شناسه خبر : 45723
شنبه 01 خرداد 1395 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به دیدنت همه تن دیده بود می‌باید!

درآستانه نیمه شعبان و روز امید مستضعفان، سروده ای تقدیم می شود به مولایمان حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و یاران باوفایش

فاش نیوز -  درآستانه نیمه شعبان و روز امید مستضعفان، سروده ای تقدیم می شود به مولایمان حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و یاران باوفایش:

برای دیدنت آئینه بود می‌باید

غبار آینه‌ها را زدود می‌باید

 

تو آنچنان که بزرگی و حیرت‌انگیزی

به دیدنت همه تن دیده بود می‌باید

 

بهار خرم روی نگار در راه است

تمام پنجره‌ها را گشود می‌باید

 

به قبله‌ی رخ نازت نماز می‌آریم

که در مقابل کعبه سجود می‌باید

 

قدوم سبز تو را لاله‌ها شکفت از خاک

به خاک پای شما دیده سود می‌باید

 

نه اینکه روی تو تنها ستودنیست عزیز

که هر که عشق تو دارد ستود می‌باید

 

هوای بی‌تو برایم همیشه بارانیست

غم فراق تو را دیده رود می‌باید

 

"زگریه نرگس چشم نشسته در خون است"

به راهت ای گل نرگس کبود می‌باید

 

گرفته گوهر نام تو بر زبان «ساقی»

به بوسه از لب لعلش ربود می‌باید

"بهروز ساقی"

اینستاگرام
ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک باشد انشااله .

انشااله در سایه حضرت عشق همیشه سلامت باشید . عمر و عزت و نام و جاه شما بلند مرتبه باد . یاعلی مدد .
دست مریزاد و جسم و جانتان در پناه امام زمان
شعبان ماه سراسر برکت و دروازه ی ورود به ضیافت الله است شعبان که به نیمه رسید بوی گل نرگس بیشتر از همیشه روح و جان انسان را تازه میکند .چقدر انتظار سخت است هرچه یار عزیزتر ، فراغش طاقت فرساتر ؛
اما منتظران واقعی کسانی اند که خالصانه از جان و مال و خانواده گذشتند تا مقدمه ساز ظهور حجت خدا گردند.من جماعتی رامیشناسم که واقعا از روی ورع از تمام داشته های دنیایی خود گذشتند. برادرانی که مزین به سربازی امام عصر (عج) میباشند.عزیزانی که در سخت ترین شرایط در اوج گمنامی از اول انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون با هرگونه تهدیدی که متوجه مملکت امام زمان (عج) و ولایت فقیه میشد جانانه مقابله میکنند. امنیت و آرامشی را که باید در این اوضاع غنیمتش شمرد مدیون آن فداییان اسلام ناب محمدی(ص) هستیم . جانباز سیستانی به نوبه ی خود از صمیم قلب نیمه شعبان و روز سرباز گمنام را به تمامی برادران مخلص و انقلابی ام در هسته های اطلاعاتی و امنیتی و حراستی تبریک و تهنیت عرض میکنم .
توفیقات روز افزون برای همه ی شما از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
سلام ، هر سال انتظار دلتنگ از سالهای قبل میشود و دلهای خسته و چشمان منتظر باز هم خسته از انتظار در تبریک ولادت گویا هستند. اما صادقانه همین است که جناب ساقی و جناب حافظ فرمودند:
کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد
یک نکته در این معنی گفتیم و همین باشد
همه بایدها و نبایدها را گفتیم اما باید دلها باهم راه یگانگی را طی کنند تا به حضرت آقا برسیم یعنی اگر توانست مرید از سد مراد بگذرد. گفتند روزی مولانا همراه شمس در راه بودند که به دریا میرسند. شمس به مولانا میگوید پش سر من بیا و ذکر یا شس بگو به ین ترتیب پا بر روی آب گذاشتند و به حرکت ادامه دادند. مولانا گوش پیش آورد تا بداند شمس چه ذکر میگوید. شنید که شمس یا علی میگوید و بر روی آب میرود همینکه مولانا خواست یا علی بگوید ناگهان غوطه ور شد و شمس دستش را گرفت.
مرید باید یا شمس بگوید و شمس یا علی گویان باشد تا به منزل مقصود برسند.
وووی وووی همه اینا که یه بار باهام دعوا کردن همشون هستن . هی میام یه چی بگم ولی روم نمیشه می ذارم میرم . بذار فردا صبح جلو چشم همتون یه حرفی بهش می گم که بهتون بگه . تعجب کنید . هی میگم با خدا طرف نشید باور نمی کنید . عزیزان بذارید خدا این هدایتشو ادامه بده . درسته منم راه رو انتخاب کردم . اما خپاییش شما کجای کار من بودید . ها ؟ اصلا فکر می کردم سر و کله مبارک و مقدس شما پیدا بشه تو کار من . بداخلاقی نکنید . هی یه چیز بهم می گید منم میرم شکایتتونو به خدا می کنم . خدای خوبم هی منو با مهربونیاش شرمنده می کنه .
خداییش یه چی بگم ؟ دعوام نکنیدا ؟ نگید هی ایراد می گیری ؟
هوای بی‌تو برایم همیشه بارانیست

غم فراق تو را دیده رود می‌باید//واقعاکه همینطوراست درودبه جانبازسرافرازایران زمین جناب آقای دکترساقی /درودبه شماآقای ساقی بااین شعرقشنگت............یاعلی مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi