شناسه خبر : 45933
یکشنبه 09 خرداد 1395 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در وصف یک دوست

محمد غــــیبی- در صبح روز شنبه مورخ 8/3/95 طبق عادت معمول که گاها" به سایت وزین فاش نیوز علاقه وافری دارم سرکی کشیدم و با تصویر و اعلام شهادت حاج اسماعیل شهابی طرفی دوست ارزشمند و صبور و کم ادعا مواجه شدم.

 مردی از جنس صلابت و استواری زردکوه و فوق العاده محجوب و متدین. سالها در بنیاد جانبازان وقت استان خوزستان توفیق خدمتگزاری به این یار با متانت و جسارت و شکیب و با نجابت و از همه مهمتر با تقوا را داشتم. اما اوج دوستی من برمی گردد به سال 78 که مدیریت مرکز توانبخشی جانبازان قطع و ضایعه نخاعی استان خوزستان را داشتم و شخصا و قلبا" به این عزیز عروج کرده به درگاه خداوند رحمان  علاقه وافری داشتم و به همین منظور گاه ساعت ها در محوطه ساختمان مرکز ضایعات نخاعی با ایشان گفتگو می کردم.

 فضایل اخلاقی شهید گرانقدر حاج اسماعیل شهابی طرفی قابل توصیف نیست و قلم و زبان ناتوان من حقیر بزرگی حاج اسماعیل را نمی تواند به تصویر بکشد. چرا که بزرگی حاج اسماعیل را در هزاران صفحه آن هم صاحب نظران اهل قلم و آشنا  شاید بتواند آنچنان بود را به رشته تحریر دربیاورند.

 به خانواده صبور این عزیز از دست رفته و جامعه ایثارگران کشور و جانبازان قطع و ضایعه نخاعی کشور خاصه استان خوزستان و ملت شریف ایران و این حقیر که هم اکنون هم خادم الشهدا هستم تعزیت و تسلیت می گویم.

روحش مـــــــــــــــــانا و خدایش بیامرزد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب غیبی میشه خواهش کنم چند تا از خاطرات خودتونو برای ما بنویسید ؟ با تشکر
بنام دوست،
خـــــــــــــاطره ،خـــــــــــاطره راخاطره گومیگویدآنڪه راویست روایت زنوامیگوید،خادم العشق صفامیدهد،خاطره هاراکاش زمان سکوت میکردکاش لحظات عبورنمیکردندوخاطره هامیماندندتابینهایت،یـــــــــــــــــــادهمه یـــــــــــــاران عاشق گرامے وگران باد،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi