شناسه خبر : 46363
پنجشنبه 20 خرداد 1395 , 14:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات فوتسال جام رمضان

کرج - دبیر هیئت فوتبال استان البرز از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان این استان از روز شنبه بیست و دوم خردادماه خبر داد. منصور بیک وردی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این رقابت ها در دو رده آزاد و ادارات به میزبانی سالن ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود. وی افزود: این مسابقات هر ساله با حضور تیم های برتر و مطرح فوتسال استان البرز و بازیکنان شاخص فوتسال کشور برگزار می شود و جذابیت زیادی در شب های ماه مبارک رمضان برای علاقمندان به ورزش ایجاد می کند.

 بیک وردی در ادامه به نامشخص بودن قهرمان لیگ فوتبال پیشکسوتان البرز اشاره کرد و گفت: این مسابقات پیش از شروع ماه مبارک رمضان به پایان رسید اما با توجه به نامشخص بودن نتیجه دو بازی و عدم صدور رای کمیته انضباطی قهرمان بازی ها مشخص نشده است و باید ارای انضباط اعلام شود. وی کسب عنوان هیئت برتر استان البرز در آموزش و پایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشحالم که زحمات هیئت فوتبال استان و همکاران ما در حوزه آموزش و فوتبال پایه دیده شد و توانستیم به عنوان هیئت برتر استان دست پیدا کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: در بخش آموزش هیئت فوتبال در سال گذشته دوره های متعددی را برگزار کرد و ساماندهی خوبی را در بخش مربیان داشت. وی ادامه داد: در بخش فوتبال پایه نیز میزبان دو رویداد ملی فوتبال پایه در بخش پسران و دختران بودیم و در چندین نوبت فستیوال مدارس فوتبال را برگزار کردیم تا در این بخش هم در جایگاه اول استان قرار بگیریم.

بیک وردی در پایان افزود: بخش پایه و آموزش دو محور مهم فوتبال کشور محسوب می شود و هیئت فوتبال البرز با ورود جدی به این حوزه ها توانسته جایگاهی خوب در سطح استانی و ملی برای خود مهیا کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi