شناسه خبر : 45673
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

31سال زندگی پر درد و رنج

به یاد جانباز شهید "حمید رضا  خانلری"

شهید "حمید رضا  خانلری" 7فروردین ماه 1345 در تهران به دنیا آمد. در 5 سالگی پدر را، و در 16 سالگی مادر را از دست داد و در سال های باقیمانده عمر خود نیز، داغ 2 خواهر و 2 برادر را دید.

"حمید" در مهر 1362 در حالی که 17 سال بیشتر نداشت پس از گذراندن دوره های آموزشی، از طریق بسیج  به جبهه های جنگ اعزام شد و از آن تاریخ، مرتب در جبهه حضور فعال داشت.

تا اینکه در 27 بهمن 1364 در منطقه عملیاتی( فاو) بر اثر ترکش خمپاره، از ناحیه دست و صورت و هر دو چشم مجروح شد که متاسفانه  معالجه بر روی یک چشم او موثر نبود و یک چشم خود را از دست داد.

 با این حال، هر زمان که لازم بود به جبهه می رفت و تا  28/6/1367 مرتب در جبهه حضور فعال داشت.

در سال 1370 ازدواج کرد و همزمان با تولد فرزندش وحیدرضا،  چشم دیگرش را نیز از دست داد. 

او جانباز 70 درصد بود  و در طول 31 سال زندگی کوتاه خود مدام دچار مصیبت و درد و اندوه بود و در سال های پایانی عمر خود نیز گرفتار بیماری های ناشی از  ترکش های جنگ بود.

سرانجام "حمید" پس از یک ماه بستری شدن در بیمارستان های مختلف، در شامگاه 9/4/1374 از درد و رنج زندگی در این دنیا آسوده شد و به هم رزمان شهیدش پیوست.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi