شناسه خبر : 46401
یکشنبه 23 خرداد 1395 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"سجایا" حکایت برنامه ای که مشکل درست می کند!

جانباز - با سلام جانبازی 35درصد هستم که با 33سال سن و مدرک لیسانس مهندسی که به تازگی صاحب یک فرزند شده ام. حقوق بگیر بنیادم، اما حقوق بنیاد به تنهایی کفاف زندگی در تهران را نمیدهد. بنیاد جانبازان درتسهیلات خود اشتغالی و معرفی به کار نمیتواند کاری انجام بدهد. خودم هم به تنهایی اگر بخواهم کار آزاد  راه بیاندازم سرمایه میخواهد که به من نمیدهند! اگر کار شرکتی بروم باید بیمه کنند که در صورت بیمه کردن، هم حقوق بنیاد قطع میشود هم بیمه خدمات درمانی !

خدا شاهد است الان بعد از شش سال نتوانستم کار ثابتی پیدا کنم. به ناچار کارهای پادویی و باربری ... را انجام میدهم. الان دراین شش سال  فقط سال گذشته،به مدت سه ماه بیمه مرا در یک شرکت باربری واریز کرده اند!  فقط همان سه ماه بوده و از آن کار مرا بیرون انداختند.

از آم موقع تا الان من بیکار هستم. ماه که برای تعویض دفترچه بیمه خدمات درمانی دخترم رفتم بیمه گفت از طرف بنیاد بیمه شما قطع شده است. آنهم توسط برنامه سجایا که نشان داده شما سابقه بیمه ایی دارید !!!

شما بگویید من چکار کنم؟ نه شاغلم که ارتقاء رتبه و بیمه بازنشستگی داشته باشم و نه با این وضع ممکن میتواند زندگی را گذراند. الان هم هیچ بیمه ایی ندارم و فرزندم مریض است و خودم هم بیکار.

برنامه "سجایا"ی بنیاد با ماست یا بر علیه ما؟

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بروپیش آقای شهیدی یارئیس دفترشون مطمئن باشیدکه مشکل تون حل میشه،،،انشاءالله.
جانبازعزیزهمان شهیدی دستورداده تااین جانبازعزیزبه این روزبیفتد/مگرهمین یک نفراستکه به شهیدی مراجعه کند؟اگرشهیدی راست میگویداینهمه رزمنده وجانباززیر25درصدکه توهمین سایت دارندناله میکنندکاری بکند/28سال کم نیست که هنوزمسولین هیچ کاری برای مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهانکرده نزدیک به نیم قرن است/آقایان مسول چه کسی جواب رزمندگانی که ازدنیارفتندوبه حق قانونیشان نرسیدندرامیخواهدبدهد؟چه کسی جواب بچه های رزمندگان که بی پدردارندزجرمیکشندرامیخواهدبدهد؟چه کسی جواب زن هایی که چندین سال استکه بدون سایه بالاسری دارندزجرمیکشندوزنده مانی میکنندرامیخواهدبدهد؟وهزاران واماواگرهای بامدرک دیگرکه این عزیزان به فراموش شده گرفتارآنهاهستند............یاعلی مدد
خود جانبازان زیر 25درصد به اندازه فرزند جانباز 25 درصد ارزش ندارند که شهریه دانشگاه فرزند جانباز 25 درصد پرداخت میشه ولی شهریه خود جانباز زیر25 درصد پرداخت نمیشه.آیا این مطلبو تا حالا شنیده بودی ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi