شناسه خبر : 45865
چهارشنبه 05 خرداد 1395 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبری از خبر خوش نیست!

تقی جعفری جانباز بسیجی- با عرض تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه روز پاسدار و جانباز و سالروز فتح خرمشهر خدمت شما، همکاران محترمتان و ایثارگران گرانقدر

ما زیاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

تا درخت دوستی کی بر دهد

حالیا رفتیم و بذری کاشتیم

شیوه چشمت فریب جنگ داشت

ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم

 درگاه الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشکال ارسال شکایت به معاونت ها و مکا تبه با ریاست عالی بنیاد را بر طرف کرده اما یک نقیصه بزرگتر همچنان به قوت خود باقی است و آن اینکه هرچه نامه می خواهید بنویسید اما هرگز توقع پاسخ نداشته باشید و به قول مولوی : صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم یا نامه نمی خوانی یا راه نمی دانی القصه از پاسخ نامه ها توسط بنیاد مرکز که مایوس شده ایم گوی شانشان اجل از جواب دادن به پیگیری مطالبات به حق و مصوب قانونی امثال بنده است.

  اما به مناسبت ایام ولادت با سعادت قمر منیر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز منتطر خبرهای خوشی از اجرای ماده ۳۸ قانون جامع ایثارگران از سوی بنیاد شهید بودیم اما متاسفانه خبری نشد و به بنیاد استان هم که مراجعه کردم می گویند ماده ۳۸ شما در سیستم تایید گردیده اما هنوز اجرا نشده است.

 استدعا دارم چنانچه به حضرات مسئول بنیاد دسترسی دارید و مزاحم اوقات گرانبهایشان نیستید این قضیه چگونگی اجرای ماده ۳۸ را بپرسید که آیا متر و معیاری دارد یا این که از تیپ و قیافه هرکس خوششان آمد برایش اجرا می کنند ؟ و مسئله دیگری هم که وجود دارد بنده در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۴ به عنوان بسیجی و برای مرتبه پنجم به جبهه اعزام و در ۲۲ خرداد سال ۱۳۶۴ مجروح شده ام و طبق گواهی بسیج در زمان مجروحیت هم بسیجی بوده ام و در کارت سابقه جبهه و گواهی خدمت در جبهه به صراحت درج شده است و به علت قادر به خدمت نبودن بنده ناشی از مجروحیت به بنده کارت معافیت از خدمت داده اند اما عضویت ام هنگام مجروحیت را پاسدار وظیفه درج کرده اند در این مورد نیز راهنمایی بفرمایید. برای اصلاح عضویتم به کجا مراجعه نمایم و آیا بسیجی یا پاسدار وظیفه بودن در اجرای ماده ۳۸ تاثیری دارد؟

باتشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi