شناسه خبر : 45655
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار ادیبی در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم افغانستانی:

افغانستانی‌ها فدایی حرم شدند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: "مردان و جوانان افغانستانی درک به موقعی از خطری که اسلام را تهدید می‌کند، دارند و با جانفشانی در راه دفاع از حرم دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند."

امروز و در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، "محمدسرور رجایی" و "علی واحدی" از فعالان فرهنگی افغانستانی و پدر شهید مدافع حرم "رسول خلیلی" با خانواده‌های شهدای مدافع حرم افغانستانی دیدار کردند.

سردار ادیبی در این دیدار بیان داشت: همه ما در جبهه اسلام قرار داریم. ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری، یمنی و هندی هرجا که اسلام نیاز به کمک داشته باشد حضور پیدا می‌کنند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: مردان و جوانان افغانستانی درک به موقعی از خطری که اسلام را تهدید می‌کند، دارند و با جانفشانی در راه دفاع از حرم دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند.

وی افزود: ایران مدافع همه کسانی است که در راه آزادی و دفاع از حق و حقیقت تلاش می‌کنند. مجاهدان افغانستانی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن به خصوص در دوران دفاع مقدس در کنار مردم و رزمندگان بودند و در این راه جانفشانی کردند.

ادیبی گفت: در این سالها نیز ایران میزبان مردم افغانستان بوده است. اکنون نیز رزمندگان ایرانی و افغانستانی دوشادوش هم در راه دفاع از حرم در سوریه حضور دارند.

وی در پایان بیان داشت: شما خانواده‌های شهدا برای آخرت خود اجری عظیم ذخیره کرده‌اید و اگر صبر و تحمل شما بر سختی‌ها نبود این مجاهدت‌ها شکل نمی‌گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi