در همین سایت همفکری کنیم.
جناب اکبری عزیز مخاطب محترم . لطفا سرتان را به کلاه های گشاد عادت ندهید . به وقت شتا درد سر خواهید گرفت .
جانباز عزیز م ر ک باسلام وعرض ادب قطعا همه ی ما ب شما بابت جانفشانی تان در دفاع مقدس بدهکارهستیم اما بنده اعتقاد دارم در مواقعی که چنین مصوباتی درمجلس محترم تصویب میشه باید پیگیری بشه تا اجرا بشه نه اینکه خودمون از ابتدا بگیم اجرایی نمیشه واز این حرفا والسلام .عزت زیاد
جناب اکبری عزیز برادر دلسوزم . من هیچ اعتراضی به تصویب قوانین ندارم .
امید وارم همیشه شاهد تصویب اینچنین قوانینی باشیم .
متاسفانه مشکل اصلی عدم اجرای قوانین توسط دوایر دولتی منجمله خود بنیاد است .
وبدتر از آن عدم پی گیری مقنن در اجرای صحیح قانون تصویبی و به نتیجه رساندن قانون است .
متاسفانه قوانین زیادی تصویب ولی هرگز اجرایی نشده است . من باب مثال خود آقایون چند سال پیش مگر تصویب نکردند کف جانبازی بیست درصد است ؟ اجرا یش کجاست ؟
مگر ماده سی و هشت و نه ,, در قانون جامع نبود انقدر در بوق دهل کردند تا آبروی جماعت جانباز را بردند . چه کسی پولی از بابت این مواد در یافت کرد .
خدا وکیلی جناب مجتهد چقدر در مورد مواد قانون جامع و عدم اجرا و روش صحیح اجرای آن قلم زدند . گپش شنوا کجاست ؟چه کسی سکاندار این کشتی به گل نشسته است . ؟ چرا یک رزمنده و یا جانباز برای مایحتاج زندگی روز مره اش همیشه نگران باید باشد ؟
چرا اینهمه بی توجهی هم به لحاظ قانونی و هم بلحاظ اجرایی فقط برای جماعت ایثار گراست ؟
برادر عزیزم با دقت گوش کن برای من که فرقی ندارد . ولی خیلی دوست دارم بچه های از جان گذشته جنگ راحت باشند و انقدر نگران زندگی روز مره شان نباشند .
الانه کسی که در بانک با یک لیسانس استخدام میشه وامی در یافت می کنه که شما در خوابم نخواهی شنید . بیشتر از یکصد ملیلیون !!!! بله ....
حالا بگو کشور و مسؤلین به شما مدیون هستند یا یک نفر تازه استخدام شده ؟
امام این روز ها رو دقیقا می دید که تذکر داد. ولی حتی گفته هایش را از سر برگهای بنیاد حذف کردند . متوجه شدی .... چون باید فراموش می شدی ... بهر حال انشا اله که بیشتر ازاینها رسیدگی کنند. عمر و عزت شما هم زیاد.
برادر گرامیم م رک جانباز دلیرو سرافراز امتحان پس داده دربحرانی ترین زمان ممکن مجدد خدمت شما سلام عرض میکنم با این متنی که جنابعالی ب ان اشاره داشتید بنده صددرصد موافق هستم ودست عزیز برادرم را می بوسم انشاالله حقی که شما جانبازان عزیز برگردن همه ملت ایران دارید برمن یکی حلال کنید ایام بکام برادرکوچک شما هاشم اکبری
مهمتر از تصویب قوانین ،اجرایی شدن و نظارت بر حسن اجرای آن میباشد . خدا کند این دفعه ،قبل از آن که دیر شود دولت و بنیاد اهتمام داشته باشند و این قانون را برای جانبازان زیر 25 درصد هر چه زودتر عملی کنند. چون خدا را خوش نمیاد همسر و فرزند جانباز 25 در صد از این امتیاز بهره مند باشند و خود جانباز زیر 25 در صد محروم .
انشاله هرچه زودتر نمایندگان به این اشتباه بزرگ خود پی خواهند برد وارزش جاتبازان واقعی را اینقدر کمرنگ کردند
نریمان 30 برادر گرامی ، حتمأ باید خوب متوجه شده باشید که جانباز واقعی ( به تعبیر شما ) را صرفأ از میزان درصدش نمیشود شناخت . ضمن احترام به تمامی جانبازان اولأ تمامی جانبازان را با یک معیار و شاخص و کمیسیون واحد ارزیلبی نکرده اند شمنأ خیل عظیمی از عزیزان جانبازان زیر 25 درصد از دلاورانی بودند که در عملیاتهای زیادی خط شکن بودند در مقابل جانبازانی هم داریم که در منزلشان و در بمبارانهای شهری زیر آوار صدمه دیدند. ودر اصل از قربانیان جنگ بودند . بنابر این نفرمایید جانباز ان واقعی !!! الله الاعلم
افسوس از این مواد که مصداق عملی نخواهند داشت
فقط اجرا مهم است
فقط کاری کردن دهنمون بسته بشه
از این قوانین زیاد وجود داره اما هیچ مرجعی اونها رو اجرای نمی کنه مطمعن باش
دوستان سلام.نمایندگان مجلس.ممنون.شمازحمت میکشیداماد.ولت اجرانمیکند.هزارقانون اجرا نشده داریم.بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال بنیاد چه شد
بهتر است نام مجلس شورای اسلامی به مجلس ایثارگران تغییر یابد چون ما که قانونی بنفع آحاد مردم به جز قوانین سخت و زجر آور ندیدیم.
قوانین معمولا خوبست؛ علت ملال آوری عدم اجراست.
دوست گرامی بفرمایید هر چه به ما دادن ارزانی شما فقط یک شب در حال رنج و درد باش و جلوی دختر ناز دانه ات به 115 زنگ بزنن وآنوقت آن از خدا بی خبرا جواب بدهد که به ما خیلی زنگ می زنید وما قادر به سرویس دهی نیستیم و یا حاضرم هر چه داده اند را با یک دست قطع شده عوض کنم مردی بسم الله
شوراي نگهبانرو اصلا نديدين؟؟؟
باسلام.چقدرناامیدی راشمابه دیگران تزریق میکنیدجانبازان عزیز.تصویب شده واجرامیشه دیگه.باتشکرازنمایندگان محترم مجلس هرچندکه دیربودولی خوب شدوباتشکرازسایت وزین فاش نیوز.یاعلی
به اطلاعی جانبازان محترم میرسانم که اینها شعاری بیش نیست مخواهند مارا بااین کار مشغول کنند تا وقت مرگمان فرابرسد باتشکر یاعلی
با سلام خدمت همه دوستان عزیز ایثارگر
امیدوارم با پیگیری جامعه هدف و مسئولین امر این مصوبات به تائید شورای محترم نگبان هم برسدو به زودی ابلاغ شود و مشکلی در مراحل بعدی ایجاد نشود ان شاءالله(الهی آمین)
علی جان دمت گرم پسر م ،معلومه مردانگی را از پدر عزیز و شهیدت به ارث بردی . این روحیه بلند نظری و سعه صدر را تو زندگی همیشه داشته باش . مطمئن باش خیر و برکت گشایش و آرامش توی زندگیت جاری میشه .
سلام
خیلی از جانبازان برای معیشیت ساده زندگی در رنج و عذاب هستند حالا مسئله ادامه تحصیل دکترا و اعزام به خارج فرزندان برای ادامه تحصیل مشخص است که از ما بهترون دنبال آن بوده اند . و همانطور که برادر عزیز فرمودند معمولاً افرادی هستند که در زیر پتو یا در خیابان دچار حادثه شده و چند درصدی از همان طریق کسب فبض نموده اند . و گرنه اکثر قریب به اتفاق جانبازان مشکل کار و نان برای خانواده دارند نه مدارک دانشگاهی .
احسنت
اگه نفوذي در شوراي نگهبان دارين زحمت سفارش و تاييد رو بكشين.
شاید بشود با نفوذ وفشارچننین مصوباتی که هیچ توجیهی عقلی ومنطقی ندارد موافقت گرفت ولی هرگز ماه زیر ابر نمی ماند وجانبازانی که واقعا جانباز هستند به حقشان خواهند رسید نه اینکه کسی با 5درصد جانبازی بخواهد قانون را به نفع خودش تغییر دهد
من نمیدانم چرا مجلس در اخرین روزهای حیات خود به دنبال تصویب قوانین برای جانبازان افتاده واقعا نمایانده ها به دنبال چه چیزی هستند تکالیفی برای دولت، باعدم تایید شورای نگهبان به خاطر نبود بودجه با دیوار کوتاه جانبازان؟؟؟؟؟؟
واقعا کار مجلس قابل تحسین است با این مصوبه ،شورای نگهبان متعلق به جانبازان هست انشائ الله تصویب خواهد کرد منتظریم طاقتمان طاق شد
اقای مجتهد باسلام و خسته نباشید اقای مجتهد ایین نامه اجرایی ماده 61 قانو ن جامع ایثارگران چه زمانی نوشته می شود ایا نوشته می شود یا خیر قانون عمرش تمام شده ؟ ولی ایین نامه اجرایی ماده 61 نوشته نشده باید مسولیین برای خودشان اسفند دود کنن نکن چشم بخورند
سلام ، تصویب هر قانون نیازمند تامین اعتبار از محل معلوم دارد. محل اعتبار اجرای این قانون بنیاد تعیین شده که بنیاد اعتبار کافی برای اجرای قانون را ندارد لذا شورای نگهبان بعلت فقدان محل قانونی تامین اعتبار برگشت خواهد زد. بنابراین نمایندگان محترم خواستند نیت و صداقت خود را ابراز کنند و هدیه ای به رسم یادبود در اعیاد مبارک تقدیم کنند.
چنانچه قادر بودند محلی قانونی برای تامین اعتبار قانون مصوب معرفی کنند اجرای قانون موجب ادامه تحصیل فرزندان جانبازان محترم خواهد شد که به این ترتیب بدنه آینده مدیریت امین و متعهد را تامین و تضمین خواهد کرد. اگر مسئولین آینده نگر باشند بسیار خوبست اما مسولینی که اوضاع پیش چشم خودشان یعنی وضع موجود را از انبوه آقازاه های جهانگرد تشخیص ندادند ملاک عادلانه ای برای دلواپسی و ضرورت سرمایه گذاری در تضمین مدیریت اسلامی و تخصصی نظام خواهد داشت.
در آخرین مرحله سومین ضرورت قطعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، اجرای کامل و تمام قوانین مصوب و دستور العملها و آئین نامه ها با هر میزان اعتبار مود نیاز و سرمایه گذاری هدایت شده قطره ای از خون مطهر شهدا و جانبازان محترم ضمن پشتیبانی عاشقانه و جانانه از ولایت فقیه ، جوانان برومند و با تقوای تربیت یافته در بین مربیان ترجمان و حاملان فرهنگ ایثار و شهادت اسطوره ها و الگوهای آرمانگرایی اصیل و انقلابی راهروان حقیقت و پاسداران حرم سادات مکرم همزمان با اجرای قانون خدمت به ایثارگران معزز اجرایی خواهند شد. ان یشا الله
این قانون حامع ایثار گری مخصوص نماینده گان مجلس وزار ست نه من جانباز بیکار فاقد شغل
با سلام به نویسنده محترم مطلب (صادقی)
انسانهای قدر دان و سپاس گذار همیشه موفق ترند و این یک قانون الهی است .
در خصوص ماده های اصلاحی نیز همین صادق است اگر بتوانیم با موج مثبت فعالیت کنیم قطعا بزودی این لایحه ها تبدیل به قانون و اجرا می شود . همانطور که وام مسکن برای جانبازان زیر 25% اجرا شد . و این گروه از ایثارگران هم می توانند صاحب مسکن شوند .
در هر حال برای شما دوست عزیز ارزوی سلامتی و موفقیت دارم . پیروز باشید .
مهمترین تغییر بند چ مربوط به ماده 70است که امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و دکتری را برای همسرو فرزندان جانبازان عزیزی که در مدت این 27سال بدون سهمیه وتنها با تلاش و پشتکار خودشان بالا آمدند را فراهم 999تر کرد.از همه نمایندگان مردم سپاسگذاریم .
اولا و صد البته ما از نمايندگان محترم تشكر ميكنيم
اما مشكل اساسي ما جانبازان زير 25 درصدرايگان شدن تحصيل خودمان نيست چون جوانترين جانباز را هم كه شما حساب بكنيد (بشرطي كه در اثر عوارض جانبازي نمرده باشد ) بيش از 50 سال سن دارد و در اين سن تحصيل ...!!؟؟
با توجه به هزينه هاي مضاعفي كه شرايط جانبازي ( مثلا براي كوچكترين كارهاي فني بايستي نفر بگيريم براي برف روبي در خانه بايد نفر بگيرم ماشين را بايد در كارواش بشوريم براي جابجايي يك وسيله حتما بايد كارگر بگيريم ) به ما نسبت به افراد عادي تحميل كرده
مشكل اصلي ما رايگان شدن تحصيل فرزندانمان هست كه از لحاظ مادي كمك حالي برايمان باشد .
ولي باز هم تشكر ميكنيم هرچند كه اين مصوبه كمك حالي براي شخص بنده نبود .
شمول جامعه هدف مصوبات مجلس درچندسال اخیرفقط یک عده ازایثارگران مشخص رادربرمی گیردبقیه ایثارگران یابه فراموشی سپرده شده اندویااززمره وتعریف ایثارگری خارج شده اندمثل خواهروبرادرشهیدکه ازهیچ گونه تسهیلاتی برخوردارنیستندواین گونه مصوبات کارشناسی شده نیستند.
شتر درخواب بیند پنبه دانه با این مباحث سرمان را گرم می کنند عمل کجاست خاک می خورد
سلام ..53 سال دارم خیلی چیزها !!!!؟ دلم خون در هرصورت فقط از خدا شاکریم .خجالت زیاد کشیدیم اما خدا را داشتم امید وارم بنیاد فقط حق ما را نداد .... !!!!؟احترام ما داشته باشه همش نمی دونم برو مرکز پیش کی ..کمیسون دکترها انگار طلب کار!!!!؟چی بگم جانباز 15درصد 28با قرض اعضاب!!!!!؟ هنوز خونه ندا رم
از مقام معظم رهبری بی نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم که اینقدر بفکر رزمنده ها و جانبازان زیر 25 درصد هستند ... تا زنده ایم ... رزمنده ایم
سلام صادقی عزیزتشکرپیش مسولین ماجایی نداردوشرمنده رفتاراین مسولین است پس دوست گرامی مانبایدزودترازاین آقاین تشکرکنیم چرا؟چون اجرانمیشودکه ماخواسته باشیم تشکرکنیم!درطول این28سال بعدازجنگ چندین لایحه درموردرزمندگان وجانبازان زیر25%تصویب شده ؟کدام یک ازاین لایحه هاشکل اجرایی بخودگرفته ؟چراهرازگاهی ازگوشه وکناریک کمک معیشت چندرقازی به ماهامثل گدا هامیدهندآنهم میخواهندبااین کارماهمچنان چشم انتظارباشیم هرچندکه کاری هم ازدستمان نمی آید.الان چندماهی استکه ماهانه 500کمک معیشت میدادندکه همان راهم الان دوماهی استکه ماهی150هزارتومان کم کردندچرا؟دلیلش چیست که ازکمک معیشت مارزمندگان آنهم بعد28سال چشم انتظاری کم کنند/اگرمسولین این سوال راجواب دادندیقین بدان که ازاین ببعد لایحه های تصویب شده راهم اجرامیکنند//رزمندگان همچنان به فراموشی سپرده شده اند..............یاعلی مدد







4
کذام عقل سلیمی قبول میکند کسی که دست پای خودش از دست داده با یک جانباز 5درصد یکی باشد اگرشورای نگهبان این مصوبه ننگین را تایید کن واقعا جای تامل وتاسف است از مدیریت محترم فاش نیوز هم استدعا میشود نسبت به این مسایل حساسیت بیشتری بخرج دهد و تا هرکسی بتواند منافع شخصی خودش ثبت وظبط نماید وآیا واقعا نمایندگان مجلس پیش جانبازان 40ویا50درصد خجالت تمی کشند
مشکل ایراد شما به نبود مزایا برای رزمندگان بر می گردد
برادرجانباز گرامی آقای مرادی عزیز ضمن سلام و احترام ، خوب به خبر توجه نفرمودید . این مصوبه برای شخص جانباز است . بعبارتی من جانباز بسیجی با 32 ماه حضور در جبهه و عملیاتهای مختلف حالا بعد از گذشت سی سال از جانبازی امثال بنده مجلس و دولت میخواهد به من جانباز 15 در صد با دهها ترکش در بدن و ریه (بماند که خیلیها را میشناسم بخاطر آسیب کمتر و ...درصد خیلی بالاتری از بنده گرفته اند و فقط تنها گناه من آن بود که تا بیست سال بعد از جانبازی حاضر نشدم به کمیسیون بروم و باقی قضایا ... حالا قانونی گذاشته اند که اگر اجرا شود من تازه باندازه همسر و فرزند جانباز 25 درصد حق پیدا کرده ام . دقت کنید برای همسر و فرزند بنده نیست . حالا اشکالی دارد شخص جانباز با وجود شرایط جسمی و روحی جانبازی و سن بالا این اراده و انگیزه را دارد ادامه تحصیل بدهد ؟مطمئن هستید از نظر جنابعالی خلاف عقل سلیم !!! است ؟
برادر گرامی آقای مرادی عزیز ، بهتر است پرسیده شود کدام عقل سلیمی میپذیرد که بنده که دهها ترکش در بدن و ریه دارم و 32 ماه داوطلیانه ودر لباس بسیجی در چندین عملیات شرکت داشته و مجروح شده ام . و جانباز 15 در صد هستم (آن هم باین علت که پس از بیست سال در کمیسیون شرکت کردم )حالا بعد از گذشت سی سال باندازه همسر و فرزند جانباز 25 درصد حق استفاده از تسهیلات ادامه تحصیل را نداشته باشم . برادر محترم دقت داشته باشید . این قانون فقط در مورذ خود جانباز مصداق دارد و شامل همسر و فرزند ایشان نمیشود . در اینجا جا دارد سلام و درود بفرستم به شرافت و بزرگمنشی جانباز سرافراز حاج آقا مجتهد که با وجودیکه جانباز قطع پا میباشند همواره دغدغه احقاق حق همه اقشار ایثارگران را دارد .
lمرادي جان برات متاسفم
بنام خدا
برادر عزيز ودوست داشتني جانبازم
با سلام وعرض ادب واحترام
اين دوست عزيزم راست ميفرمايد چه كردن يه كم مستمري ميدن اونهم با هزار منت وقتي به بنياد مراجعه ميكنيد چنان با تكبر با شما برخورد ميكنند كه انگار غلام حلقه بگوش كارمند هستيم بعد ............... ؟
با تشكر جانباز 50 درصد
واقعا جای تاسف دارد درحالیکه هنوز بعد ازسی سال اینهمه جانیاز قطع عضو و معلول وجود دارد که ازکمترین امکانات حتی دوا ودرمان محرومند آقایان بخاطر خود شرینی طرح جدید برای مجروحین عادی میدهند
باسلام خدمت همه سرافرازان جبهه وجنگ
حالا كه ماجانبازان زير 25 درصدباتصويب اين قانون اينهمه خوشحال شديم وهمه مشكلات خود وخانواده امون قراره حل بشه اون هم بعد از حدود 30سال ؛ كي قراره اين قانون به تاييد شوراي محترم نگهبان برسه ؛ وزمان اجراء كي خواهد بود
هنوز پس ار سی سال هیچکاری برای جانبازان زیر 25 درصد انجام نداده اند گویا گروهی از خودیها دارند گل بخودی میزنند .
مثل اینکه باید بگیم بابا رونالدو رو ول کن غضنفر و بچسب . !!!
بنده یک رزمنده دوران جنگم و فکر میکنم بند مربوط به رزمندگان که مزایای 30 ماه حضور به 12 ماه حضور تقلیل یافت، مسلما با مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح روبرو میشه پس بهتر بود واقع بینانه تر عمل میشد و همان مزایای قبل سال 86 مجددا احیا میگشت.
شورای نگهبان بودجه سال۹۵رو به همراه اصلاحات آن تصویب کرد.(اصلاحیه قانون جامع ایثارگران)
واقعا جای تاسف دارد البته این حرکت نمایندگان خیلی بو دار است وآنهای که جانباز هستند این مسایل درک میکنند
بعید است شورای نگهبان چننین مصوبه ای که دور از عقل ومنطق است قبول کند چون دقیفا با فرهنگ ایثار وشهادت درتضاد است فقط با توقع وزیاده خواهی بعضی ها مطرح شده وچه بسا جانبازان بالای 50درصد هم انتطارات بجا وبحقی دارند باید مد نطر قرار دهند
آیا ماجانبازان پنج درصد چند سال دیگر باید صبر کنیم که از حقوق ومزایایی برخوردار شویم وقتی که به قسمت ایثار گران ارتش اورمیه مراجعه کردم باسابقه 28 ماه حضور درجبهه مسعول محترم با بر خوردی سرد بنده رااز مراجعه به آنجا پشیمان کردند
السلام علیک یاروح الله /ازآن ترسم که که باندیدن جوانی پسرهایم بمیرم وبماندبردلم داغ عزیزانم چراچون باخوردن روزی6تا9عددقرص اعصاب روان ترس هم داردنه من بلکه اکثررزمندگان عزیزمشکل من رادارند......رزمندگان 28سال استکه به فراموشی مطلق سپرده شده اندواین فراموشی همچنان ادامه داردتاکی خدامیداند.......یاعی مدد
سلام فعلا که مسیولین وظیفه عمومی مصوبه مجلس را قبول ندارند میگویند که با ما مشورت نکرده اند و الکی بدون هیچ مطا لعه ای مصوبه را نصویب کرده اند پس زیاد دل خوش نکنید .
باسلام خدمت تمامی همرزمان و مدافعان کشور عزیزمان ایران متاسفانه به دلیل بی اطلاعی از قوانین و عدم توجه مسئولین امر و توجه نداشتن به نیازهای جامعه هدف فقط اقایان در مجلس برای پر کردن اوقات فراغت این قوانین را تصویب می کنند و هیچگونه ضمانت اجرایی ندارد اگر به ماده 190 بسیجیان و سپاهیان جانباز نگاهی کنید متوجه عرایضم خواهید شد ارتش قانون 190 را چندین سال است که اجرا میکند قانونی که در سال 72به تصویب رسیده به خاطر یک کلمه (یا) هنوز اجرایی نشده چون آمده سپاه یا بنیاد شهید پرداخت نمایید برای همین هنوز بعد از 22 سال بانی این امر مشخص نیست یاماده 51 که باید کارمندان ایثارگر شاغل بیست درصد فوق العاده شغل بیشتر دریافت کنند اما در بعضی وزارتخانه ها اجرا ودر بعضی نمی دانند که این قانون چی هست بگذریم متاسفانه فقط قوانین که به نفع اقازاده ها باشد بار مالی ندارد و سر از کانادا در می آورند انشا... مملکت اسلامی اسلامی خواهد شد و مسئولبن متوجه خواهند شد آن روز زود خواهد سید اقایان بخوانند ولی من مطمئن هستم که حتی یک مسئول هم این مطالب را نمی خواند و به قول معروف ککشان هم نمی گزد
باسلام خدمت همه دوستان وبا تشكر از شوراي محترم نگهبان كه تاييد نكرد
رد کردن مصوبه توسط شورای نگهبان تعجب ندارد سالیان سال است که به جانبازان زیر۲۵ درصد ستم میشود . عزیزان مسوول ما جانبازان زیر۲۵ درصد را به خیرشما امیدی نیست شر مرسانید .
نقیب خان چی به شما می رسه نکنه از آخور شما می خواست کم بشه که این قدر خوشحال شدی، ضد انقلاب از این عمل شاد نمی شه که تو شدی فآخه تنگ نظری تا این حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب ////////منه رزمنده که اموز شهای نظامی رادرجنگ به نحو احست اجراکردم والان سالمم بنظرشماازهیچ مزایایی نبایداستفاده کتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالتتتتتتتتتتت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi