شناسه خبر : 46097
چهارشنبه 12 خرداد 1395 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخدام در دانشگاه

سوالم در رابطه با بند ز ماده 44 قانون پنجم است. من ایثارگر مشمول این بند هستم و استادیار رسمی دانشگاه هستم. می خواستم بدانم اینکه قانون گفته است از ابتدا بصورت رسمی استخدام نمایند این ابتدا چه زمانی است؟ دوم اینکه در انتهای بند گفته است شامل اعضای هیات علمی فعلی که شرایط را دارند شامل می شود یعنی چه؟ و سوم اینکه با احتساب سوابق در رتبه و مرتبه چگونه است؟ چون دانشگاه ها خیلی متفاوت برخورد می کنند.


ج -  برابر ماده  4 قانون مدنی اثر قانون نسبت به آتیه است و قانون نسبت به ما قبل خود اثر ندارد مگر اینکه در قانون ، مقررات خاصی نسبت به این موضوع اتخاذ شده باشد.  لذا هر گاه دانشگاه  ها و ...  به دنبال  جذب هیات علمی  باشند باید نسبت به اعمال سهمیه از واجدین شرایط ایثارگر اقدام کنند و از زمان اقدام عضویت رسمی قطعی محقق می شود.


*احتساب سوابق آموزشی ، پژوهشی و اجرایی برای این دسته از افراد و تاثیر آن در پایه و مرتبه علمی همانند  اعضای هیات علمی در زمان تصدی این وظایف است . هر تاثیری که برای اعضای هیات علمی با این سوابق قائل می شوند برای اعضای هیات علمی تبدیل وضعیت  شده نیز باید قائل شوند.
*منظور از اعضای هیات  علمی فعلی ،‌اشاره به سوابق آنان است که اگر قبل از عضویت هیات علمی سوابقی که در  بند ز اشاره شده را داشته باشند،‌ باید از امتیازات و تاثیر سوابق همانند سایر اعضای هیات علمی بهره مند شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi