شناسه خبر : 45878
پنجشنبه 06 خرداد 1395 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه هنرهای تجسمی در شیراز

شهادت / هنر تجسمی

نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع «شهادت و ایثار» با ۱۰۰ اثر از شرکت‌کنندگان جشنواره تئاتر، سرود، هنرهای تجسمی و ادبی شاهد و ایثارگر استان فارس در باغ ملی شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ظهر امروز نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع «شهادت و ایثار» با 100 اثر از شرکت‌کنندگان جشنواره تئاتر، سرود، هنرهای تجسمی و ادبی شاهد و ایثارگر استان فارس افتتاح شد.

این نمایشگاه بخشی از اختتامیه این جشنواره بود که با حضور مسئولان بنیاد شهید استان فارس و جمعی از هنرمندان در باغ ملی شیراز افتتاح شد و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای آتی از این نمایشگاه بازدید کنند.

سردار خداداد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: هنر مردم خرمشهر و دزفول مقاومت و ایثار بود و هنر امروز باید بیان این ایثارگری‌ها و مقاومت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه در فتح خرمشهر استان فارس 300 شهید تقدیم ایران اسلامی کرد، افزود: فتح خرمشهر در 24 روز و تقدیم 6 هزار شهید برای این امر هنری است که باید  در قالب هنر به نسل جوان منتقل شود.

ابراهیمی با اشاره به مقاومت مردم دزفول خاطرنشان کرد: درباره دزفول و مقاومت مردم این شهر در رسانه‌ها چنان که باید صحبت نشده است در صورتی که دزفول پایتخت مقاومت در استان خوزستان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه رسانه‌ها مقاومت دزفول را بیشتر منعکس کنند، تصریح کرد: هر آنچه که امروز در ایران اسلامی به دست آمده همه نتیجه مقاومت و ایثارگری‌های زمان جنگ است.

به گزارش تسنیم مسعود فرشیدنیا از جهرم، سوسن رحمانیان از جهرم، محمدامین حسن‌زاده از جهرم، بهمن حسن‌شاهی از ارسنجان، حسین خسروی از شیراز، احمدرضا مداح از شیراز، مهدی هنرجویان از شیراز،  ابوالفضل دلاور از سپیدان، سیدعلی مومن از شیراز، محمدحسین شجاعی از شیراز، محمدعلی باروتی از شیراز، رضا نیک فرجام از شیراز، رضا فراهانی از شیراز، سعید رضا کامرانی از شیراز و احمدعلی باروتی از شیراز برگزیدگان جشنواره هنری شاهد و ایثارگر استان فارس بودند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi