شناسه خبر : 45884
پنجشنبه 06 خرداد 1395 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ذوق‌زدگی صهیونیست ها از پیوند فائزه با بهائیت


رادیو رژیم صهیونیستی رسما از اقدام فائزه هاشمی در ملاقات با یکی از سران بازداشتی شبکه بهائیت ستایش کرد.
این رادیو ابتدا از قول فرنوش رام دختر عماد رام (عضو شورای مقاومت وابسته به سازمان تروریستی منافقین) فاش کرد که عماد رام بهایی بوده است. این اذعان به نوبه خود پیوند عمیق بهائیت و منافقین را که از عوامل راه‌اندازی حرمت‌شکنی در روز عاشورای سال 88 بود، بیشتر آشکار می‌کند. برخی عناصر دستگیرشده در آن حرمت‌شکنی، بهایی یا عضو سازمان منافقین بودند اما میرحسین موسوی همانها را مردمان خداجو خطاب کرد.
رادیو اسرائیل از قول فرزند عضو مشترک منافقین و بهائیت می‌نویسد: فائزه رفسنجانی یکی از پنج فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، ظاهرا سال‌هاست که سنخیت چندانی با دیدگاه‌های پدرش ندارد و این را عملا نشان می‌دهد و کارهایی می‌کند که به مذاق بابایش هم خوش نمی‌آید. پدرش مدعی شده که فائزه بخاطر ملاقات با بانو کمال‌آبادی مرتکب اشتباه «گرانبار» شده که باید آن را جبران کند. رفسنجانی سالها سعی داشت که خودش را امیرکبیر نظام معرفی  کند. راستی از یاد نباید برد که این امیرکبیر بود که دستور تیرباران «باب»‌را داد و امیرکبیر بود که اول بار بها‌ءالله را به تبعید عراق فرستاد.
رادیو اسرائیل افزود: دختر رفسنجانی، هم در جواب پدر و هم در جواب دیگر حمله‌کنندگان بخاطر حضورش در خانه بانو کمال‌آبادی، گفته این تهاجمات «مهم نیست و به این نتیجه رسیده که باید هزینه داد.»
رادیو اسرائیل با اشاره به قرار گرفتن مقر بهائیت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: بهاءالله به پیروان خود رهنمود داده بود در شهرهایی که هستند ساختمانی زیبا و شکیل بسازند تا نام خداوند در آن تقدیس شود. اسرائیل امروزی سپاسگزار است که بهائیان زیباترین ساختمان‌ها و امکانات و باغ خیره‌کننده و ساده بهائیت را در مرکز خود در حیفا درست کرده‌اند.

اینستاگرام
فائزه ارزش پرداختن ندارد؛ یه دختری است که همیشه از ملت حتی خانواده اش جدا بوده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi