شناسه خبر : 45620
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خداحافظی با«فرمانده»شبکه افق

مستند «خداحافظ فرمانده» یادی از سردار شهید حاج محمد ناظری، سه شنبه ۲۸ اردیبهشت از شبکه افق پخش می‌شود.

خبر کوتاه بود و تکان دهنده، «حاج محمد ناظری به یاران شهیدش پیوست» و این دیگر از شوخی‌های حاجی نبود.

سردار محمد ناظری فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران بود که هفته گذشته بر اثر عارضه شیمیایی، دچار ایست قلبی شد و به خیل عظیم کاروان شهدا پیوست.

او جزو زبده‌ترین نیروهای سپاه بود که کار آموزش بسیاری از نیروهای دریایی را بر عهده داشت و طی سالیان متمادی، یکی از فرماندهان و حافظان مرزهای آبی کشور در خلیج همیشه فارس به شمار می‌رفت.

سردار ناظری همچنین در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهمی در عملیات‌های مهم آن دوران داشت.

این فرمانده خونگرم و شاگردپرور، در مستند مسابقه «فرمانده» که از شبکه افق پخش شده نیز نقش داور را داشت و علاوه بر طراحی آیتم‌های نظامی، کار ارزیابی شرکت کنندگان را نیز انجام می‌داد.

مستند «خداحافظ فرمانده» به مناسبت شهادت این فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس، شامل تصاویری آرشیوی از گفت‌و‌گوهای صورت گرفته با سردار ناظری، بخش‌هایی از مستند مسابقه فرمانده و همچنین تشییع پیکر پاک او در تهران، سه شنبه 28 اردیبهشت ساعت 22:30 دقیقه از شبکه افق پخش شد و تکرار آن هم امروز ساعت 14 به روی آنتن می‌رود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi