شناسه خبر : 46085
چهارشنبه 12 خرداد 1395 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لبخندهای قشنگ به رضایت غرب!

معلم جانباز- از مسئولین بی درد ما بنویسید که قراره برای جانبازان و خانواده شهدا که سنشان بالا رفته، چه کار کنند! آیا برجام و پسابرجام در معیشت این قشر اثر دارد؟ فکر کنید دولت با تبلیقات کذائی برجام تمام داشته های بچه بسیجیان ما را که روزی برگ برنده بود، با سیمان قلب نازنینش را پر کردند! واقعا" به دانشمندان هسته ای ما چه گذشت!

 این همه تلاش، این همه ثروت مملکت را هدر دادند تا دوستی خود را به کدخدایانشان ثابت کنند، هزاران میلیارد دلار از پول این کشور که مردمانش سختی تحریم ها را تجربه کردند، الان در چه وضعی است! چقدر نیروی متخصص هسته ای اخراج شده اند و آقایان سخنگوی دولت در تلویزیون از برجامی دفاع می کند که آدم خجالت می کشد، انقدر دروغی حمایت از غرب می کنند که غرب باورش شده باید تفکرات ما را هم با برجامی دیگر عوض کنند.

 امریکا وغرب به دنبال نفوذ و غارت سرمایه های ملل مختلف هستند تا برای خود رفاه ایجادکنند و به سربازان متجاوز خود کمک کنند اما دولت ما رزمندگان خود را فراموش و سرمایه های عمومی را نابود می کنند. تنها حُسن دولتیان، لبخندهای قشنگی است که از روی استهزاء غرب بر روی لبانشان نقش می آفرینند تا نوادگان جناب کری و اوباما و خانم شرمن بعدها افتخار کنند!

  قلب و روح مان از نتیجه برجام و توهین سران عربی و زورگیری غرب و قهر کردن مالدیو و توهین وزیرخارجه بحرین که زمانی استان 14 ما است، آزرده و بیمار است و نیاز به پرستارانی دارد که با بزرگ پرستار ایران که حکیمانه این وقایع را پیش بینی فرموده بود، هماهنگ باشند تا دوباره عزت و بزرگی ملت ما زبانزد عام و خاص شود.

فقط عرض کنم اقتصاد مقاومتی به صدتا برجام می ارزد. چرا دولت کاری نمی کند؟

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با دوست عزیز کاملا همدرد و همدل هستیم. در ابتدای انقلاب اسلامی جنگ قدرت و سیاست و جنگ نظامی ابر قدرتهای جهانی آغاز شد اما با توکل به حق تعالی و رهبری امام راحل (ره) و غیرت و شجاعت رزمندگان موجب شکست ابر قدرتهای جهانی شد. پس از ارتحال ملکوتی امام امت (ره) هنگامیکه زعامت رهبر معظم انقلاب کلید دار حرکت عظیم انقلاب اسلامی شد وارد جنگ فرهنگی شدیم که با وجود فرهنگ عاشوریی برنده بلامنازع جنگ فرهنگی بین کشورهای جهان شدیم. اینک در جنگ فرسایشی و بزرگ اقتصادی قرار داریم که نسخه پیروزی آن بوسیله رهبر معظم انقلاب تبیین گردیده و کلیه اقشار ملت جان بر کف چشم به اقدامات دولت دارند لیکن همانطور که معلم عزیز بیان کردند با کمال تاسف دولت بجای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب به دنبال دریوزگی و طلب کمک از دشمنان انقلاب اسلامی هستند و علیرغم شکست بزرگی که پس از مذاکرات به اقتصاد کشور تحمیل کردند هنوز سرشان را به دیوار محالات فشار میدهند.
امیدواریم با ترکیب جدید مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که حرکت ولایتمداری را نوید میدهند و در اولین روز تشکیل آنها قیمت نفت صعودی شده هرچه سریعتر ساز و کار اجرای اقتصاد مقاومتی را با بسته های فرهنگی برنامه ریزی و به دولت دستور اکید صادر و ابلاغ کنند با توهمات پوچ و بیهوده و اعتماد به دشمنان انقلاب اسلامی بیش از این باعث عقبگرد از پیشرفتهای عظیم دفاعی و علمی و عمرانی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و فضایی و هسته ای کشور که در دوره های قبل با هدایت الهی و عشق و ایثار ولایتمداران و خون مقدس شهیدان بدست آمده و عامل اصلی ایستادگی دولت فعلی پس از سه سال رکود و برخی خیانتها به دین و میهن بوده دست بردارند.
دوست گرامی جناب معلم جانباز
با سلام
ظاهرا شما خوابید یا خود را به خواب زده اید... مگر برجام با تایید مقام معظم رهبری و تایید مجلس شورای اسلامی (که همواره منتقد دولت روحانی بود) تایید نشد؟ شما در چه جایگاهی هستید که اینطور بی پروا سخن میگویید؟ آیا شما از مقام معظم رهبری جلوترید؟ و اصولا هدفتان از اینگونه نوشتن چیست؟ من نه برجام را تایید و نه رد میکنم. فقط میگویم دوست گرامی، رد یا تایید برجام چه مشکلی را از ما حل میکند؟
حالا گیریم که برجام هم یک سند بیگانه پرستانه و و و هست؟ راهکار چیست؟ چه باید کرد؟ چگونه باید از این ورطه اقتصادی و فرهنگی ووو نجات پیدا کرد؟
خودتان بعنوان یک جانباز وضع زندگیتان چگونه است؟ انشاءالله که خوب باشد.
ولی یک نگاهی به تیترها و متون همین سایت فاش نیوز بیندازید...
برادر من شما ظاهرا در یک کشور دیگر زندگی میکنید. دردهای جانبازان را نمیبینید... واقعا الان مشکل ما این است؟ زمانی که برجام نبود چی؟ اوضاع چطور بود؟ لطفا این صفحه را ببینید:
http://fashnews.ir/fa/news-details/46001/
من حرفِ روی هوا نمیزنم. اینها دل نوشته های یک فرزند جانباز است...
لطفا قدری تفکر کنید بعد شروع به نوشتن نمایید... اگر دنبال حل مشکلی هستید.
یا حق.
سلام ، آقای سعید لطفا متن را حداقل یکبار مطالعه کنید زیرا راهکار خروج از بن بست برجام را اقتصاد مقاومتی و پیروی از مقام معظم رهبری معرفی کرده است.
یک فرد ایثارگر بیش از سایر مردم نیازمند دقت و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است لذا تقلید کور از برخی مخالفان نظام و ارزشهای اسلامی که از فرصت استفاده کردند و در پستهای حساس نفوذ دارند در نظر مردم آشکار است که مطابق مخالفت و دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی میباشند. القصه حکایت کبک است که سرش را زیر برف کرده و میگوید کسی مرا نمی بیند در حالیکه برف پوشاننده و نماد ترفند سیاسی و گمراه کننده است. آهای جناب کبک سرت را بلند کن و پرچم و مرزهای اسلام را هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی در قله های کشورهای اروپایی و آفریقایی و آمریکایی ببین آنوقت اگر توانستی برای فریب مردم و جنگ با اسلام نقشه طراحی کن زیرا مرگ کبک نزدیک است.
اشتباها منفی دادم ببخشید
سلام دوست عزیزم سعید جان ضمن تشکر از محسن داداش که پاسخی شما را با مفهوم ی ساده بیان داشتند عرض کوچکم خدمت شما بفرمائید در برجام خط قرمزهای رهبری لحاظ شده جواب این سئوال کافی است تا متوجه شویم خدعه ونیرگ غرب تا کجاست وفرجام برجام به کجا ممنونم
معلم عزیزدر کمال احترلم برای نظر شما ولی شما واقای ناطق عزیزانگار در این مملکت زندگی نمیکنیداقای عزیز چند سال است اقتصاد مقاومتی مطرح شد ه شما چرا ان را به برجام ربط میدهید کسانی مخالف برجام بودند که حقوق های چند میلیونی میگرفتند ودر رفاه زندگی میکردند منظور مسولان از نماینده گرفته تا عضو شورای امنیت ملی وغیره هرکدام چند پست دارند واز بیت المال دستشان کوتاه نمیشود چه راحت به دولت توهین میشود در دولت قبل ومحبوب شما برای مخالفت با ایشان شلاق هم میزدند !!شما چشمتان را بر مافیای اختلاس گر وقاچاق بسته اید که هر دولتی را به زانو در میاورد وتازه با برجام مخالف است چند انسان به خاطر داروی های ضد سرطان وداروهای قلبی ودیگر بیماریها بخاطر تحریمهایی که دولت گذشته ان را کاغذ پاره مبدانستند جانشان را از دست دادند چقدر کارخانه ورشکست شد وچقدر کارگر بیکار این رکود امروز نتیجه ندانم کاری های انهاست خصوصا اقای جلیلی خیلی انقلابی !؟که از چند جا حقوق میگیرد وچندین تحریم نتیجه مذاکراتش بود ودیدید 4 میلیون رای داشت وهمین چهارمیلیون نظرشان را بر 80 میلیون مردم تحمیل میکنند مگر زمان امام عزیز با اتش بس چه کسانی مخالف بودند چرا به مشکلات روزمره مردم وایثارگرن اینقدر حساسیت نداریدچرا برای کارگرانی که در اعتراض به حقوق عقب افتاده شان اعتراض کردند وشلاق خوردند حساس نیستید قرار بگذارید دم بنیاد تا به این مشکل دارو اعتراض کنیم ببینید برخوردشان چیست معلم جان همیشه مافیای رانت خوار وقاچاق در برابر مردم ایستاده وارزش ها برای انها به پشیزی نمی ارزد تا جهالت ماهست انها میتازند حتی مقابل فرمایش رهبر انقلاب چون منافعشان را به هیجوجه نمیخواهند از دست بدهند همین دیروز رهبر انقلاب گفتند دولت وملت باید در کنار هم باشند عده ای پلاکارد دستشان بود دولت بی بصیرت؟؟فاش عزیز منتشرش کن حتی اگر با ان مخالف باشیدتا چالش حاصل شده بی نتیجه نباشد وشاید من اشتباه کرده باشم تا بصیرتم بیشتر شود !!
احسنت جانباز شیمیای خوب جوابشان دادی
دوستان از امت خوارج هستند
علی اقای عزیز ممنون از شما ولی دوستان ما اقای ناطق ومعلم جانباز عزیزند واز خوارج نیستند نظرشان با بنده یکی نیست من به همه عزیزان ارادت دارم فقط میخواهم با دید باز تری به مسائل بنگرند در عین حال به همه افکار احترام بگذارند ما از دوستان واز نسل صمیمیت جنگیم ونسل ما دوباره تکرار نمیشود از فاش نیوز ممنونم که افکار ما را گرچه مخالفش باشند منتشر میکنند این کار باعث اعتلاوپیشرفت جامعه میشود واز طرفی هر چقدر بیشتر رعایت ادب را بکنیم در اصل به خودمان احترام گذاشته ایم امیدوارم رویه سایت فاش همیشه بر همین روال باشد چون ما اینجا با نسل خودمان ونظرات فرزندان وهمسران انها مواجه هستیم وامیدوارم همه با این رویه فاش نیوز اینجا را خانه خودشان بدانند
دوست عزیز یک معلم جز در سرزمینش کجا میتواند زندگی کند نه برادر جان ما در ایران ودر دورترین روستا های این کشور خدمت میکنیم وبرجام هم اگر قبول شده با توافق مسئولین بوده اما نتیجه برجام تاکنون بنا به فرمایش رهبری هیچ بوده یعنی طرف غربی به تعهد های خود عمل نکرده ودر عوض ایران تمام تعهدات خود را انجام داده حال نتیجه ان سودی به حال مردم تا الان داشته اگر داشته باشد مطمئن باش دولت محترم در بوق کرنا میکرد ضمنا همه دولتها گذشته وحال خدمتگذار مردمند ودر حد توان کم نگذاشتن حالا در هر دولتی عده ای سودجو کارهای هم میکنند این از ارزشهای مسئولین چیزی کم نمیکند واینکه بعضی از اقایان بیش از حد به غرب اعتماد میکنند کوتاه می ایند و یاوهگوئی های دشمنان ریز ودرشت را با لبخند جواب میدهند شایسته ملت ما نیست مردم بزرگ ایران برای یک غرص نان ویا یک قرص وشربت خارجی عزت واعتبار خود را خرد نمیکنند چرا رفا واسایش برای بهتر زندگی کردن خوب عالی است ومعمولاحاکمان کشورها برای رفا ملت ها تلاش میکنند ولی دشمنی قصد حقیر کردن کسی ویا ملتی را داشته باشد یقین دارم ان شخص ویا ملت کوتاه نمی ایند دوست من انتقاد کردن که بد نیست وبنده حقیر با دید وبینش خود وبصیرتی که دارم مطلبی را عنوان میکنم وما همه پشتیبان دولتها بوده وهستیم اما در جایش هم عملکرشان را نقد میکنیم امروز تمام ملت ایران به برکت نظام اسلامی سیاسی وتحلیل میکنند این که عیب نیست واگر کسی برخلاف نظرمن حرفی بنویسد خوارج ویا انصار نیست دوست من همه ما ایرانی وتحت امامت رهبری عزیزمان زندگی میکنیم پس دولت را حمایت واگر لازم باشد جان ناقابل خود را هم فدای کشورمان میکنیم اما در جایش هم از عملکرد دولتیان در جای که به نظرمان به سود کشور عزیزمان نیست انتقاد پس نتیجه سخن فرجام برجام تا الان صفر امیدمان به فرمایش رهبری واقدام عمل در اقتصاد مقاومتی توسط دولت محترم تا انشاالله دولت بتواند بجای 100 روزی که قولش را داده بود طی این 4سال کشور را از رکود نجاد دهد سایه مقام معظم رهبری مستدام باد امین
سلام ، متاسفانه نفوذ ضد انقاب در فضای مجازی و دروغگویی آشکار موجب انحراف افکار عمومی و جوانان شده است. بسیاری از مشکلات کشور پیش روی شما و مردم است . رکود و تورم و سود بانکی باعث شده اقتصاد کشور نابود شود یا آن موقع که پروژه های عمرانیو درآمد کشور 6 برابر شد؟ همین افراد مدعی بودند کشور ظرفیت 6 برابری پروژه های عمرانی را ندارد اما ملاحظه شد که چندین کارخانه سیمان و فولاد و پالایشگاه احداث شد که امروز نجاتبخش کشور است. لطفا واقعیت را بگویید و تقلید نکنید.
اقای ناطق عزیز من گفتم از نسل جنگیم واحترام یگدیگر را حفظ کنیم کلمه ضد انقلاب شایسته دوستانی نیست که با نظر شما مخالفند چرا که اگر تهدیدی متوجه کشور شود ما درست مثل سابق در یک سنگر خواهیم بود کمی مهربانی با دوستان وتحمل یکدیگر همیشه بهتر جواب میدهد
با سلام
اول هر چیز تو این مملکت تا سایه اقا بالای سرمان هست دچار هیچ مشکلی نمی شویم دوما برجام یعنی اینکه هر روز صبح که از خواب بلند می شی دیگه غصه این نداری که بقالی سر کوچه یه قالب پنیر که دیروز سه هزار تومن بود امروز باید بخرید سه هزار پانصد تومان برجام یعنی این که دیگه وقتی میری بنیاد شهید حی با چوب تحریم هست و نداریم تو سرمان نزنند برجام یعنی این که جانبازان ده درصد هم وام مسکن می گیرند برجام یعنی این که به امید خدا چرخ اقتصاد یواش یواش داره بگردش می افتد خط قرمز رهبری یعنی رفاه من جانباز که وقتی برجام به فرجام برسه دیگه تو بنیاد شهید کسی حق اختلاس ندارد و با حربه تحریم هست و نداریم دیگر تو سرمان نمی زنند دیگر مسئولین بنیاد نمی توانند قانون گریز باشند معلم عزیز همرزم خوبم این حرفا که خط قرمز رهبری رعایت نشده یا قلب اراک با سیمان پر کردند ووو حرف امثال زاکانی و رسایی هست که از قبل چند دوره نمایندگی شکر خدا هیچ مشکل مالی ندارند و همه این بهانه جویی ها فقط بخاطر از دست دادن قدرتشان است و گرنه این که حی داد بزنیم که خط قرمز رهبری رعایت نشده دانسته و یا ندانسته بزرگترین توهین به حضرت آقاست یعنی نعوذ بالله آقا سرش کلاه رفته این هم رهبری که به گفته دوست و دشمن یکی از با هوش ترین رهبران جهان معاصر است بله بردار عزیزم شما نا خواسته دارید آب به آسیاب دشمن می ریزید اتفاقا حضرت آقا اخیرا تذکر دادند که باید دولت و ملت همراه باشند
دوستان در فرج اقا امام زمان عج دعا کنیم تا خود وجود نازنینش مصلح عالم شود بقول ناطق عزیزم این دوست با بصیزت فضای مجازی وتبلیقات کذائی ومنحرف هست که گاهی بعضی از ما ناخواسته در اوردوگاه دشمن قرارمیگیریم بزک ورنگین کردن چهره دشمن سالهاست از رسانه های غربی با همان شبیخون هرهنگی که سالها پیش امام خامنه ای تذکردادن شروع شده وانقدر تکرار مکررات کردن که بعضی از اقایان قبول کردن راه نجات ما دوستی با غرب است ومتاسفانه بعضی از خواص هم پرچمدار این جریان شده اند در جریان فتنه 88 وسفارش اقازاده لندن دوست باعث تحریم وفشار شدید برملت مظلوم ایران شد دعا کنیم با ظهور منجی عالم بشریت صلح وثبات به دنیا برگردد وشر زورگویان عالم کنده شود ضمنا از مدیریت سایت فاش نیوز که زمینه اظهار نظر وتبادل مطالب را با صداقت تمام انجام میدهند برادر بزرگوار ساقی عزیز وجانباز سرافراز میهن وکارکنان خدومش تشکر کنیم سایت فاش نیوز مرجع الام ودردهای ماست هرجا فشاری از نظر روحی جسمی در جامعه برای ما پیش می اید که توان ارتباط با مسئولی را نداریم در فاش نیوز مینویسیم که باعث تخلیف روانی شده حال اگر بزرگواری از مسئولین سرزده سری به این سایت ورین بزند که چه بهتر شاید حلال مشکلاتمان شد از دارو ودرمان تا مسائل فرهنگی واجتماعی ما جانبازان سایت ارزشی فاشنیوز را از ان خود میدانیم خداوند قوت دهد برادر ساقی وسلام سایه ولایت مستدام باد امین
سلام ، در مقابل مواردی که ضد ارزشهای اسلامی باشند ایستادیم زیرا این اقدام به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب همان انقلابی گری است. اگر افرادی در خط اسلام نباشند نه تنها همسنگر نیستند بلکه در مقابل ما و همسنگر دشمن هستند.
ایثارگران چیزی برای از دست دادن ندارند و پاکباخته و دلداده به حقیقت هرگز مصلحت و تقیه نمی کنیم بلکه با صداقت و جانبازی خواستار پیشرفت دین و میهن هستیم لذا آنانکه با خط اسلام در یک راستا باشند با ما همراهند اما آنانکه برای کسب ثروت و قدرت هر لحظه به رنگی و جناحی و خطی تغییر میکنند از ما نیستد و به این غیرت و حمیت خودمان افتخار میکنیم. آنانکه هر لحظه برای ارضای هواهای نفسانی به رنگی تغییر ماهیت میدهند بجز مال دنیای انداختنی چیزی ندارند لیکن عاشقان و سرسپردگان نظام اسلامی آبرویی نزد حق تعالی دارند که با ثروت و قدرت عالم عوض نخواهند کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi