شناسه خبر : 45835
سه شنبه 04 خرداد 1395 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پخش مستند «بعد از تو» درباره همسر شهید بابایی

صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز اسلام خلبان عباس بابایی عصر دوشنبه سوم خرداد در بیمارستان نمازی شیراز دارفانی را وداع گفت.

شبکه مستند به همین مناسبت یک قسمت از مجموعه «بعد از تو» به تهیه کنندگی محمدعلی فارسی با محوریت گفتگو با بانو حکمت را برای پخش در نظر گرفته است.
این مجموعه به کارگردانی فاطمه سادات محمود پور به گفت‌وگو با همسران شهدای خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد و در قسمتی که امروز از شبکه مستند پخش می شود، زنده یاد حکمت روال زندگی خود از زمان شهادت همسرش تا زمان ساخت مستند را روایت می کند و درباره چگونگی اداره زندگی بعد از شهادت همسر، نحوه تربیت فرزندان، مشکلات موجود در این مسیر و... سخن می گوید.
مرحومه صدیقه حکمت ماه‌ها از بیماری کبد، دچار مشکلات جدی شده و در روزهای اخیر برای درمان بیماری خود در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بود. اما متاسفانه معالجات موثر واقع نشد و این یار وفادار شهید بابایی عصر دوشنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
از شهید بابایی و صدیقه حکمت یک فرزند دختر و دو پسر به یادگار مانده است.
خلبان شهید عباس بابایی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۶۰ ماموریت جنگی در ۱۵ مرداد سال ۶۶ پس از انجام عملیات شناسایی یکی از مناطق جنگی به فیض شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر صدیقه حکمت همسر فداکار و صبور شهید بابایی، روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه در تهران و صبح پنجشنبه ششم خردادماه جاری در قزوین تشییع و در جوار شهید بابایی به خاک سپرده خواهد شد.
این قسمت از مجموعه مستند «بعد از تو» سه شنبه چهارم خرداد ساعت 19 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و چهارشنبه پنجم خرداد ساعت 8 صبح بازپخش می‌شود.

منبع: فارس
اینستاگرام
سلام. لطفا"این مستند رو برای دانلود بگذارید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi