شناسه خبر : 45917
یکشنبه 09 خرداد 1395 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیج جهت اجرای اوامر رهبری

محسن ناطق- مواضع اخیر دبیر محترم مجمع در خصوص ضررهای برجام به اقتصاد کشور و رکود سه ساله و عیادت از جانباز لرستانی میتواند دلسردی ایشان از مجمع باشد که در سال های گذشته نتوانسته از نیروهای انقلابی و سرمایه عظیم تفکر خط امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب حاضر در مجمع استفاده کند. به نظر میرسد استفاده از توان بسیار عالی مجمع نیازمند مسئولی با انرژی در خط انقلاب و رهبری و تقویت فرهنگ عاشوراییان جهت جنگ در خط مقدم نبرد نرم با دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

 بخشنامه مجمع نیز همچون بخشنامه دولت در اقتصاد مقاومتی بهیچوجه تامین کننده نظرات رهبر معظم انقلاب نیستند لذا لازم است با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی برای پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در جنگ نرم نیازمند تلاش جدی و عاشقانه مسئولین ذیربط دارد که در حال حاضر با برنامه ریزی دور از اهداف اقتصاد مقاومتی توسط دولت و مجمع میبایست اقدامی انقلابی همچون فعالیتهای الهی سپاه پاسداران بوقوع پیوندد.

 مدیریت کشور با سرمایه های ملی و پول جیب مردم باعث رکود سه ساله و وابستگی شدید اقتصاد کشور به بیگانگان شده که پس از سه سال حکومت هنوز دولت قبل را مقصر میدانند لازمست برنامه ریزی جامع توسط نیروهای انقلابی در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری به عمل آید. در حال حاضر دولت همچنان چشم به برجام و ایجاد رابطه اقتصادی مثل سال های قبل دارد که با اهداف اقتصاد مقاومتی منظور رهبر معظم انقلاب در تضاد کامل است.

 در سایتی مجموعه 10 سوال از رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی منتشر شد که بخوبی تفکر اقتصاد مقاومتی را بیان کرده است لذا پیشنهاد می گردد تا مجموعه 10 سوال و سخنرانی ایشان در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به اهمیت و اولویت اول کشور بطور گسترده در اختیار عوم مردم و مسئولان قرار گیرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi