شناسه خبر : 45877
پنجشنبه 06 خرداد 1395 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امید به کسب مدال در پارالمپیک ریو

ورزشکاران معلول و جانباز فارس در پارالمپیک ریو شایستگی کسب مدال دارند

شیراز- ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشکاران معلول و جانباز فارس همانگونه که در پارالمپیک های قبلی افتخار کسب کردند در پارالمپیک 2016 ریو دوژانیرو برزیل هم شایستگی کسب چندین مدال دارند.

 

به گزارش ایرنا حیدرعلی کامیاب، شامگاه سه شنبه در آیینی که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر (سوم خرداد 61) توسط هیات جانبازان و معلولان فارس در باغ جنت شیراز برگزار شد، بیان کرد: قهرمانان جانباز و معلول فارس همواره در تمام صحنه های بین المللی به ویژه رویداد مهم پارالمپیک چندین مدال برای کشورمان و استان فارس به ارمغان آورده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: ورزشکارانی که در رقابت های پارالمپیک 2016برزیل مقام کسب کنند باید به نحوی شایسته و در خور از آنان تقدیر شود.
کامیاب، همچنین به میزبانی شیراز در برگزاری سی و چهارمین رقابت های بین المللی کشتی فرنگی که روزهای سی ام و سی و یکم اردیبهشت ماه 95 برگزار شداشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، فارس در کشور در قله قرار دارد از این رو با اقتدار مسابقات جهانی کشتی را برگزار کردیم و در آینده هم چندین رویداد مهم بین المللی برگزار خواهیم کرد تا توانمندی های این استان را بیش از پیش به جهانیان نشان دهیم .
وی در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: این آرامش و امنیتی که در کشورمان حکم فرماست حاصل تلاش شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که باید آن را ارج نهیم.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم در این آیین اظهار داشـت: شورای شهر و شهرداری شیراز از مدال آوران در تمام رشته های ورزشی حمایت می کنند.
سید کمال پاک فطرت ادامه داد: بتازگی چند رویداد مهم ورزشی در استان فارس برگزار شد که از جمله آنها می توان به میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی، کسب مدال طلا توسط امید نوروزی و صعود تیم ارژن به لیگ برترفوتسال اشاره کرد که این امر نشان از در قله بودن استان فارس در کشور است .
رئیس هیات جانبازان و معلولان فارس هم در این آیین بیان کرد: برای نخستین بار است که این هیات، جشن باشکوهی با حضور بیش از 350 نفر از جانبازان و معلولان فارس همراه با خانواده های آنها برگزار می کند.
مختار نورافشان ادامه داد: چندین ورزشکار معلول و جانباز فارس در مسابقات پارالمپیک ریو شرکت دارند و ضروری است از افتخار آفرینان این رویداد مهم به گونه ای شایسته ای تجلیل شود .

 

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi