شناسه خبر : 45795
دوشنبه 03 خرداد 1395 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراف اسرائیل به دخالت در جنگ‌های سوریه، یمن و عراق


رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه، در راستای ایجاد امنیت برای اسرائیل بوده است.
به گزارش یدیعوت آحارونوت، گادی آیزنکوت با طرح این سؤال که اگر ایران و حزب‌الله درگیر جنگ‌های نیابتی نبودند، اکنون با چه کسی می‌جنگیدند، گفت: ما در غزه، لبنان، سینا، سوریه و ایران دشمنانی داریم که برای هر کدام از آنها برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم و آنها را در نوبت قرار داده‌ایم. غزه تنها جبهه‌ای نیست که باعث ایجاد دردسر برای اسرائیل می‌شود.
وی می‌افزاید: ما با تهدیدهای زیاد از جانب دشمنان قسم خورده‌مان روبه‌رو هستیم که از آن جمله می‌توان به گروه تروریستی حزب‌الله که گروه نیابتی ایران در لبنان است، اشاره کرد. اکنون دشمنان ما مشغول مشکلات خود هستند اما اگر این مشکلات نبودند، واقعاً آنها با چه کسی می‌جنگیدند؟ مشخص است؛ اسرائیل.
اگر حزب‌الله اکنون درگیر سوریه نبود، بدون شک در حال نقشه‌چینی علیه ما بود. یکی دیگر از دشمنان ما ایران است که اکنون درگیر جنگ‌های نیابتی در سوریه،‌عراق، یمن و بسیاری از مناطق دیگر شده است.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi