شناسه خبر : 45871
چهارشنبه 05 خرداد 1395 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت 5 فتنه گر ازفائزه

پیوند باند نفوذی در بیت منتظری با شبکه صهیونیستی آشکارتر شد. پنج نفر از حامیان فتنه سبز که اغلب از کشور متواری‌اند از ملاقات عضو مرکزیت کارگزاران با یکی از سران گروهک صهیونیستی بهائیت حمایت کردند.
محسن کدیور ( که متهم به مزدوری برای موساد است) در کنار حسن یوسفی اشکوری، حسن فرشیان، عبدالعلی بازرگان و صدیقه وسمقی با تحریف صورت مسئله این شبکه «اصالتا انگلیسی-صهیونیستی و کارگزار اصلی مدیریت رژیم پهلوی» مدعی شده‌اند بهائیت یک عقیده دینی است و عقیده دینی نمی‌تواند مبنای مجرمیت یا معصیت دینی باشد. آنها همچنین اقدام فائزه هاشمی را انسانی، اخلاقی و دینی توصیف کرده‌اند.
با عنایت به حضور نزدیک کدیور و برخی اعضای نهضت آزادی گروهک ملی-مذهبی در باند مهدی هاشمی معدوم و بیت آقای منتظری، به نظر می‌رسد از این پس باید نگاه دقیق‌تری به نفوذ نیابتی و واسطه بهائیت در بیت منتظری داشت.
این پنج نفر همچنین مدعی رواداری با دگراندیشان شده‌اند بدون اینکه به سوابق جنایت‌های گسترده بهائیت به ویژه در سده اخیر و به واسطه حضور در مراکز امنیتی و نظامی رژیم پهلوی اشاره کنند. آنها همچنین فتاوی منتظری در حمایت از حقوق بهائیان را راهگشا خواندند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi