شناسه خبر : 45678
جمعه 31 ارديبهشت 1395 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رهبرم! همه چیز دلتنگ کننده ست!

ع ق - اگرمردم ومسئولین نظام ازحساب وکتاب مطلع باشندجنگ سال 67تمام شد.یعنی آمارشهداحداقل خیلی کم شده. شهدای عزیز که ازدواج کرده باشندسال 68هم اگربچه دارشده باشندالان بالای 27سالشان هست یعنی دانشگاه هم تمام کرده اند و آزادگان هم دودسته هستند.عده ای قبل ازاسارت ازدواج کرده اند الان فرزندان بعدازاسارتشان بالای 20سال هستندیعنی دانشگاه واماعده ای هم مثل بنده وامثال من هم الان فرزندشان بالای 18سال هست یعنی اکثرشان دانشگاهی وبعدازجنگ هم سالانه چند شهید مگر کشور ماداشته که هنوزمدارس شاهدبرپاهست؟

 عزیزمن سال 85من جهت ثبت نام فرزندم مدرسه شاهدرفته بودم وبرحسب انتخابات چندسال دردبیرستان شاهدانجمن اولیابودم و ازهرچیزی که فکرکنیداطلاع دقیق دارم. ازحق سرویس وسهم گروه های خاص گرفته تاثبت نام دانش آموزان بله ازبچه روحانیت گرفته تا فرزند فرهنگیان ونظامیان معمولی نه اینکه درجنگ وانقلاب بودندو حدودا سال 90کم کم ازبچه پولدارهاهم جهت بهبود وضع مدرسه ثبت نام می کردند.

 آخه چرااینقدربه مامردم توهین می کنند؟مگرالان چندتابچه شهیدیا آزاده ویاجانباز درسن وسال تحصیل ابتدایی یاراهنمایی ودبیرستان در کل کشورهستند؟ بابادرکشورامام زمان یعنی همین هرکاری هرکس دوست داردبکند فقط اسم ائمه واسلام ونظام برده شود.

 ای کاش رهبری سازمانی مثل سربازان امنیتی واطلاعاتی که جهت امنیت نظام ومسئولین درکشورهست یک سازمان هم تشکیل میدادند بدون شناخت شده آن افراد درجامعه وکشور و سازمان ها ونهادها و خود بدنه دولت ومجلس بطورناشناس فقط گزارش تهیه میکردند وبه اطلاع آقا می رساندند تاایشان ازاوضاع نابسامان مردم وکشورونظام مطلع می شدند.

  آقاجان مساجددیگه شده درروزچنددقیقه بازباشدبرای فقط خواندن نمازمغرب آن هم چندتاپیرمردمحل. آقاجان بیکاری واعتیادوطلاق و رانتخواری و دوز وکلک واختلاس ومعوقات بانکی ووووودرکشورامام زمان بیدادمی کند. من مکه نرفتم ولی شنیده ام وقت نمازتمام مغازه هابازهستند وصاحبان مغازه هاجهت نمازمی روند. آیادرکشورایران میشودحتی یک مغازه رابازگذاشت؟ اسلام ناب محمدی یعنی این هست؟

 آقاجان به اسم ائمه اطهارصندوق وموسسه بازمی کنندوبعدازچندوقت پول یک مشت افرادضعیف جامعه رابالامی کشند. آقاجان برای جوانان خودمان هم راه گشاباش. بچه من آزاده جانبازدرحدیک دقیقه ازپدرش اطلاع نداردولی درموردفلان بازیگروفوتبالیست خارجی ساعت هاحرف میزند.

 ای کاش دردیدارباشمامسئولین بنیادافرادخاصی راهرساله خدمت شمانمی آوردند. هرسال عده جدیدی ازبچه های جبهه وجنگ به حضور شما میرسیدند. آقاجان عده ای از روی تعصب وتندروی های بیجاوکورکورانه واقعیت جامعه رابه اطلاع شمانمی رسانند به بهانه اینکه شمارادوست دارند ولی بخدااین نیست. ای کاش سالهاپیش به شماواقعیت هارامی گفتند تاکاربه اینجانمی رسید.

 آقاجان عده ای مثل موریانه دارندریشه کشورونظام وملت رامیخورنندامیدوارم روزی برسدکه دیرنشده باشد.ازقدیم هاگفتنددوست انست که انسان رابگریاندودشمن انست که انسان رابخنداندالبته منظور آن هست که اشکالات راسریع بگویندکه مشکل ریزتبدیل به مشکل بزرگ نشودولی متاسفانه اگرواقعیت را آدم بگویدمیشوددشمن اسلام ومسلمین ونظام.

 آقاجان شنیدم درحکومت مولاعلی هم بودندعده ای دوربشقاب چین که حضرت فرمودندسعی کنیدواقعیت رابازگوکنید هم خوب دشمن رابگوید هم بدش راهم ضعف حکومت رابگویدهم نفع حکومت. بقول مولااگرهرحکومتی بخواهدکه پیروزمیدان باشدبایدنظم ومقررات واجرای قانون برای همه یکسان باشد وعیب وکاستی وووووحکومت راپیداکردومداواکنید قبل ازانکه زخم تبدیل به سرطان شود.

به امیددیداررهبرازاده وجانبازه بسیجی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اقاجان شما را به مولایمان قسم میدهیم درب بنیاد را تخته کنید . جانباز زیر 25 یعنی چه ؟ ؟ ؟؟؟
جانا سخن ما میگویی، از دل برآمده و بر دلها می نشیند؛ فقط تاسف، کاش کاره ای بودم و بخاطر دل مملو از درد بی مهری و بی عدالتی قلب ظالمین به حقوق قانونی و قانون شکنان را در میآوردم.
سلام ، دولت فعلی از تعدادی مدیران اصلاح طلب و غربگرا و سست ایمان تشکیل شده که اکثریت آنان دارای سوابق فساد اخلاقی و شرعی هستند. اگر تفکر و اعتقادات اسلامی و شیعی پرسنل زیر دست در چارچوب مغز فندقی اینگونه مدیران نگنجد آنوقت با تهدید و زور و تبعید و غیره تلاش میکنند تا اسلام و تشیع را در چارچوب اوهام غربگرایی و چارچوب مغز فندقی آقای مدیر بچپانند.
اینگونه مدیران کل و میانی و پایه و معاون بطور معمول شبهای جمعه دور هم جمع میشوند و خستگی یک هفته بطالت را با انواع دور همی بدر میکنند. اکنون زیر دست یا ارباب رجوعی که از مدیر میانی یا پایه به مدیر کل شکایت دارد با برخورد ناشایست مواجه میشوند زیرا مدیران موضوع شکایت را به محفل شب جمعه موکول کرده و بخوبی از یکدیگر حمایت مینمایند. ادارات حراست بطور معمول اختیارات خودشان را به مدیران واگذار کردند. اگر شاکی با سند و مدرک و شاهد شکایتش را مطرح کند طوری با تمسخر پاسخ میدهند که انگار اداره دولتی شرکت خصوصی یا ارث پدرشان است.
رییس از اتاقش تا فاصله حدود 40 متری کارمند زیر دست را صدا میزند که به خدمت ما بیا !! گرچه صدای بلند باعث ناراحتی گوش و اعصاب نزدیکان میشود اما طبق سوره حجرات صدا کردن از راه دور حرام است. حال چنانچه رییس پس از بارها تذکر و امکان استفاده از تلفن داخلی همچنان لجبازی کند و موجب تحقیر کارمند زیر دست شود اما توسط مدیر کل حمایت شود گستاخی و جسارت بیشتر و فعل حرام رایج میشود. رییس روز شهادت معصوم (ع) با چند نفر مسئولان ارگان دیگری مشغول تبادل جوکهای گوشی همراه آنچنان قهقهه با صدای بلند سر میدهند که موجب تذکر محترمانه زیر دست به آنان میگردد اما زیر دست به توهین و بی احترامی نسبت به رییس و مسئولان ارگان محکوم به محل دیگری تبعید میشود. رییس در ابتدای جلسات عادت ندارد طبق سنت چند آیه از قرآن کریم تلاوت شود اما همیشه تعدادی جوک مستهجن در گوشی همراهش دارد که اول جلسه به خورد مدعوین بدهد. پس از اعتراض به این روش ناپسند میگوید برای رفع خستگی و تنوع بوده آنهم اول جلسه در حضور تعدادی ارباب رجوع و نمایندگان سایر ادارات ؟؟؟ ریس برای دوستانش ارزش خاصی قائل است یعنی مرخصی را تبدیل به ماموریت کند و یک روز ماموریت را دو تا سه روز افزایش دهد و طوری برنامه ریزی کند تا انتهای ماموریت به تعطیلات آخرهفته برسد و تمام مدت با خانواده مهمان ارگان تحت نظارت و ماموریت باشد مبادا در گزارش ارگان تحت نظارت ضعف و اشکالی گزارش شود و آمار نتیجه ضعیف داشته باشد.
موضوع از دلتنگی گذشته بلکه مایوس و دلسرد اینطور ناظر انواع فساد شرعی و اخلاقی بودن چطور میتوان به الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی رسید؟ چطور میتوان عامل اقتصاد مقاومتی شد؟ با کدام انگیزه شاهد فساد گسترده و ریخت و پاش و حقوق چند میلیونی مدیران غربگرا و اصلاح طلب به فکر صرفه و صلاح و تحمل انقلابی مشکلات را بدوش بکشیم؟ با کدام توان و نیرو پشتیبان عملکرد چنین مدیرانی باشیم که مروج فساد شرعی و اخلاقی و فعل حرام و سوء استفاده از موقعیت شغلی هستند؟ آمریکایی میگوید: "سخت نگیر عزیزم " شما چه میگویید؟
برادر عزیز ع.ق
سلام علیکم
مطالب پردرد شما را خواندم. واقعا که همه اش صحیح و درست است.
اما یک نکته میگویم: به نظر شما ریاست محترم کل بنیاد که نماینده ولایت فقیه در بنیاد و همه کاره هستند، گزارش کار و وضعیت ایثارگران را خدمت آقا نمیرسانند؟
اگر میرسانند و راستش را میگویند، که لابد وضعیت کنونی ایثارگران صلاحدید است.
و اگر نمیرسانند هم پس چه نماینده ای؟
بنده چند بار خواستم با معاونین ایشان (نه خودشان) ملاقات کنم، گفتند: آقا (ریاست کل بنیاد) اصلا به این پستی که گرفته اند راضی نیستند و این کار را برای خودشان مسئولیت بزرگ و خطیری میدانند! خوب برادر من! اگه نمیتونی چرا قبول کردی؟ حالا که قبول کردی خوب کار کن!

جناب آقای ناطق.
با سلام
گیرم که همه سخنان شما درست باشد و در دستگاه دولت (اینطور که از متن شما برمی آید) حتی یک نفر انسان، مسلمان، دلسوز و.... وجود نداشته باشد، این چه ربطی به مدیریت بنیاد دارد؟
شما ظاهرا از هر فرصتی برای حمله به دولت استفاده میکنید؟ چه قصدی دارید نمیدانم.
آقا کار از همین جا خراب است. داخل خود بنیاد. وقتی که به حراست بنیاد از وضعیت برخورد کارمندان گله میکنیم، آنچنان جبهه می گیرند و حق را به جانب کارمندان میدهند که بیا و ببین!

برادر عزیز ع.ق
راهکاری را که فرمودید، اگر در همین بنیاد هم اجرا شود (به فرض عزم رسیدگی به مشکلات ایثارگران از طرف مسئولین) مشکلات زیادی را حل میکند. ولی برادر من... شما فکر می کنید خودشان این راهکار به ذهنشان نمیرسد؟ چرا ما اینقدر سطحی نگر و ظاهربین هستیم؟
شما رو بخدا سخن اخیرم را گستاخی تلقی نکنید منظور بدی نداشتم. ولی واقعا مسئولین اگر قرار باشه بخواهند کاری بکنند راهکارشو خوب بلدند. بقول آقای ناطق ماموریتها رو طوری برنامه ریزی میکنند که به تعطیلات آخر هفته بکشد... به نظر شما کسانی که از این کارها میکنند، راهکارهای بهتر از من و شما بلد نیستند؟

برادران، همقطاران، دوستان، سروران و ایثارگران عزیز
مشکل اینجاست که برای رفع مشکلات جانبازان هیچگونه عزمی وجود ندارد. برای حل مشکلات خود به منابعی خارج از بنیاد فکر کنید! بنیاد سالهاست که فاتحه اش خوانده شده است.
با احترام به فاش نیوز محترم که حتی یک کلمه از مقالم را حذف نخواهد کرد.
یا حق
خداوند این زمان راوعده داده بود.
یالثارات الحسین ع
سلام ، با تشکر از سعید عزیز منظور حمله به دولت نیست بلکه روشنگری وضع موجود و فساد حاکم در دستگاههای دولت است که ارتباط مستقیم با سیاست بازی سئولان دارد. بسیار شنیدیم نیروهای ارزشی از حوزه های مدیریت و تصمیم سازی طرد شدند و به واحدهای عادی منتقل یا تبعید میشوند. با کمال تاسف علت طرد و انتقال و تبعید نیروهای ارزشی ایستادگی در مقابل فساد شرعی و اخلاقی اینگونه مدیران است که در لباس اسلام آن کار دیگر میکنند.
از موضوعات فساد شغلی و مشکلات هدایت بودجه های ادارات به جیب هم پیاله ها صحبتی نکردیم زیرا فساد شرعی و اخلاقی در مواردی که عرض شده کافیست تا عدم صلاحیت اینگونه مدیران محرز شود. در خصوص مشکل ادارت حراست که فقط در چارجوب چند بند تخلفات اداری مجاز هستند نیز پیشنهاد میگردد نیروهای متخصص در امور شرعی و اخلاقی با زمینه تفکر ولایی و حقوق اجتماعی اضافه شوند. پیش نماز ادارات نیز فقط در موضوعات احکام پاسخگو هستند بنابراین الزام دارات حراست که در حال حاضر انتقاد و پیشنهاد و شکایت را پوشش میدهند نیازمند ارائه مشاوره تخصصی در امورشرعی و اخلاقی میباشند.
اظهار نظر جانباز در خصوص مسائل حکومت بطور قطعی مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که برخی مدیران مانع تحقق آنها هستند لذا چنانچه اختیاری داشتیم ابتدا موانع اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب را رفع میکردیم زیرا دشمنان با گروههای تخصصی ویژه تمام کلمات و حروف فرمایشات ایشان را تحلیل و بهره برداری میکنند لیکن مدیران داخلی با تشکیل چند جلسه صوری و بگیر و ببند وانمود میکنند و چند روز بعد هم آن جنب جوش فراموش میگردد و راه غلط خود را پیش میگیرند.
در مورد اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به حاشیه نشینی ملاحظه گردید ابتدا چند جلسه بگیر و ببند و ستاد فرماندهی و تظاهر به عمل کردند اما خیلی زود فراموش شده و ستاد فرماندهی تعطیل است.
سلام به دوست عزیزم سعیدخان .برادربزرگوارم شمافرموده ایدکه مسولین ویا......ازمابهترمیدانند.خوب اگرازمابهترمیدانندپس چرامشکلات رزمندگان وجانبازان زیر25درصدها28سال طول کشیده؟اگرازمابهترمیدانندچرابه مشکلات جانبازان بالای50درصدهاکه همیشه ازبی عدالتی بعضی ازمسولین ناله میکنندرسیدگی نمیکنند؟اگرازمابهترمیدانندچرانمایندگان اعلام کردندکه دفترچه بیمه درمانی ازاول سال93همراه باحقوق به رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاداده میشودهنوزکه هنوزه دفترچه که ندادندوهمان حقوق که گفتندراکمک معیشت اسمش راگذاشتندوهرماه هم واریزیش باماه قبل فرق میکندچرابایداین چنین باشددرصورتی که ازمابهترمیدانندویاازمابهترون هاپشت میزهانشستند؟لطفا بنده راتوجیه کنیدشایدهم من سطح سوادم کم است بهترازاین نمیدانم ویامتوجه نمیشوم /چون شمادوست گرامی ازنوشته های برادربزرگوارم جناب آقای ناطق هم ایرادگرفتیدچون آقای ناطق حقیقت رابدون پرده گفتن؟.............یاعلی مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi