شناسه خبر : 46139
جمعه 14 خرداد 1395 , 14:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیروزی انقلاب زیر سایه وحدت و رهبری

آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی ‌در مراسم سالروز ارتحال امام ‌(ره) در ‌اردبیل:

قدرت‌های غربی تمام تلاششان را برای شکست انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند/ آمریکا و اسرائیل به وجودآورنده اصلی گروه تکفیری داعش در منطقه هستند.

آیت الله جواد فاضل لنکرانی

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خواست خدا و در سایه اراده قوی ملت ایران اسلامی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله محمد‌جواد فاضل‌لنکرانی ظهر امروز در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مصلای اردبیل اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها تلاش بی‌وقفه ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) سرانجام در سال 57 به ثمر نشست و این پیروزی ارزشمند در نتیجه خواست خدا و رهنمودها و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و نیز در رسایه اراده اعظم ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های غربی و بیگانه تمام تلاش خود را برای شکست انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند، افزود: با اراده ملت ایران و رهبری فرزانه و داهیانه امام راحل انقلاب اسلامی ایران به یک پیروزی بزرگ دست یافت و ما قدردان و حافظ آرمان‌های این انقلاب تاریخ‌ساز هستیم و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب بزرگ وظیفه ماست.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: دشمنان و رژیم غاصب شاه تمام تلاش خود را برای ریشه‌کنی انقلاب ایران اسلامی و تجاوز به حریم باارزش آن را انجام داده بود ولی با هوشیاری ملت ایران انقلاب اسلامی ایران به پیروزی دست یافت و تمام توطئه‌های دشمنان اسلامی خنثی شد.

آیت‌الله فاضل‌لنکرانی با بیان اینکه بعد از 27 سال گذشت از رحلت بنیان‌گذار کبیرانقلاب اسلامی هنوز هم مراسم گرامیداشت سالروز رحلت این رهبر فرزانه به صورت باشکوه در جای جای این میهن اسلامی برگزار می‌شود، ‌بیان کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت بسیار ویژه و بزرگ در طول تاریخ ایران اسلامی و نیز نعمتی عظیم برای مسلمانان و ملت ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل به وجودآورنده اصلی گروه تکفیری داعش در منطقه هستند و این ها تمام تلاش خود را برای تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان به کار گرفته‌اند ولی همچنان که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و نقشه‌های این دشمنان توسط بینیان‌گذار انقلاب اسلامی و ملت بااراده ایران اسلامی خنثی شد هم‌اکنون نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری این نقشه ها به یاس و ناامیدی مبدل می‌شوند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: شخصیت امام خمینی(ره) ریشه در فلسفه عاشورا و ولایت دارد و امام راحل خدمات ارزنده‌ای را برای انقلاب اسلامی ایران داشت که ما باید با جان و دل از دستاوردهای چندین و چند ساله انقلاب اسلامی ایران دفاع و صیانت کنیم.

فاضل لنکرانی افزود: وصیت‌نامه امام خمینی(ره) باید به طور اساسی بررسی و به آن پرداخته شود و نیز تاریخ انقلاب اسلامی ایران در بین نسل امروزی به ویژه جوانان تبیین و تداعی شود که در این زمینه رسالت مسئولان و روحانیان خطیر است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi