شناسه خبر : 45777
دوشنبه 03 خرداد 1395 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح بخش جانبازان نخاعی بیمارستان امیرالمومنین اصفهان

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان، بخش ویژه جانبازان قطع نخاعی این بیمارستان را افتتاح و از جانبازان بستری در این بیمارستان عیادت و دلجویی کرد.
 
 سردار محسن انصاری به همراه سرپرست سابق و مدیرکل بنیاد استان اصفهان با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهر اصفهان، بخش ویژه جانبازان قطع نخاعی این بیمارستان را افتتاح و از جانبازان بستری در این بیمارستان عیادت و دلجویی کرد و به مشکلات درمانی انان رسیدگی و برای پیگیری تامین دارویی و درمانی دستورات لازم را صادر کرد.
 
بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان به عنوان بیمارستانی تخصصی و فوق تخصصی در استان اصفهان شناخته شده که نه تنها به جانبازان و بیماران استان اصفهان بلکه به دیگر بیماران از استان‌های همجوار خود نیز خدمات ارائه می‌دهد.
 
فاز نخست بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) با تجهیزات و استانداردهای مورد نیاز جانبازان قطع نخاعی برای در نیمه اردیبهشت سال جاری به اتمام رسید و توسط قائم مقام بنیاد افتتاح شد.
 
در این بخش سعی شده تا امکانات مورد نیاز برای جانبازانی که زخم بستر دارند فراهم شود و این جانبازان با خدمات باکیفیت‌تری به طور کامل سرویس‌دهی شوند؛ همچنین در این بخش به جانبازانی که نیاز به سرویس‌های ارولوژی و ارتوپدی دارند خدمات ارائه می‌شود.
 
محدودیت در فضای اتاق‌های خصوصی از دیگر مشکلات سابق این بیمارستان بوده که سرویس‌دهی خدمات بیمارستان را دچار مشکل می‌کرد، شرایط فضای محیط جانبازان قطع نخاعی مثل تخت مناسب، نور کافی و سرویس بهداشتی باید متناسب طبق وضعیت فیزیکی و توانمندی‌های آنان برنامه‌ریزی شود تا آنان بتوانند در آن محیط احساس آرامش بهتری داشته و به تنهایی از خود مراقبت کنند.
 
بخش ICU بیمارستان امیرالمومنین(ع) با دارا بودن 70 تخت بیمارستانی یکی از ICU های استان اصفهان با درجه کیفی A است؛ همچنین بخش CCU با کیفیت و تجهیزات لازم در این بیمارستان مشغول به فعالیت است و بخش‌های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، خدمات سرپایی و خدمات پاراکلینیکی از دیگر امکانات این بیمارستان است.
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi