شناسه خبر : 46065
چهارشنبه 19 خرداد 1395 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحقق شعار امسال در بنیاد یزد!!!!

اگر این روزها سری به بنیاد شهید یزد بزنید خواهید دید که چگونه با درایت و تدبیر مدیرکل بنیاد استان، شعار سال در حال محقق شدن می باشد

جانباز یزدی - تحقق شعار اقدام وعمل در بنیاد شهید یزد!

اگر این روزها سری به بنیاد شهید یزد بزنید خواهید دید که چگونه با درایت و تدبیر مدیرکل بنیاد استان، شعار سال در حال محقق شدن میباشد. به دستور مدیرکل محترم و پس از جلسات متعدد اقدامات زیر در حال انجام است: 

1- ساخت شش واحد سوئیت اقامتی جهت رفاه حال کارمندان!

2- ایجاد اتاق مخصوص استراحت مدیرکل محترم با تجهیزات خاص استراحت در کنار اتاق مدیریتیشان!

3- بهسازی اتاق مدیرکل ( دیوارها – سقف کاذب – دربهای چرمی – دکوراسیون داخلی ) !

4- بهسازی اتاق خاص جلسات مدیرکل علیرغم اینکه اداره دارای سالن ویژه جلسات میباشد ( دیوارها – سقف کاذب – صندلی ها – سیستم روشنایی- سیستم گرمایشی و سرمایشی خارجی – سیستم صوت و ... ) !

5- رنگ آمیزی کلیه اتاقهای اداری و سالنها...!

6- خرید تجهیزات علیرغم سالم بودن امکانات و ضایعات تلقی نمودن تجهیزات قبلی!

7- تعویض سیستمهای کم مصرف روشنایی به سیستمهای فانتزی!

8- در راستای تحقق این اقدامات نزدیک ده روز است که اداره نیمه تعطیل و بلکه تعطیل است و ارباب رجوع بلا تکلیف و سرگردان هستند!

انبوه تجهیزات در سالنها و در حیاط اداره پخش بوده و کارمندان در بلاتکلیفیِ نداشتن اتاق اداری میباشند. البته برای اینکه هیاهو وحرف و حدیثی بوجود نیاید با تدبیر ریاست محترم جلسات کارشناسی و تصمیم گیری واحدهای اداری در شهرستانهای استان تشکیل و بخش قابل توجهی از کارمندان از صبح تا ظهر برای مشورت در ییلاقات در ماموریت میباشند. از قرار معلوم مدیرکل محترم دستور جابجایی اتاقها را نیز صادر نموده اند که پس از رنگ آمیزی اول جابجایی امکانات و تجهیزات خواهد بود.

9- در واقع تحقق شعار سال به شرح زیر در حال تحقق است:

10- اقتصاد مقاومتی – خرید تجهیزات جدید داخلی و خارجی و از رده خارج نمودن تجهیزات سالم و قابل استفاده!

11- هزینه تراشی زائد و مسرفانه علیرغم کمبود بودجه و اعتبارات!

12- اقدام و عمل – به هم ریختن اداره – بلا تکلیفی کارمندان – سردرگمی ارباب رجوع – اسباب کشی و فعالیت مضاعف کارمندان – تشکیل جلسات بیهوده با پرداخت ماموریتها و اضافه کاری!

13- اینها همه در حالیست که متاسفانه بنیاد استان اقدامی در جهت حل مشکل ایثارگران در داروخانه ها انجام نمیدهد – مشکل کمبود اعتبارات سبب شده تا روز جانباز، روز پدران آسمانی و دیگر فعالیتهای فرهنگی کمرنگ ترین نگاه کاری را داشته باشد – نظارتی بر کار پزشکان و ویزیتهای آنچنانی آنها در داخل اداره وجودندارد و دهها مورد دیگر که فایده ای در گفتنشان نیست. چون مدیر کل محترم به برکت آمار سازی های واحدهای زیر مجموعه همراه با تصویر سازی روابط عمومی محترمشان غمی در گزارش نویسی ندارند!

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi