شناسه خبر : 45794
دوشنبه 03 خرداد 1395 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فائزه صدای روزنامه های زنجیره‌ای را هم درآورد


افتضاح اخیر فائزه هاشمی در دیدار با یکی از سران شبکه صهیونیستی بهائیت حتی صدای روزنامه زنجیره‌ای اعتماد را هم درآورد.
این روزنامه که برخی از همکاران فراری آن هم‌اکنون با شبکه بی‌بی‌سی انگلیس (حامی عمده بهائیت در قرن اخیر) همکاری می‌کنند، نوشت: فائزه هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به دنبال آزاد شدن برخی زنان بهایی از زندان، به ملاقات آنان رفت و به دنبال آن، عکسی هم از آن جلسه در فضای مجازی و سایت‌ها انتشار یافت. طبیعی است که بسیاری از اقشار جامعه از این اقدام ناراضی شوند و به او بتازند و به دنبال آن، به شخص رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم حمله کنند. بهائیت اساسا از نظر ما نه یک دین است و نه یک مذهب و نه حتی یک جریان اجتماعی ملی بلکه از اساس با توطئه خارجی تاسیس شد و طی ده‌ها سال گذشته خود را با حمایت دولت‌هایی مشخص، به صورت یک دین در دنیا عرضه کرد و با بهره‌برداری از فرصت‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی برخی جوامع، توانست جای پایی در آن کشورها پیدا کند و اکنون بخش تشکیلاتی آن برای جمهوری اسلامی به مثابه یک فرقه و سازمان ضدامنیتی تلقی می‌شود که مقر آن در اسرائیل است و باید از ارتباط تشکیلاتی بهائیان با دشمن اصلی اسلام و مسلمین، نگران بود.
اعتماد می‌افزاید: به قول یکی از دوستان «هیچ دولت دارای حق حاکمیت نمی‌پذیرد که بخشی از شهروندانش از سازمانی که مرکزیت آن در بیرون از مرزهایش مستقر است، تبعیت اکید کنند. بخشی از بهائیان به دستور بیت‌العدل مستقر در «حیفا»ی اسرائیل، بهره‌مندی خود از حقوق شهروندی ایران را منوط کرده‌اند به پذیرش بهائیت به عنوان «دین» و این دوره از حیات خود را «انکشاف» نام نهاده‌اند. این رفتار کاملا سیاسی و تبلیغاتی است و مغایر است با رویه بیت‌العدل در دوران پهلوی که با وجود حضور بهائیان در سطوح عالی حکومت ایران، بر کتمان دین تاکید می‌کرد.»
در این وضعیت که کلیت نظام هرگونه ارتباط تشکیلاتی میان فرقه بهائیت در ایران با سازمان اصلی آن در اسرائیل را جرم تلقی می‌کند و برخی از این عناصر تشکیلاتی را به دلیل ارتباط با دشمن، مجرم می‌شناسد، یک چهره سیاسی شناخته شده به این دلیل که مدتی را با چند بهایی در زندان بوده، به ملاقات آنان می‌رود و اساسا لحاظ نمی‌کند که پیشینه خودش چیست، به کدام جریان سیاسی تعلق دارد و فرزند چه کسی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi