شناسه خبر : 45848
چهارشنبه 05 خرداد 1395 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایستادگی تکاوران درغربت خرمشهر

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: تکاوران در غربت خرمشهر و آبادان و خطه های جنوبی کشور مردانه ایستادند و خدمات بزرگی ارائه کردند.

تکاوران در غربت خرمشهر مردانه ایستادند

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه تکاوران دریایی مدافع خرمشهر گفت: بالندگی، اقتدار در عرصه های علمی و نظامی، درخشش جایگاه رهبری و تمامی افتخارات، بعد از عنایت خدا محصول دفاع مقدس است و هرچه داریم از آن دوران است. شما پیشکسوتان آن دوران پر از افتخار را آفریدید.

وی افزود: در دفاع مقدس همه نیروها درخشیدند. تکاوران در غربت خرمشهر و آبادان و خطه های جنوبی کشور مردانه ایستادند و خدمات بزرگی ارائه کردند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: نمی دانم چگونه از مردی بگویم که قبل از تهاجم دشمن بازنشسته بود اما با آغاز جنگ لباس رزم بر تن کرد و به خرمشهر رفت. ناخدا صمدی گفت من نمی توانم فرزندانم را تنها بگذارم.

وی عنوان داشت: نقش تکاوران در بر هم زدن نقشه دشمن برای اشغال یک روزه خرمشهر و پس از آن آبادان بی بدیل است. جلوگیری از سقوط آبادان یک معجزه الهی بود که ستون فقرات آن تکاوران دریایی بودند.

ابوترابی گفت: این ایثار در تاریخ ایران، اسلام و جنگ ها ثبت است. همچنین گرامی می دارم یاد و خاطره مرحوم امیر سلیمانجاه فرمانده لشکر 21 حمزه ارتش که این لشکر با ادغام لشکرهای یک و دو گارد ریاست جمهوری پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و در میدان جنگ کارستانی خلق کردند و نام سلیمانجاه می درخشد. ما وارث خدمت ها و مجاهدت ها هستیم و من از تلاش های صادقانه نیروهای خدوم ارتش تقدیر می کنم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi