شناسه خبر : 45758
دوشنبه 03 خرداد 1395 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات خانوادگی دارت و تیراندازیِ جانبازان

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه میلادفرخنده امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، سومین دوره مسابقات خانوادگی دارت و تیراندازی جانبازان نخاعی با حضور تعداد 58 جانباز نخاعی به اتفاق همسر و فرزندان خود (مجموعا 132 نفر) در مجموعه ورزشی پردیسان به همت شهرداری منطقه 2 تهران و انجمن جانبازان نخاعی برگزارشد.

فاش نیوز - همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه میلادفرخنده امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، سومین دوره مسابقات خانوادگی دارت و تیراندازی جانبازان نخاعی با حضور تعداد 58 جانباز نخاعی به اتفاق همسر و فرزندان خود (مجموعا 132 نفر) در مجموعه ورزشی پردیسان به همت شهرداری منطقه 2 تهران و انجمن جانبازان نخاعی برگزارشد.

به گزارش خبرنگارما، مسابقه دارت در چهار رده و نیراندازی با تفنگ بادی در سه رده درمیان شور و حال ورزشی حاکم برمسابقات برگزار شد که نتایج زیر حاصل گردید: (به ترتیب مقام های اول تا چهارم)
* دارت :
الف- ایردارت ویژه جانبازان نخاعی گردنی (تیم دو نفره خانوادگی):سید محمدرضا طباطبایی فرد - مهران وصلتی - علیرضا مطلبی - کاظم مقدس.
ب: تیم دونفره خانوادگی: علی چناری - مجتبی بختیاری - هادی خیاط زاده - علی رنجبران.
ج: تیم سه نفره : موسی گل محمدی - علی خوبی زاده - نادر ناصری - محمدخردمند.
د: فرزندان جانبازان (زیر هشت سال - انفرادی): امیر خوبی زاده - محمد سلطان آبادی - نازنین زاده اسدزاده - محمدحسین رنجبران - ریحانه سلطان آبادی (چهارم مشترک)

* تیراندازی با اسلحه :
الف- ویژه جانبازان (مجردی - یکنفره): سید مصطفی حدادی - نادر شیدایی - عنایت اله آطاهریان - مهدی اسلامی پناه
ب- تیم دو نفره: محمدقبادی - مجتبی مرتضوی - حسین مهرآیین - احمدمهری
ج -تیم سه نفره : عزیزحاجبانی - محمود تاجیک - محمد خسروی - روح اله چوپانی
حواشی این دوره از مسابقات جالب توجه بود. اینکه:
- استقبال و حضورتعداد بیشتری از خانواده ها از  مسابقات خانوادگی.
- تجلیل از جوانان پسرِحاضر در مسابقات همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) که روز جوان نام گذاری گردیده است.

البته ای کاش "دختران جوان" نیز جزء جوانان تقدیرشده محسوب می شدند!!
- تجلیل از دو نفر از جانبازان مدافع حرم.
- این سومین دوره از مسابقات خانوادگی جانبازان بود که در مجموعه ورزشی پردیسان ( پیمانکاربخش خصوصی) برگزار می شدکه جادارد از مدیریت آن مجموعه (سرشار) و تلاش و مساعدتهایی که( جانبازاسدزاده مسئول کمیته ورزش انجمن جانبازان) در برپایی این مسابقات داشتند تقدیرکرد.

- البته کاستی ها و مشکلات جزئی نیز بچشم می خورد. ازجمله: فضای کوچک و گرم سالن ها که واقعا" گنجایش این تعداد جانباز و خانواده شان را نداشت!، عدم رعایت حجاب در برخی از داوران با توجه به اینکه جانبازان از قشر ارزشی جامعه هستند و فضای اینچنینی در شان جانبازان و خانواده شان نیست!

- هرچند که بیان این کاستی ها از ارزش کار و زحمات متولیان برگزاری و مسئولین شهرداری و مجموعه پردیسان نخواهد کاست و جانبازان قدردان زحمات این عزیزان هستند، اما میتوان با کمی دقت نظر، کاستی هارا به حداقل رساند.
- برای اهدای جوایز و تجلیل از جانبازان و خانواده آنان مسئولین و دست اندرکار مسابقه «مدیریت ایثارگران منطقه2، شهرداران نواحی یک و چهار، مسئول بسیج شهرداری منطقه دو، مدیریت سرای محله سعادت آباد و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی» حضور داشتند.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
از دوستان بعیدبودکه دختران جوان که عصای دست پدرانشان هستندرافراموش کردند.
من که شرمنده دخترم شدم و پاسخی برای سئوال منطقی اش نداشتم.
کجائی جوانی که یادت به خیر!
از شلیک با دوشکا و آرپی جی تا دارت!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi